abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2007 @ 20:16:49 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_51829885
Ik had het eerder willen zeggen maar kon niet wegens een ban. Ik wist dat de programmamakers het programma manipuleren. Dat is al vanaf BB-1 zo. Daar kan ik mee leven. Beetje sturen door opdrachten enzo. Maar dit programma deugt niet. Er worden mensen ingezet die drie kwart jaar hebben kunnen zien wie wie is. Het begin is al verledentijd. Het zou gaan over mensen die jarenlang geïsoleerd zijn. Ze maken uitjes, nemen rijlessen en gaan in een luxe hotel een weekend relaxen.
De erste bewoners hadden leuke psychologische spelletjes. Stephan en Bart waren daar goed in. Ze gingen er snel uit. Gelukkig voor hen. De psychologie werd in de loop der maanden overgenomen door fysiek geweld. Niet meer de sterkste van geest maar de sterkste kwa kracht, al dan niet met hulp.
Ik bleef ernaar kijken en tollereerde het. Ben een voyeur en wil alles zien.
Maar er zijn grenzen overschreden, en dan heb ik het niet over het onschuldige trapje van Nena, die er uit moest. Maar over de door sommigen als aanranding bestempelde actie tegen Lieke.
Voordat gebeurde waren er al veel grenzen overschreden, maar je gaat erin mee en gaat zelfs denken dat het normaal is.
99% kreeg je te zien. Een tepel en slappe lul net uit de douche zagen we niet.
Maar wat we nu niet te zien kregen was juist het meest cruciale van 9 maanden DGK. Fysiek tegen mentaal en groepsvorming tegen een individu.
Ik stop met kijken vanwegen de censuur. Elementaire dingen worden verzwegen en met een voice over de aflevering later becommentariëerd.
Ik had beter moeten weten en niet in de goedheid van een commerciële zender moeten geloven. Ik ben te naief geweest.
Dag in potentie briljant programma. Dag mede-DGK kijkers.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51830085
Niet gestopt met kijken,maar de daguitzending topics op fok is niets meer van over
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2007 @ 20:38:19 #3
22592 crew  Ole
pi_51830545
Het zou me verbazen als dgk de kerst haalt. Alles is zo overgemanipuleerd..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2007 @ 20:41:50 #4
22592 crew  Ole
pi_51830631
Bovendien wordt er gesuggereerd dat geweld tegen homo's normaal is (Eric).
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:01:23 #5
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51831233
Ik blijf gewoon kijken, hou toch op met dat gejammer
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51831670
Tong goes 'politiek correct'

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51831716
Hij heeft kennelijk veel geleerd van de laatste ban
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2007 @ 21:27:47 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_51832044
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef ScofieldM het volgende:
Ik blijf gewoon kijken, hou toch op met dat gejammer
Alsof ik eerder heb gejammerd. Als iemand het programma heeft verdedigd ben ik het wel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51832269
Ik kijk ook niet meer, geen tv en geen streams. De reden is het geweld van vorige week zondag. Daar ben ik vreselijk kwaad over. Nog kwader ben ik over het uitblijven van maatregelen. Die lullige boetes stellen niets voor.

Natasia has een exit moeten krijgen
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:38:52 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51832471
Gestopt met kijken ja. Sinds vorige week zondag.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2007 @ 21:40:42 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_51832542
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:17 schreef PC eend het volgende:
Hij heeft kennelijk veel geleerd van de laatste ban
Ik kreeg een ban omdat ik Danny de oppergod vergeleek met Al Bundy.

Danny poste hier in het begin nog. Die stopt er gewoon mee terwijl ik, Tong, er een reden bij geef.

woensdag 25 juli 2007 @ 21:53:32 #12
186026 FokingHell
REDACTIE GOUDENKOOI SUCKT ASS
pi_51833091
Tering wat je wel niet allemaal verwacht van een programma op tv.... veel succes verder in je leven!

Ik vind ook dat dingen anders kunnen, zoals de streamlocks enzo. Maar ik blijf in ieder geval gluren!

[ Bericht 24% gewijzigd door FokingHell op 25-07-2007 21:59:47 ]
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:55:38 #13
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_51833177
Stoppen met kijken omdat die Lieke zogenaamd wordt aangerand
Lieke, go home
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:11:22 #14
2018 PC eend
relativist
pi_51833853
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

pi_51834008
gestopt met kijken. eindelijk helemaal verlost van de gouden shit kooi! waarom? omdat het mij gewoon niet meer boeit! saai saaier saaist vind ik het de laatste maanden.
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:18:12 #16
2018 PC eend
relativist
pi_51834107
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:15 schreef nibbieworld het volgende:
gestopt met kijken. eindelijk helemaal verlost van de gouden shit kooi! waarom? omdat het mij gewoon niet meer boeit! saai saaier saaist vind ik het de laatste maanden.
Je kan er veel van zeggen,... maar saai
pi_51834890
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik had het eerder willen zeggen maar kon niet wegens een ban. Ik wist dat de programmamakers het programma manipuleren. Dat is al vanaf BB-1 zo. Daar kan ik mee leven. Beetje sturen door opdrachten enzo. Maar dit programma deugt niet. Er worden mensen ingezet die drie kwart jaar hebben kunnen zien wie wie is. Het begin is al verledentijd. Het zou gaan over mensen die jarenlang geïsoleerd zijn. Ze maken uitjes, nemen rijlessen en gaan in een luxe hotel een weekend relaxen.
De erste bewoners hadden leuke psychologische spelletjes. Stephan en Bart waren daar goed in. Ze gingen er snel uit. Gelukkig voor hen. De psychologie werd in de loop der maanden overgenomen door fysiek geweld. Niet meer de sterkste van geest maar de sterkste kwa kracht, al dan niet met hulp.
Ik bleef ernaar kijken en tollereerde het. Ben een voyeur en wil alles zien.
Maar er zijn grenzen overschreden, en dan heb ik het niet over het onschuldige trapje van Nena, die er uit moest. Maar over de door sommigen als aanranding bestempelde actie tegen Lieke.
Voordat gebeurde waren er al veel grenzen overschreden, maar je gaat erin mee en gaat zelfs denken dat het normaal is.
99% kreeg je te zien. Een tepel en slappe lul net uit de douche zagen we niet.
Maar wat we nu niet te zien kregen was juist het meest cruciale van 9 maanden DGK. Fysiek tegen mentaal en groepsvorming tegen een individu.
Ik stop met kijken vanwegen de censuur. Elementaire dingen worden verzwegen en met een voice over de aflevering later becommentariëerd.
Ik had beter moeten weten en niet in de goedheid van een commerciële zender moeten geloven. Ik ben te naief geweest.
Dag in potentie briljant programma. Dag mede-DGK kijkers.

