Vertel dan maar's.. het is mij een raadselquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet, ik weet dat ook wel zeker
Elly heeft mijn hart gestolen.quote:
Mitch en Dimitri zijn toch allebei een hele leuke optie, zo op een saaie woensdagavond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nada is de hele dag horny maar wil geen sex met Dennix, Mitch of Dimitri. Need I say more?![]()
Neem maar van mij aan dat hij binnen no-time gewoon een leuke baan heeft. Hij is loyaal, kien, beetje maf, brengt wat leven in de brouwerij en hij is, voor zover ik het kan bekijken, echt een hartstikke leuke en eerlijke vent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is geen op waarheid berustende info (geen streamlock)
Ach natas kan het woord zelfkennis niet eens spellen als je haar er om zou vragen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Starlie het volgende:
Er zijn momenten dat Natas van zichzelf vind dat ze een dikke vette ass heeft..... volgens mij heeft ze die altijd..... ach zelfkennis komt met vlagen...
Ik wens het CWI veel succesquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat hij binnen no-time gewoon een leuke baan heeft. Hij is loyaal, kien, beetje maf, brengt wat leven in de brouwerij en hij is, voor zover ik het kan bekijken, echt een hartstikke leuke en eerlijke vent.
Johquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef koemleit het volgende:
De TT klopt niet
De telefoon beweegt!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef FdW het volgende:
Jaap komt na de kooi in de stal van de snotkok, Elly, de soa boys etc...
Nee klopt, het wordt wel anderhalf uur. En dat komt kut uit want dan komt mijn man thuis die ik al 4 dagen niet heb gezien, dus dan moet ik iets van aandacht voor hem hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef koemleit het volgende:
De TT klopt niet
Maar nu even niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Meestal zitten dit soort mensen opgeborgen die stemmen horen.![]()
Idd...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:58 schreef Meneermax het volgende:
Nadia doet net alsof ze het naar haar zin heeft. Geweldig hoe ogen en andere lichaamstaal met elkaar kunnen vloeken.
Ga jij , net als Herma, cryptisch lullen?quote:
Wat zeg je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef pullup het volgende:
4 streams met die herrie![]()
Gelukkig gaan hier de gesprekken gewoon door![]()
Ga je schamen. Doe wat Nada doet en het is zo voorbij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee klopt, het wordt wel anderhalf uur. En dat komt kut uit want dan komt mijn man thuis die ik al 4 dagen niet heb gezien, dus dan moet ik iets van aandacht voor hem hebben
Zou kunnen, maar 'k heb hem toch liever niet als collega hrm'er als ik in de selectiecommissie zou zitten..quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat hij binnen no-time gewoon een leuke baan heeft. Hij is loyaal, kien, beetje maf, brengt wat leven in de brouwerij en hij is, voor zover ik het kan bekijken, echt een hartstikke leuke en eerlijke vent.
Ik ben een enigma!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga jij , net als Herma, cryptisch lullen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |