Same hier. Kijk alleen af en toe eens op het forum, en plaats af en toe eens wat...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:30 schreef carpediem23 het volgende:
Kijk geen streams sinds het betalen en ook niet meer op tv. Wel kijk ik dagelijks even op het forum als er iets is gebeurd en dan kijk ik een filmpje terug. Vind het verder niets meer aan en het hele concept klopt niet meer zo, daarnaast zijn de laatste 2 bewoners heel vervelend.
quote:
Whaha wat een onzinquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef Shayndel het volgende:
En wanneer er een interview word gehouden bv bij Pauw & Witteman ...ect.. Dan worden de vragen voor de tijd al geschreven, goedgekeurt en de gast ziet en kent de vragen al voor dat het hem/haar gesteld wordt. Soms worden ook voor de gast ook antwoorden bedacht of aangepast.
Dat heet voorbereiding afspraken vooraf.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Whaha wat een onzin![]()
![]()
Hoe kom je d'r bij?! Alleen bij de koningin (en familie) gaat dat zo en verder bij niemand.
Dat is gewoon niet waarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:34 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat heet voorbereiding afspraken vooraf.![]()
http://www.unimaas.nl/default.asp?template=werkveld.htm&id=DV0GW45643KT7E722QWH&taal=nl
* U kunt constructieve afspraken maken met een journalist aangaande een interview.
* U kunt een interview voor radio en televisie adequaat voorbereiden.
http://www.marketingportaal.nl/artikel/76/Interviews-geven
LEES : Checklist voor interviews – 12 cruciale punten:
LEES : Radio en televisie (Vooral tip 2)
Ze hebben voor die tijd al contact gehad over waar ze het wel en niet overgaan hebben. Dat is niet alleen bij de koningin en familie, maar ook rest van bekende nederlanders. Bekende Nederlanders zegt ik, want die worden meest geinterviewt oa politieke gasten, zangeressen, actrice's, schrijvers, bekende bedrijfsmensen, presentatoren........ect.... Ze hebben voor die tijd al beslist wat wel en niet gezegd en gebruikt gaan worden.
Heb Gij dan nooit eens gehoort dan een eigenwijze interviewer op eens toch over het prive leven gaat praten en de gast antwoorde " Het was niet de afspraak dat we over mijn prive leven zouden hebben" of in een andere trand.
Alles hoort bij de afspraken vooraf hoe het moet gaan en hoe ze het willen. Zijn ze er beiden niet overeens dan wordt er geen interview gehouden.
ja hier net zo ..heb weer vrijetijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:15 schreef Elounda het volgende:
Ben zo blij da'k nie meer kijk.....
Het maakt helemaal geen deel meer uit van mijn dagelijks bestaan, nou dat was "vroeger" wel anders![]()
Ik kijk niet tot regelmatig naar DGK. Maar wat ik wel weet dat als ik in de Cos'sen keek altijd jouw username voorbij zag komen. Volgens mij heb je er zelfs nog ruzies aan over gehouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:15 schreef Elounda het volgende:
Ben zo blij da'k nie meer kijk.....
Het maakt helemaal geen deel meer uit van mijn dagelijks bestaan, nou dat was "vroeger" wel anders![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Ik kijk niet tot regelmatig naar DGK. Maar wat ik wel weet dat als ik in de Cos'sen keek altijd jouw username voorbij zag komen. Volgens mij heb je er zelfs nog ruzies aan over gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |