Alsof ik eerder heb gejammerd. Als iemand het programma heeft verdedigd ben ik het wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef ScofieldM het volgende:
Ik blijf gewoon kijken, hou toch op met dat gejammer![]()
![]()
Ik kreeg een ban omdat ik Danny de oppergod vergeleek met Al Bundy.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:17 schreef PC eend het volgende:
Hij heeft kennelijk veel geleerd van de laatste ban![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg een ban omdat ik Danny de oppergod vergeleek met Al Bundy.
Je kan er veel van zeggen,... maar saaiquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:15 schreef nibbieworld het volgende:
gestopt met kijken. eindelijk helemaal verlost van de gouden shit kooi!waarom? omdat het mij gewoon niet meer boeit! saai saaier saaist vind ik het de laatste maanden.
![]()
Weet je? Het mooie aan dit programma is dat je toch ook stukjes van mensen leest waar je het wel mee eens bent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik had het eerder willen zeggen maar kon niet wegens een ban. Ik wist dat de programmamakers het programma manipuleren. Dat is al vanaf BB-1 zo. Daar kan ik mee leven. Beetje sturen door opdrachten enzo. Maar dit programma deugt niet. Er worden mensen ingezet die drie kwart jaar hebben kunnen zien wie wie is. Het begin is al verledentijd. Het zou gaan over mensen die jarenlang geïsoleerd zijn. Ze maken uitjes, nemen rijlessen en gaan in een luxe hotel een weekend relaxen.
De erste bewoners hadden leuke psychologische spelletjes. Stephan en Bart waren daar goed in. Ze gingen er snel uit. Gelukkig voor hen. De psychologie werd in de loop der maanden overgenomen door fysiek geweld. Niet meer de sterkste van geest maar de sterkste kwa kracht, al dan niet met hulp.
Ik bleef ernaar kijken en tollereerde het. Ben een voyeur en wil alles zien.
Maar er zijn grenzen overschreden, en dan heb ik het niet over het onschuldige trapje van Nena, die er uit moest. Maar over de door sommigen als aanranding bestempelde actie tegen Lieke.
Voordat gebeurde waren er al veel grenzen overschreden, maar je gaat erin mee en gaat zelfs denken dat het normaal is.
99% kreeg je te zien. Een tepel en slappe lul net uit de douche zagen we niet.
Maar wat we nu niet te zien kregen was juist het meest cruciale van 9 maanden DGK. Fysiek tegen mentaal en groepsvorming tegen een individu.
Ik stop met kijken vanwegen de censuur. Elementaire dingen worden verzwegen en met een voice over de aflevering later becommentariëerd.
Ik had beter moeten weten en niet in de goedheid van een commerciële zender moeten geloven. Ik ben te naief geweest.
Dag in potentie briljant programma. Dag mede-DGK kijkers.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Kan deze OP naar het Tour de France topic worden verplaatst ?
En daar krijg je een ban voor? Dat zal toch niet ??? Als dat echt zo is, danquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg een ban omdat ik Danny de oppergod vergeleek met Al Bundy.
Danny poste hier in het begin nog. Die stopt er gewoon mee terwijl ik, Tong, er een reden bij geef.
Heeft denk ik te maken met de overgang naar RTL, wat een 'nette' zender schijnt te zijn. Als je ziet wat voor troep RTL op de buis durft te brengen, slaat het probleem wat ze hebben met DGK helemaal nergens meer op, maar ja.... niets aan te doen. In NL is schijnbaar censuur nog altijd mogelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keek toch al geen tv-uitzendingen, maar heb wel dagelijks 5-6 uur streams
gevolgd vanaf december vorig jaar. Maar volg op dit moment nog hooguit 2-3
uur streams per dag, voornamelijk vanwege het feit dat het trailer-trash op de
meeste streams te zien is, en een tweede reden is de laffe en hypocriete houding
van de programma-makers. Een groeps-aanranding gaat gewoon de doofpot in.