Weet je? Het mooie aan dit programma is dat je toch ook stukjes van mensen leest waar je het wel mee eens bent.
Dingen die je verrassen, dingen die je herkend, dingen waar je het helemaal mee eens bent, maar van iemand die je helemaal niet kent.

En ook dat is BB, ook dat is DGK. Dat is het meest aantrekkelijke deel. De ontmoetingen op een forum met diverse pluimage.

Maar de sturing in mijn bliksveld... daar heb ik ook grote moeite mee. Want ik kijk niet om met mijn emoties te laten rotzooien.
Daarom pas ik zelf een censuur op mezelf toe. Geen streams en inmiddels dus ook geen tv meer.

En na dit.... ook geen popo meer. Afscheid nemen.... ( kan het niet gewoon stoppen, dan hoef ik geen afscheid te nemen? Dan is het klaar?) Maar het was leuk je te leren kennen Tong80.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2007 @ 00:07:26 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_51839007
Kan deze OP naar het Tour de France topic worden verplaatst ?

Moderator / Miss SHO donderdag 26 juli 2007 @ 00:09:03 #19
22592 crew  Ole
pi_51839072
!
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:10:08 #20
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51839134
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Kan deze OP naar het Tour de France topic worden verplaatst ?

Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:18:02 #21
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51839486
gestopt met kijken?

ja, vanaf het moment dat ik moest betalen voor streams en er in de laatste gratis maand steeds vakers locks en overtreding van de regels waren. Het feit dat alle bewoners er nog inzitten zegt wel genoeg.
af en toe lees ik hier nog eens, maar verder...

gisteren zag ik toevallig nog de aflevering waarin de "aanranding" net niet uitgezonden werd met slechts een voice-over. Mijn broertje kijkt nog wel, maar was wel verbaasd dat ze de aanranding niet uitzonden.

"Als ze er in de pers zo normaal over doen, dan kunnen ze het toch ook wel uitzenden als het niet zo erg was?"
pi_51839712
Als het niet zo van achter de schermen 'gestuurd' zou worden, dan had het veel interessanter kunnen worden. Maar dan was het echt een experiment geweest, terwijl het nu de twijfelachtige eer geniet een nieuw dieptepunt in de vaderlandse televisiegeschiedenis te zijn. Althans, dat is mijn mening. Je staat er haast niet bij stil omdat het format zich 'ontwikkelt', maar het programma was aan het begin een heel stuk hoffelijker dan nu, al is dat misschien niet de goede woordkeuze, want echt vriendelijk is het nooit geweest. Ik vond het gedrag van Nicolaas in het begin met z'n leugens al heel wat...en als je dan ziet wat er nu allemaal gebeurt... De mensen die de eer aan zichzelf wilden houden zijn er wijselijk uitgestapt.

Ik verwacht niet dat het er voor de kijker allemaal 'eerlijk' aan toegaat, als je een beetje logisch nadenkt kun je zelf ook wel bedenken dat we gemanipuleerd worden. Maar het grootste probleem dat *ik* met het programma heb, is dat er helemaal niemand in zit waar ik nog een greintje sympathie voor kan opbrengen. Natuurlijk heeft dit met de aard van het programma te maken, als je maar de hele tijd alles over je laat heenkomen, dan hou je het daar niet lang vol, maar door het ontbreken van een protagonist, wordt het steeds minder interessant om naar te kijken.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 00:55:12 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51840793
Allereerst: zonder FOK! keek ik al lang niet meer, ook niet naar BB. Het volgen van het programma met een heel stel anderen, geeft de sjeu eraan.
Dat het geen "eerlijk" programma is, dat weten we al een hele tijd.
Het sturen vanachter de schermen zie ik als een interessant element.
Los daarvan is het natuurlijk te schijnheilig voor woorden dat ze de aktie tegen Lieke niet hebben uitgezonden. Maar die bewoners interesseren me niet genoeg, m.a.w. ik leef niet genoeg met ze mee, om daar zo mee te zitten dat ik niet meer kijk. Ben benieuwd welke kant ze nu eigenlijk denken op te gaan met het programma.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:49:36 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51842092
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Danny poste hier in het begin nog. Die stopt er gewoon mee terwijl ik, Tong, er een reden bij geef.

En daar krijg je een ban voor? Dat zal toch niet ??? Als dat echt zo is, dan
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:53:38 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51842161
Maar al met al is het programma behoorlijk weggezakt. Ik bedoel, Amanda, Nadia en Dennis??? Welke idioot heeft het bedacht om die simpele zielen in het programma te zetten???? Het zijn 3 echt hele sneue figuren en dat is wel bijna de helft van het aantal bewoners. Wat mij betreft een enorme fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')