abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53533559
Kijk geen streams sinds het betalen en ook niet meer op tv. Wel kijk ik dagelijks even op het forum als er iets is gebeurd en dan kijk ik een filmpje terug. Vind het verder niets meer aan en het hele concept klopt niet meer zo, daarnaast zijn de laatste 2 bewoners heel vervelend.
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:51:12 #102
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53544780
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:30 schreef carpediem23 het volgende:
Kijk geen streams sinds het betalen en ook niet meer op tv. Wel kijk ik dagelijks even op het forum als er iets is gebeurd en dan kijk ik een filmpje terug. Vind het verder niets meer aan en het hele concept klopt niet meer zo, daarnaast zijn de laatste 2 bewoners heel vervelend.
Same hier. Kijk alleen af en toe eens op het forum, en plaats af en toe eens wat...

Maar DGK is allang niet meer wat het hoort te zijn.

Tis een gerigiseerde freakshow geworden.
pi_53544829
als ik niet betaal krijg ik geen stream ste zien. als ik wel betaal zie ik streamloks.
Ze maken hun eigen programma kapot
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:58:40 #104
166006 Polonium-120
the morning after
pi_53678958
* het is gevaarlijk om te kijken in verband met straling
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_53683233
Ik dacht het volgende:
- RTL wil van het programma af, het programma is te duur
- RTL zegt dat het aantal dagelijkse kijkers moet verdubbelen
- RTL doet er alles aan om het programma zo saai mogelijk te maken
- programma saaier: minder kijkers: einde DGK: RTL blij.

DGK op TV: saai
DGK op streams: minder saai, soms leuk...
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:04:32 #106
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53776716
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:

Hele verhaal

Dat is lang niet alleen bij dgk zo. Bijna alle progamma's op tv worden beinvloed door redactie en leden. Denk maar eens aan vreselijke talkshows en quizen waar zo vent/vrouwe met bordjes staat en bezoekers in de zaal voor en tijdens de show moet begeleiden om te klappen, roepen en soms zelf lachen. Dit gewoon om er een soort stemming in te houden dat het wat lijkt. En wanneer er een interview word gehouden bv bij Pauw & Witteman ...ect.. Dan worden de vragen voor de tijd al geschreven, goedgekeurt en de gast ziet en kent de vragen al voor dat het hem/haar gesteld wordt. Soms worden ook voor de gast ook antwoorden bedacht of aangepast.
Alles wat je op tv ziet is "leuker" en "duidelijker" gemaakt niets is meer spontaan.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  Trouwste user 2022 maandag 8 oktober 2007 @ 01:38:07 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_53781769
Vanwaar dan "Real" live ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53796844
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef Shayndel het volgende:
En wanneer er een interview word gehouden bv bij Pauw & Witteman ...ect.. Dan worden de vragen voor de tijd al geschreven, goedgekeurt en de gast ziet en kent de vragen al voor dat het hem/haar gesteld wordt. Soms worden ook voor de gast ook antwoorden bedacht of aangepast.
Whaha wat een onzin Hoe kom je d'r bij?! Alleen bij de koningin (en familie) gaat dat zo en verder bij niemand.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:34:25 #109
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53877977
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:16 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Whaha wat een onzin Hoe kom je d'r bij?! Alleen bij de koningin (en familie) gaat dat zo en verder bij niemand.
Dat heet voorbereiding afspraken vooraf.

http://www.unimaas.nl/default.asp?template=werkveld.htm&id=DV0GW45643KT7E722QWH&taal=nl

* U kunt constructieve afspraken maken met een journalist aangaande een interview.
* U kunt een interview voor radio en televisie adequaat voorbereiden.

http://www.marketingportaal.nl/artikel/76/Interviews-geven

LEES : Checklist voor interviews – 12 cruciale punten:
LEES : Radio en televisie (Vooral tip 2)

Ze hebben voor die tijd al contact gehad over waar ze het wel en niet overgaan hebben. Dat is niet alleen bij de koningin en familie, maar ook rest van bekende nederlanders. Bekende Nederlanders zegt ik, want die worden meest geinterviewt oa politieke gasten, zangeressen, actrice's, schrijvers, bekende bedrijfsmensen, presentatoren........ect.... Ze hebben voor die tijd al beslist wat wel en niet gezegd en gebruikt gaan worden.
Heb Gij dan nooit eens gehoort dan een eigenwijze interviewer op eens toch over het prive leven gaat praten en de gast antwoorde " Het was niet de afspraak dat we over mijn prive leven zouden hebben" of in een andere trand.
Alles hoort bij de afspraken vooraf hoe het moet gaan en hoe ze het willen. Zijn ze er beiden niet overeens dan wordt er geen interview gehouden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Shayndel op 12-10-2007 01:45:03 ]
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_53878113
Ik ben die programma's inderdaad langzaam wel een beetje beu aan het worden ja!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:50:08 #111
75556 erkel
back from Dagestan
pi_53878130
Ongeveer toen Bart eruit ging ben ik gestopt met kijken. Af en toe vang ik nu nog wat op.
Weisst
pi_53879579
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 01:34 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Dat heet voorbereiding afspraken vooraf.

http://www.unimaas.nl/default.asp?template=werkveld.htm&id=DV0GW45643KT7E722QWH&taal=nl

* U kunt constructieve afspraken maken met een journalist aangaande een interview.

http://www.marketingportaal.nl/artikel/76/Interviews-geven

LEES : Checklist voor interviews – 12 cruciale punten:
LEES : Radio en televisie (Vooral tip 2)

Ze hebben voor die tijd al contact gehad over waar ze het wel en niet overgaan hebben. Dat is niet alleen bij de koningin en familie, maar ook rest van bekende nederlanders. Bekende Nederlanders zegt ik, want die worden meest geinterviewt oa politieke gasten, zangeressen, actrice's, schrijvers, bekende bedrijfsmensen, presentatoren........ect.... Ze hebben voor die tijd al beslist wat wel en niet gezegd en gebruikt gaan worden.
Heb Gij dan nooit eens gehoort dan een eigenwijze interviewer op eens toch over het prive leven gaat praten en de gast antwoorde " Het was niet de afspraak dat we over mijn prive leven zouden hebben" of in een andere trand.
Alles hoort bij de afspraken vooraf hoe het moet gaan en hoe ze het willen. Zijn ze er beiden niet overeens dan wordt er geen interview gehouden.
Dat is gewoon niet waar

Dat zegt het al, je kunt van tevoren constructieve afspraken maken (dus of het opgenomen wordt, waar het gepubliceerd wordt, of er inzage voor publicatie verleend wordt etc.). Afspraken over welke vragen je gaat stellen komen echt vrijwel niet voor. Natuurlijk wordt het onderwerp wel bedacht (Interview met Rita Verdonk, we gaan het hebben over uw afsplitsing van de VVD) maar je gaat echt niet van te voren de vragen bespreken
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:15:25 #113
137158 Elounda
the world is yours!
pi_53899332
Ben zo blij da'k nie meer kijk.....
Het maakt helemaal geen deel meer uit van mijn dagelijks bestaan, nou dat was "vroeger" wel anders
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_53928570
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 00:15 schreef Elounda het volgende:
Het maakt helemaal geen deel meer uit van mijn dagelijks bestaan, nou dat was "vroeger" wel anders
ja hier net zo ..heb weer vrijetijd in het begin was het erg leuk maar toen duidelijk werd dat er zo met de miljoanisr gspeelt werd ben ik gestopt met kijken. Nena om zo'n klein "schopje" er uit ...en die anderen mogen elkaar de hersens (als ze die al hebben ) inslaan en die mogen lekker blijven zitten ...... nee voor mij allang geen DGK meer.
pi_53928644
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 00:15 schreef Elounda het volgende:
Ik kijk niet tot regelmatig naar DGK. Maar wat ik wel weet dat als ik in de Cos'sen keek altijd jouw username voorbij zag komen. Volgens mij heb je er zelfs nog ruzies aan over gehouden.
pi_54007587
Volgens mij zijn de mensen die dit op dagelijkse basis volgen inmiddels op twee handen te tellen.
Inmiddels ben ik ook al weken gestopt met de streams en het boeit me ook niet meer als ik een aflevering op tv mis.

Ik kan me echt met geen van de bewoners meer identificeren.
Ook kan ik me totaal niet vinden in de pro-Huub en Lieke stemming die er hier op fok vaak hangt.
Ik kots op die gore Assepoester en die vieze agressieve alcoholist. En toch zorgen ze er telkens weer voor dat minderjarig Nederland maandelijks gretig hun beltegoed aan hen spendeert. Onbegrijpelijk! Het zegt wel wat over wat minderjarig Nederland als rolmodel ziet tegenwoordig.

Ik volgde DGK al vanaf het begin, en heb zeker het eerste half jaar dagelijks meerdere uren gekeken, maar door alle non-persoonlijkheden, door de agressiviteit, door het gemanipuleer, door de vele streamlocks, en ook zeker door Lieke ben ik gestopt met kijken.

Ik lees nog wel af en toe mee, maar ik spreek jullie wel weer bij het volgende BB-forum...
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:21:18 #117
137158 Elounda
the world is yours!
pi_54051448
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef tequi3 het volgende:

[..]

Ik kijk niet tot regelmatig naar DGK. Maar wat ik wel weet dat als ik in de Cos'sen keek altijd jouw username voorbij zag komen. Volgens mij heb je er zelfs nog ruzies aan over gehouden.

God Ja!
Te erg gewoon, hoe serieus ik het allemaal nam

Lurker
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')