Het geen stelling nemen gaat ze hopelijk zwaar opbreken .....![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Kan deze OP naar het Tour de France topic worden verplaatst ?
En voor wat voor soort scenes zet je dan de fastforward stop?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Het staat nog in mijn opnamelijst van m'n HD recorder, dus ik neem het nog wel op en kijk dan een week in zo'n 3 kwartier, met veel fastforward uiteraard.![]()
Als er iets nieuws gebeurd. Veel is toch herhaling van zetten. Dus al het geschreeuw van Natas, de 'relatieproblemen' van Amanda/Brian en Lieke/Huub wordt geskipt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef APK het volgende:
[..]
En voor wat voor soort scenes zet je dan de fastforward stop?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:56 schreef Michellee het volgende:
Ik ben het eens met Patch, zo had het programma moeten zijn!
En denk je dat het net zo 'spraakmakend' was geweest als nu? Op jouw manier had het programma nog geen 100.000 kijkers meer gehad ben ik bang. Er moeten wel dingen gebeuren om kijkers te houden. Niemand zit te wachten op een reality programma zoals de laatste week van iedere BB (behalve de laatste, toen iedereen weer het huis in kwam).quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:52 schreef Patch het volgende:
Ik lurk nog wel eens in deze topics, that's it.
Het programma is voor mij afgelopen.
Dat is voor mij begonnen toen ze de regels gingen buigen e.d.
DIT had de Gouden Kooi moeten zijn:
10 mensen in 1 luxe villa.
Geen nieuwe mensen erbij als er 1 van die 10 opstapt.
Geen stemmingen om er iemand uit te krijgen.
Lichamelijk geweld, schoppen, slaan, et cetera > ERUIT !
Dan had ik zeker weten blijven kijken, en meerdere met mij
Dan was het programma nu waarschijnlijk in een fase met alleen Bart en Stephan ofzo...![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben (tijdelijk) gestopt met streams kijken, een week of 3 al geloof ik. De redenen daarvan zijn bekend (te veel een eenheidsmeninkjes-sfeer, en ergernis over bepaalde kwantitatief onrembare users). En streams kijken zonder mee te posten zie ik niet als optie.
Och, hier is het een programma, aan de overkant van de grote plas hebben ze een land dat op dit principe gebaseerd isquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:05 schreef thefunny het volgende:
Rotprogramma.
Hierin zie je hoe je het slechtste uit mensen kunt halen door 1 ding op te wekken: begeerte en hebberigheid. Daaruit vloeit voort: Een enorm egoïsme. (ikke ikke ikke wil winnen, omdat IK dan rijk ben)
Je vergeet de weekopdrachten en beslissende stemmingen van de kijkers.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:52 schreef Patch het volgende:
Ik lurk nog wel eens in deze topics, that's it.
Het programma is voor mij afgelopen.
Dat is voor mij begonnen toen ze de regels gingen buigen e.d.
DIT had de Gouden Kooi moeten zijn:
10 mensen in 1 luxe villa.
Geen nieuwe mensen erbij als er 1 van die 10 opstapt.
Geen stemmingen om er iemand uit te krijgen.
Lichamelijk geweld, schoppen, slaan, et cetera > ERUIT !
Dan had ik zeker weten blijven kijken, en meerdere met mij
Dan was het programma nu waarschijnlijk in een fase met alleen Bart en Stephan ofzo...![]()
Dit had met zijn persoonlijkheid niet te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef Ole het volgende:
Bovendien wordt er gesuggereerd dat geweld tegen homo's normaal is (Eric).
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je vergeet de weekopdrachten en beslissende stemmingen van de kijkers.![]()
Oh, en een liveshow natuurlijk met exit![]()
Je hebt het vraagteken gevonden op je toetsenbord en je wilt hem hier uitproberen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef p_sc_l26 het volgende:
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik kijk geen streams, maar wel de TV uitzendingen. Ik vertik het geld uit te geven door middel van sms. Verder volg ik op fox en de site van DGK wat er zoal op het moment gebeurt. Als het zo is wat jij schrijft, hoor ik gelukkig bij die normale mensen. Ook ik heb geen fan, maar wijk wel af van de mening van vele mensen hier. Dat kan je soms wel eens kwalijk genomen worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:07 schreef Morwen het volgende:
Nee, ik vermaak me kostelijk met de streamers die vechten tegen de bierkaaiEn dan moet ik wel een beetje op de hoogte blijven om mee te praten natuurlijk
Vooral de Huub en Lieke fans zijn zeer amusant, elk normaal denkend mens is fan van geen enkele bewoner maar deze mensen blijven fan. Ik vind het knap
![]()
Dus jij dacht dat die terror "echt" was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:47 schreef ELdudeness het volgende:
Ik kijk al niet meer sinds Jaap gestopt is met terror.
Het is gewoon gescripte zooi geworden , gewoon zielig dat er nog mensen zijn die geloven dat het allemaal echt is.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben (tijdelijk) gestopt met streams kijken, een week of 3 al geloof ik. De redenen daarvan zijn bekend (te veel een eenheidsmeninkjes-sfeer, en ergernis over bepaalde kwantitatief onrembare users). En streams kijken zonder mee te posten zie ik niet als optie.
Daarom volg ik de uizendingen juist WEL, om op de hoogte te blijven (net als de updates/ tiensite vluchtig). Ik ben dus juist meer uitzendingen gaan kijken.
Ik ben dus niet op het programma afgeknapt.
Ik vind het interessant hoe alles (personages, gebeurtenissen) zich ontwikkelen: hoe gaat de eindfase eruit zien, hoe wordt de RTL stijl, wat gaat er in september met de kijkcijfers gebeuren, en ik geniet erg van vooral de persoon Jaap, en de postings van Day ea.
Het televisieprogramma vind ik dus nog steeds boeiend, als één van de weinige vond ik de uitzending van dinsdag acceptabel. Goed, die beelden zijn niet expliciet uitgezonden, maar juist door dat niet uitzenden was de suggestie van het erge toch duidelijk aanwezig.
En werkelijk iedere uitzending zit sterk en goed geproduceerd in elkaar. Ook ik vind het jammer dat jij er mee gestopt bent. De eenheidsmenikjes zitten mij ook erg hoog, gewoon jammer dat dit ten koste moet gaan van goede streamverslag mensen.
inderdaad, vanochtend nog, stap ik uit mijn bed zie ik de laminaatvloer liggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:59 schreef Rotterdammert het volgende:
ik volg het bijna zelfs niet meer, heb steeds meer het gevoel dat veel dingen nep zijn
Interessant.... een nieuwe kijker...! Die moeten we even ondervragenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef joanie het volgende:
Ik ben het juist begonnen met volgen nadat Nadia en Dennis erin gekomen zijn, ik was eerder anti gouden kooi vooral met die terror Jaap en die schreeuwende Natasia juist nu mensen afhaken kijk ik de Gouden Kooi vindt het heerlijk om half 8 geen nieuws maar gewoon verstand op nul en kijken maar.
Meestal moet ik echt lachen vooral om Nadia en haar ontboezemingen, ik vind het echt leuk (schaam *schaam*) , kijk nooit naar RLS 's heb er een hekel aan, maar dit vind ik echt leuk! Het heeft even geduurd waar ik vooral schaterlachde als mijn collega's het volgden ben ik er nu een van ...
Volgens mij praat jij voor een groepje van een stuk of 15 mensen die blijven kijken, wat ze ook doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
De "ouwe kijkers" vinden de klef-en-bef-story van Nadia en Dennis dus gewoon ver-schrik-ke-lijk.
Sommige acties misschien niet, maar het lijkt me sterk dat ze tegen Jaap zeggen: "Morgen ga jij flink zuipen totdat je moet kotsen, bewaar het in een emmer naast je bed en ga daar de volgende ochtend doorheen rollen".quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat die terror "echt" was.
De 6 tegen Huub En Lieke.quote:
6-2 zonder 8 er voor is shit.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
< Tong80 die eindelijk Het Licht heeft gezien >:P
Waarom denk jij dat de redactie de grip op de groep kwijt is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:16 schreef farceman het volgende:
Nu de redactie echter grip totaal kwijt is op groep en er alleen nog maar 5-2 is en er nooit gerechtigheid komt en de domheid regeert stop ik ermee
Same hier. Kijk alleen af en toe eens op het forum, en plaats af en toe eens wat...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:30 schreef carpediem23 het volgende:
Kijk geen streams sinds het betalen en ook niet meer op tv. Wel kijk ik dagelijks even op het forum als er iets is gebeurd en dan kijk ik een filmpje terug. Vind het verder niets meer aan en het hele concept klopt niet meer zo, daarnaast zijn de laatste 2 bewoners heel vervelend.
quote:
Whaha wat een onzinquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef Shayndel het volgende:
En wanneer er een interview word gehouden bv bij Pauw & Witteman ...ect.. Dan worden de vragen voor de tijd al geschreven, goedgekeurt en de gast ziet en kent de vragen al voor dat het hem/haar gesteld wordt. Soms worden ook voor de gast ook antwoorden bedacht of aangepast.
Dat heet voorbereiding afspraken vooraf.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Whaha wat een onzin![]()
![]()
Hoe kom je d'r bij?! Alleen bij de koningin (en familie) gaat dat zo en verder bij niemand.
Dat is gewoon niet waarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:34 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat heet voorbereiding afspraken vooraf.![]()
http://www.unimaas.nl/default.asp?template=werkveld.htm&id=DV0GW45643KT7E722QWH&taal=nl
* U kunt constructieve afspraken maken met een journalist aangaande een interview.
* U kunt een interview voor radio en televisie adequaat voorbereiden.
http://www.marketingportaal.nl/artikel/76/Interviews-geven
LEES : Checklist voor interviews – 12 cruciale punten:
LEES : Radio en televisie (Vooral tip 2)
Ze hebben voor die tijd al contact gehad over waar ze het wel en niet overgaan hebben. Dat is niet alleen bij de koningin en familie, maar ook rest van bekende nederlanders. Bekende Nederlanders zegt ik, want die worden meest geinterviewt oa politieke gasten, zangeressen, actrice's, schrijvers, bekende bedrijfsmensen, presentatoren........ect.... Ze hebben voor die tijd al beslist wat wel en niet gezegd en gebruikt gaan worden.
Heb Gij dan nooit eens gehoort dan een eigenwijze interviewer op eens toch over het prive leven gaat praten en de gast antwoorde " Het was niet de afspraak dat we over mijn prive leven zouden hebben" of in een andere trand.
Alles hoort bij de afspraken vooraf hoe het moet gaan en hoe ze het willen. Zijn ze er beiden niet overeens dan wordt er geen interview gehouden.
ja hier net zo ..heb weer vrijetijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:15 schreef Elounda het volgende:
Ben zo blij da'k nie meer kijk.....
Het maakt helemaal geen deel meer uit van mijn dagelijks bestaan, nou dat was "vroeger" wel anders![]()
Ik kijk niet tot regelmatig naar DGK. Maar wat ik wel weet dat als ik in de Cos'sen keek altijd jouw username voorbij zag komen. Volgens mij heb je er zelfs nog ruzies aan over gehouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:15 schreef Elounda het volgende:
Ben zo blij da'k nie meer kijk.....
Het maakt helemaal geen deel meer uit van mijn dagelijks bestaan, nou dat was "vroeger" wel anders![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Ik kijk niet tot regelmatig naar DGK. Maar wat ik wel weet dat als ik in de Cos'sen keek altijd jouw username voorbij zag komen. Volgens mij heb je er zelfs nog ruzies aan over gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |