abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2007 @ 20:16:49 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_51829885
Ik had het eerder willen zeggen maar kon niet wegens een ban. Ik wist dat de programmamakers het programma manipuleren. Dat is al vanaf BB-1 zo. Daar kan ik mee leven. Beetje sturen door opdrachten enzo. Maar dit programma deugt niet. Er worden mensen ingezet die drie kwart jaar hebben kunnen zien wie wie is. Het begin is al verledentijd. Het zou gaan over mensen die jarenlang geïsoleerd zijn. Ze maken uitjes, nemen rijlessen en gaan in een luxe hotel een weekend relaxen.
De erste bewoners hadden leuke psychologische spelletjes. Stephan en Bart waren daar goed in. Ze gingen er snel uit. Gelukkig voor hen. De psychologie werd in de loop der maanden overgenomen door fysiek geweld. Niet meer de sterkste van geest maar de sterkste kwa kracht, al dan niet met hulp.
Ik bleef ernaar kijken en tollereerde het. Ben een voyeur en wil alles zien.
Maar er zijn grenzen overschreden, en dan heb ik het niet over het onschuldige trapje van Nena, die er uit moest. Maar over de door sommigen als aanranding bestempelde actie tegen Lieke.
Voordat gebeurde waren er al veel grenzen overschreden, maar je gaat erin mee en gaat zelfs denken dat het normaal is.
99% kreeg je te zien. Een tepel en slappe lul net uit de douche zagen we niet.
Maar wat we nu niet te zien kregen was juist het meest cruciale van 9 maanden DGK. Fysiek tegen mentaal en groepsvorming tegen een individu.
Ik stop met kijken vanwegen de censuur. Elementaire dingen worden verzwegen en met een voice over de aflevering later becommentariëerd.
Ik had beter moeten weten en niet in de goedheid van een commerciële zender moeten geloven. Ik ben te naief geweest.
Dag in potentie briljant programma. Dag mede-DGK kijkers.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51830085
Niet gestopt met kijken,maar de daguitzending topics op fok is niets meer van over
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2007 @ 20:38:19 #3
22592 crew  Ole
pi_51830545
Het zou me verbazen als dgk de kerst haalt. Alles is zo overgemanipuleerd..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2007 @ 20:41:50 #4
22592 crew  Ole
pi_51830631
Bovendien wordt er gesuggereerd dat geweld tegen homo's normaal is (Eric).
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:01:23 #5
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51831233
Ik blijf gewoon kijken, hou toch op met dat gejammer
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51831670
Tong goes 'politiek correct'

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51831716
Hij heeft kennelijk veel geleerd van de laatste ban
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2007 @ 21:27:47 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_51832044
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef ScofieldM het volgende:
Ik blijf gewoon kijken, hou toch op met dat gejammer
Alsof ik eerder heb gejammerd. Als iemand het programma heeft verdedigd ben ik het wel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51832269
Ik kijk ook niet meer, geen tv en geen streams. De reden is het geweld van vorige week zondag. Daar ben ik vreselijk kwaad over. Nog kwader ben ik over het uitblijven van maatregelen. Die lullige boetes stellen niets voor.

Natasia has een exit moeten krijgen
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:38:52 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51832471
Gestopt met kijken ja. Sinds vorige week zondag.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2007 @ 21:40:42 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_51832542
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:17 schreef PC eend het volgende:
Hij heeft kennelijk veel geleerd van de laatste ban
Ik kreeg een ban omdat ik Danny de oppergod vergeleek met Al Bundy.

Danny poste hier in het begin nog. Die stopt er gewoon mee terwijl ik, Tong, er een reden bij geef.

woensdag 25 juli 2007 @ 21:53:32 #12
186026 FokingHell
REDACTIE GOUDENKOOI SUCKT ASS
pi_51833091
Tering wat je wel niet allemaal verwacht van een programma op tv.... veel succes verder in je leven!

Ik vind ook dat dingen anders kunnen, zoals de streamlocks enzo. Maar ik blijf in ieder geval gluren!

[ Bericht 24% gewijzigd door FokingHell op 25-07-2007 21:59:47 ]
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:55:38 #13
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_51833177
Stoppen met kijken omdat die Lieke zogenaamd wordt aangerand
Lieke, go home
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:11:22 #14
2018 PC eend
relativist
pi_51833853
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

pi_51834008
gestopt met kijken. eindelijk helemaal verlost van de gouden shit kooi! waarom? omdat het mij gewoon niet meer boeit! saai saaier saaist vind ik het de laatste maanden.
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:18:12 #16
2018 PC eend
relativist
pi_51834107
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:15 schreef nibbieworld het volgende:
gestopt met kijken. eindelijk helemaal verlost van de gouden shit kooi! waarom? omdat het mij gewoon niet meer boeit! saai saaier saaist vind ik het de laatste maanden.
Je kan er veel van zeggen,... maar saai
pi_51834890
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik had het eerder willen zeggen maar kon niet wegens een ban. Ik wist dat de programmamakers het programma manipuleren. Dat is al vanaf BB-1 zo. Daar kan ik mee leven. Beetje sturen door opdrachten enzo. Maar dit programma deugt niet. Er worden mensen ingezet die drie kwart jaar hebben kunnen zien wie wie is. Het begin is al verledentijd. Het zou gaan over mensen die jarenlang geïsoleerd zijn. Ze maken uitjes, nemen rijlessen en gaan in een luxe hotel een weekend relaxen.
De erste bewoners hadden leuke psychologische spelletjes. Stephan en Bart waren daar goed in. Ze gingen er snel uit. Gelukkig voor hen. De psychologie werd in de loop der maanden overgenomen door fysiek geweld. Niet meer de sterkste van geest maar de sterkste kwa kracht, al dan niet met hulp.
Ik bleef ernaar kijken en tollereerde het. Ben een voyeur en wil alles zien.
Maar er zijn grenzen overschreden, en dan heb ik het niet over het onschuldige trapje van Nena, die er uit moest. Maar over de door sommigen als aanranding bestempelde actie tegen Lieke.
Voordat gebeurde waren er al veel grenzen overschreden, maar je gaat erin mee en gaat zelfs denken dat het normaal is.
99% kreeg je te zien. Een tepel en slappe lul net uit de douche zagen we niet.
Maar wat we nu niet te zien kregen was juist het meest cruciale van 9 maanden DGK. Fysiek tegen mentaal en groepsvorming tegen een individu.
Ik stop met kijken vanwegen de censuur. Elementaire dingen worden verzwegen en met een voice over de aflevering later becommentariëerd.
Ik had beter moeten weten en niet in de goedheid van een commerciële zender moeten geloven. Ik ben te naief geweest.
Dag in potentie briljant programma. Dag mede-DGK kijkers.

Weet je? Het mooie aan dit programma is dat je toch ook stukjes van mensen leest waar je het wel mee eens bent.
Dingen die je verrassen, dingen die je herkend, dingen waar je het helemaal mee eens bent, maar van iemand die je helemaal niet kent.

En ook dat is BB, ook dat is DGK. Dat is het meest aantrekkelijke deel. De ontmoetingen op een forum met diverse pluimage.

Maar de sturing in mijn bliksveld... daar heb ik ook grote moeite mee. Want ik kijk niet om met mijn emoties te laten rotzooien.
Daarom pas ik zelf een censuur op mezelf toe. Geen streams en inmiddels dus ook geen tv meer.

En na dit.... ook geen popo meer. Afscheid nemen.... ( kan het niet gewoon stoppen, dan hoef ik geen afscheid te nemen? Dan is het klaar?) Maar het was leuk je te leren kennen Tong80.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2007 @ 00:07:26 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_51839007
Kan deze OP naar het Tour de France topic worden verplaatst ?

Moderator / Miss SHO donderdag 26 juli 2007 @ 00:09:03 #19
22592 crew  Ole
pi_51839072
!
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:10:08 #20
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51839134
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:

Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:18:02 #21
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51839486
gestopt met kijken?

ja, vanaf het moment dat ik moest betalen voor streams en er in de laatste gratis maand steeds vakers locks en overtreding van de regels waren. Het feit dat alle bewoners er nog inzitten zegt wel genoeg.
af en toe lees ik hier nog eens, maar verder...

gisteren zag ik toevallig nog de aflevering waarin de "aanranding" net niet uitgezonden werd met slechts een voice-over. Mijn broertje kijkt nog wel, maar was wel verbaasd dat ze de aanranding niet uitzonden.

"Als ze er in de pers zo normaal over doen, dan kunnen ze het toch ook wel uitzenden als het niet zo erg was?"
pi_51839712
Als het niet zo van achter de schermen 'gestuurd' zou worden, dan had het veel interessanter kunnen worden. Maar dan was het echt een experiment geweest, terwijl het nu de twijfelachtige eer geniet een nieuw dieptepunt in de vaderlandse televisiegeschiedenis te zijn. Althans, dat is mijn mening. Je staat er haast niet bij stil omdat het format zich 'ontwikkelt', maar het programma was aan het begin een heel stuk hoffelijker dan nu, al is dat misschien niet de goede woordkeuze, want echt vriendelijk is het nooit geweest. Ik vond het gedrag van Nicolaas in het begin met z'n leugens al heel wat...en als je dan ziet wat er nu allemaal gebeurt... De mensen die de eer aan zichzelf wilden houden zijn er wijselijk uitgestapt.

Ik verwacht niet dat het er voor de kijker allemaal 'eerlijk' aan toegaat, als je een beetje logisch nadenkt kun je zelf ook wel bedenken dat we gemanipuleerd worden. Maar het grootste probleem dat *ik* met het programma heb, is dat er helemaal niemand in zit waar ik nog een greintje sympathie voor kan opbrengen. Natuurlijk heeft dit met de aard van het programma te maken, als je maar de hele tijd alles over je laat heenkomen, dan hou je het daar niet lang vol, maar door het ontbreken van een protagonist, wordt het steeds minder interessant om naar te kijken.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 00:55:12 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51840793
Allereerst: zonder FOK! keek ik al lang niet meer, ook niet naar BB. Het volgen van het programma met een heel stel anderen, geeft de sjeu eraan.
Dat het geen "eerlijk" programma is, dat weten we al een hele tijd.
Het sturen vanachter de schermen zie ik als een interessant element.
Los daarvan is het natuurlijk te schijnheilig voor woorden dat ze de aktie tegen Lieke niet hebben uitgezonden. Maar die bewoners interesseren me niet genoeg, m.a.w. ik leef niet genoeg met ze mee, om daar zo mee te zitten dat ik niet meer kijk. Ben benieuwd welke kant ze nu eigenlijk denken op te gaan met het programma.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:49:36 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51842092
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Danny poste hier in het begin nog. Die stopt er gewoon mee terwijl ik, Tong, er een reden bij geef.

En daar krijg je een ban voor? Dat zal toch niet ??? Als dat echt zo is, dan
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:53:38 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51842161
Maar al met al is het programma behoorlijk weggezakt. Ik bedoel, Amanda, Nadia en Dennis??? Welke idioot heeft het bedacht om die simpele zielen in het programma te zetten???? Het zijn 3 echt hele sneue figuren en dat is wel bijna de helft van het aantal bewoners. Wat mij betreft een enorme fout.
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:56:10 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_51842204
Ik kijk bijna niet meer omdat ik de Tour de France veel leuker vind en er te weinig fysiek en emotioneel geweld in zit.
Nu begint het op een saaie BB te lijken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:16:48 #27
2651 svann
night-hawk
pi_51842502
De grootste fout is dat ongewenst lichamelijk contact niet strafbaar is.

Promoting van zinloos geweld soms bijna.

Dat domme trol-kliederpartijen met ketch-up ed worden toegelaten getuigt ook van een treurig nivo.

Jammer.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:39:42 #28
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_51842863
Keek toch al geen tv-uitzendingen, maar heb wel dagelijks 5-6 uur streams
gevolgd vanaf december vorig jaar. Maar volg op dit moment nog hooguit 2-3
uur streams per dag, voornamelijk vanwege het feit dat het trailer-trash op de
meeste streams te zien is, en een tweede reden is de laffe en hypocriete houding
van de programma-makers. Een groeps-aanranding gaat gewoon de doofpot in.

Het geen stelling nemen gaat ze hopelijk zwaar opbreken .....
.
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:43:09 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51842909
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keek toch al geen tv-uitzendingen, maar heb wel dagelijks 5-6 uur streams
gevolgd vanaf december vorig jaar. Maar volg op dit moment nog hooguit 2-3
uur streams per dag, voornamelijk vanwege het feit dat het trailer-trash op de
meeste streams te zien is, en een tweede reden is de laffe en hypocriete houding
van de programma-makers. Een groeps-aanranding gaat gewoon de doofpot in.

Het geen stelling nemen gaat ze hopelijk zwaar opbreken .....
Heeft denk ik te maken met de overgang naar RTL, wat een 'nette' zender schijnt te zijn. Als je ziet wat voor troep RTL op de buis durft te brengen, slaat het probleem wat ze hebben met DGK helemaal nergens meer op, maar ja.... niets aan te doen. In NL is schijnbaar censuur nog altijd mogelijk.
  donderdag 26 juli 2007 @ 03:20:46 #30
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51843215
Ik ben ook getsopt.
Ik volg het af en toe op het internet door Fok maar echt kijken doe ik niet meer.
Sinds natasia begint te scoppen en iedreen kan doen en laten wat hij wil is de hele geloofwaardigheid eraf. Plus de nieuwe mensen vindt ik niet zo leuk
pi_51843856
hier ook iemand die is gestopt:)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_51843916
Ik kijk helemaal niet meer, van mij mag het dan ook van de buis gehaalt worden, niemand van hun verdiend het om te winnen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:52:11 #33
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_51844561
Ik lurk nog wel eens in deze topics, that's it.

Het programma is voor mij afgelopen.
Dat is voor mij begonnen toen ze de regels gingen buigen e.d.

DIT had de Gouden Kooi moeten zijn:

10 mensen in 1 luxe villa.

Geen nieuwe mensen erbij als er 1 van die 10 opstapt.

Geen stemmingen om er iemand uit te krijgen.

Lichamelijk geweld, schoppen, slaan, et cetera > ERUIT !

Dan had ik zeker weten blijven kijken, en meerdere met mij
Dan was het programma nu waarschijnlijk in een fase met alleen Bart en Stephan ofzo...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_51845981
Ik ben er ook mee gestopt, naar aanleiding van die 'aanranding'. Werd er misselijk van.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:58:15 #35
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_51846007
Ik ben er ook al een tijdje klaar mee.
Het moment dat Natasia zonder exit Jaap in zijn ballen mocht trappen deed voor mij de deur definitief dicht.
Script, al dan niet gestuurde bewoners, daar kon ik ten dele wel mee leven, omdat er uiteindelijk natuurlijk toch tv gemaakt moet worden.
Maar de overduidelijke bevoordeling van met name Natasia en ook Brian haalde voor mij alle lol en spanning van dit in theorie prachtige concept af.

Ik blijf erbij dat dit een geweldig programma had kunnen zijn, maar dus niet in de handen van John de Mol, Deborah Flens en consorten.
Volslagen incapabel, dat is de programmaleiding van DGK. Jammer maar helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_51846114
Sinds het 6 tegen 2 is en na de aanranding vind ik het geen leuke tv meer. We hebben het hier thuis ook nooit meer aan staan. Alleen lees ik hier soms op fok of er nog iets gebeurd is, maar daar blijft het bij.

[ Bericht 11% gewijzigd door -Strawberry- op 26-07-2007 10:32:20 ]
pi_51846830
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:

Nee ik kijk beide niet meer. IIg TdF dit jaar niet . Van enorme blijheid naar een schok en boosheid.
Naar DGK kijk ik al maanden niet. Heb het wel aangezet om de aanranding te zien en wat belachelijk. Je hebt helemaal gelijk
pi_51847464
Ik kijk aanmerkelijk minder.
TV deed ik al niet. Streams staan vaak op mute.
Cossen lees ik even oppervlakkig door.
Ach, krijg ik ook weer een leven
pi_51847629
Streams kijken deed ik niet meer sinds ik er voor moest betalen. Al dat geruzie en gevecht vond ik ook niet echt meer interessant, maar dan keek ik er nog wel na. Sinds de 6 tegen 2 actie ben ik er klaar mee, het gaat gewoon nergens meer over.

Ik ben het eens met Patch, zo had het programma moeten zijn!
pi_51847791
Het staat nog in mijn opnamelijst van m'n HD recorder, dus ik neem het nog wel op en kijk dan een week in zo'n 3 kwartier, met veel fastforward uiteraard.
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:33:56 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_51848722
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Het staat nog in mijn opnamelijst van m'n HD recorder, dus ik neem het nog wel op en kijk dan een week in zo'n 3 kwartier, met veel fastforward uiteraard.
En voor wat voor soort scenes zet je dan de fastforward stop?
pi_51849607
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef APK het volgende:

[..]

En voor wat voor soort scenes zet je dan de fastforward stop?
Als er iets nieuws gebeurd. Veel is toch herhaling van zetten. Dus al het geschreeuw van Natas, de 'relatieproblemen' van Amanda/Brian en Lieke/Huub wordt geskipt.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:07:29 #43
22457 Patch
pi_51849712
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:56 schreef Michellee het volgende:

Ik ben het eens met Patch, zo had het programma moeten zijn!
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_51849789
Toen ik er achter kwam dat ze allemaal doping gebruiken ben ik ook gestopt met kijken...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:12:25 #45
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_51849872
ik kijk al een paar weken niet meer naar de uitzendingen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_51850059
Ik kijk sowieso al bijna een maand niet meer naar de streams, en uitzendingen heb ik misschien hooguit 3 kee rbekeken.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:40:29 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51850636
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:52 schreef Patch het volgende:

Dan was het programma nu waarschijnlijk in een fase met alleen Bart en Stephan ofzo...
En denk je dat het net zo 'spraakmakend' was geweest als nu? Op jouw manier had het programma nog geen 100.000 kijkers meer gehad ben ik bang. Er moeten wel dingen gebeuren om kijkers te houden. Niemand zit te wachten op een reality programma zoals de laatste week van iedere BB (behalve de laatste, toen iedereen weer het huis in kwam).
  † In Memoriam † donderdag 26 juli 2007 @ 13:11:55 #48
128220 Peter6000
pi_51851470
Ik ben (tijdelijk) gestopt met streams kijken, een week of 3 al geloof ik. De redenen daarvan zijn bekend (te veel een eenheidsmeninkjes-sfeer, en ergernis over bepaalde kwantitatief onrembare users). En streams kijken zonder mee te posten zie ik niet als optie.

Daarom volg ik de uizendingen juist WEL, om op de hoogte te blijven (net als de updates/ tiensite vluchtig). Ik ben dus juist meer uitzendingen gaan kijken.
Ik ben dus niet op het programma afgeknapt.

Ik vind het interessant hoe alles (personages, gebeurtenissen) zich ontwikkelen: hoe gaat de eindfase eruit zien, hoe wordt de RTL stijl, wat gaat er in september met de kijkcijfers gebeuren, en ik geniet erg van vooral de persoon Jaap, en de postings van Day ea.

Het televisieprogramma vind ik dus nog steeds boeiend, als één van de weinige vond ik de uitzending van dinsdag acceptabel. Goed, die beelden zijn niet expliciet uitgezonden, maar juist door dat niet uitzenden was de suggestie van het erge toch duidelijk aanwezig.
En werkelijk iedere uitzending zit sterk en goed geproduceerd in elkaar.
pi_51852775
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben (tijdelijk) gestopt met streams kijken, een week of 3 al geloof ik. De redenen daarvan zijn bekend (te veel een eenheidsmeninkjes-sfeer, en ergernis over bepaalde kwantitatief onrembare users). En streams kijken zonder mee te posten zie ik niet als optie.
kon je comments altijd wel waarderen en om lachen jammer
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51853258
Rotprogramma.

Hierin zie je hoe je het slechtste uit mensen kunt halen door 1 ding op te wekken: begeerte en hebberigheid. Daaruit vloeit voort: Een enorm egoïsme. (ikke ikke ikke wil winnen, omdat IK dan rijk ben)
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_51855236
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:05 schreef thefunny het volgende:
Rotprogramma.

Hierin zie je hoe je het slechtste uit mensen kunt halen door 1 ding op te wekken: begeerte en hebberigheid. Daaruit vloeit voort: Een enorm egoïsme. (ikke ikke ikke wil winnen, omdat IK dan rijk ben)
Och, hier is het een programma, aan de overkant van de grote plas hebben ze een land dat op dit principe gebaseerd is
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:16:39 #52
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51855852
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:52 schreef Patch het volgende:

Je vergeet de weekopdrachten en beslissende stemmingen van de kijkers.
Oh, en een liveshow natuurlijk met exit

[ Bericht 6% gewijzigd door HiDiHo op 26-07-2007 15:52:44 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_51856179
De uitzendingen kijk ik niet, daar wordt in geknipt en zo neergezet zoals zij het willen.

Als FOK! er niet was geweest, was ik allang afgehaakt.
pi_51861747
Gestopt met kijken van de streams toen ervoor betaald moest worden. Op tv heb ik het nu al ruim een maand niet gevolgd. Vanwege een vakantie heel het 'aanranding-gedoe' gemist. Maar ik werd er kotsmisselijk van toen ik het zag staan in de Spits van een paar dagen oud

DGK ..... zielig programma....zielige bewoners.....zielige redactie...
pi_51862139
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef Ole het volgende:
Bovendien wordt er gesuggereerd dat geweld tegen homo's normaal is (Eric).
Dit had met zijn persoonlijkheid niet te maken.
pi_51869489
Streams heb ik nooit gevolgd, TV-uitzendingen niet of nauwelijks. Mijn informatie kwam van de officiële website en hier van Fok. Maar ik heb het al een maand of drie geleden gedag gezegd. Het mag dan allerminst saai en opzeker spraakmakend zijn, ik krijg bij het zien van dat stelletje malloten gewoon heel nare gevoelens.

Vandaag op bezoek bij mijn ouders geweest, en mijn ma kijkt het nog. Even meegegluurd, maar dan zie je zo'n Natasia weer tekeer gaan tegen Lieke en dan vraag ik me toch af hoe het komt dat er dit soort mensen zijn. Wat vreselijk. Wat een verschil qua niveau ten opzichte van de eerste weken, met Bart, Nicolaas en Stephan.

Ik weet niet waar dit eindigt. Heb ook geen flauw idee wat de gedachte van de programmamakers achter dit alles is en welke 'verhaallijn' zij in gedachten hebben. Eén ding weet ik wel zeker. Ik hoop dat aan dit programma gauw een einde komt. Ik ben een enorm fanatieke BB-kijker, maar dit is de meest debiele pulp die ik OOIT op televisie heb gezien.
pi_51871208
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
1234
  donderdag 26 juli 2007 @ 23:49:55 #58
22457 Patch
pi_51872559
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Je vergeet de weekopdrachten en beslissende stemmingen van de kijkers.
Oh, en een liveshow natuurlijk met exit

Geen weekopdrachten, geen beslissende stemmingen van de kijkers en ook geen liveshow....
pi_51875238
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef p_sc_l26 het volgende:
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Je hebt het vraagteken gevonden op je toetsenbord en je wilt hem hier uitproberen?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:40:07 #60
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_51885107
Ik ben gestopt met kijken, maar volg nog wel alles via Internet
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:00:52 #61
8128 Boxkeeper
- //07 1337-
pi_51907893
Ik geef eerlijk toe dat ik nog steeds kijk. Af en toe kom ik hier ff neuzen maar in principe kijk ik alleen de avondprogramma's. Weet je, je kunt het, denk ik, vergelijken met de roddelbladen. Zolang mensen die meuk blijven bekijken blijft het bestaan. Alhoewel ik wel hoop dat het binnenkort eens afgelopen is, want op mijn werk kan ik er ook al met niemand over lullen
'Ja' op alles...
pi_51909552
Ik ben sinds 2 weken WEER gaan kijken....
pi_51928812
sinds er betaald moet worden...kijk ik niet,en ga ook niet meer kijken!
volg alles via fok,en de caps etc...dat bevalt prima!
de verleiding was even heel groot toen die schreeuwende heks werd afgevoerd,maar heb me weten te bedwingen!( ook met de wetenschap dat je toch naar een nep vertoning zit te kijken).

groetjes cindy
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 september 2007 @ 23:52:06 #64
862 Arcee
Look closer
pi_53135431
Ik kijk inmiddels ook niet meer. Of wordt het al niet meer uitgezonden?

Sinds het niet meer op Tien is te zien heb ik er bijna niks meer van gezien.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_53136372
ik
pi_53163125
Nee, ik vermaak me kostelijk met de streamers die vechten tegen de bierkaai En dan moet ik wel een beetje op de hoogte blijven om mee te praten natuurlijk Vooral de Huub en Lieke fans zijn zeer amusant, elk normaal denkend mens is fan van geen enkele bewoner maar deze mensen blijven fan. Ik vind het knap
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_53163495
Ik kijk al niet meer sinds Jaap gestopt is met terror.
Het is gewoon gescripte zooi geworden , gewoon zielig dat er nog mensen zijn die geloven dat het allemaal echt is.
pi_53169914
Ik kan gratis kijken maar lees alleen de cossen momenteel. De streams zijn te pijnlijk om naar te kijken..Wat een afgang....
pi_53170353
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 04:07 schreef Morwen het volgende:
Nee, ik vermaak me kostelijk met de streamers die vechten tegen de bierkaai En dan moet ik wel een beetje op de hoogte blijven om mee te praten natuurlijk Vooral de Huub en Lieke fans zijn zeer amusant, elk normaal denkend mens is fan van geen enkele bewoner maar deze mensen blijven fan. Ik vind het knap
Ik kijk geen streams, maar wel de TV uitzendingen. Ik vertik het geld uit te geven door middel van sms. Verder volg ik op fox en de site van DGK wat er zoal op het moment gebeurt. Als het zo is wat jij schrijft, hoor ik gelukkig bij die normale mensen. Ook ik heb geen fan, maar wijk wel af van de mening van vele mensen hier. Dat kan je soms wel eens kwalijk genomen worden.
  Moderator vrijdag 14 september 2007 @ 13:28:45 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53170410
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 07:47 schreef ELdudeness het volgende:
Ik kijk al niet meer sinds Jaap gestopt is met terror.
Het is gewoon gescripte zooi geworden , gewoon zielig dat er nog mensen zijn die geloven dat het allemaal echt is.
Dus jij dacht dat die terror "echt" was.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53170610
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef Peter6000 het volgende:

Daarom volg ik de uizendingen juist WEL, om op de hoogte te blijven (net als de updates/ tiensite vluchtig). Ik ben dus juist meer uitzendingen gaan kijken.
Ik ben dus niet op het programma afgeknapt.

Ik vind het interessant hoe alles (personages, gebeurtenissen) zich ontwikkelen: hoe gaat de eindfase eruit zien, hoe wordt de RTL stijl, wat gaat er in september met de kijkcijfers gebeuren, en ik geniet erg van vooral de persoon Jaap, en de postings van Day ea.

Het televisieprogramma vind ik dus nog steeds boeiend, als één van de weinige vond ik de uitzending van dinsdag acceptabel. Goed, die beelden zijn niet expliciet uitgezonden, maar juist door dat niet uitzenden was de suggestie van het erge toch duidelijk aanwezig.
En werkelijk iedere uitzending zit sterk en goed geproduceerd in elkaar. Ook ik vind het jammer dat jij er mee gestopt bent. De eenheidsmenikjes zitten mij ook erg hoog, gewoon jammer dat dit ten koste moet gaan van goede streamverslag mensen.
  zondag 16 september 2007 @ 19:19:26 #72
137158 Elounda
the world is yours!
pi_53225383
Ik kijk vanaf juli geen DGK meer, rook niet meer en drink niet meer.
Kortom: ik ben al mijn verslavingen de baas geworden.
Kijk nog af en toe op 't forum maar voor de rest taal ik er niet meer naar.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  zondag 16 september 2007 @ 19:23:08 #73
190618 Lord-Space
The emperor of space :P
pi_53225496
-edit- Misschien is klaagbaak een optie. Dit heeft niets met DGK te maken.

[ Bericht 85% gewijzigd door paddy op 21-09-2007 15:36:09 ]
pi_53337899
Ik ben begin augustus gestopt met streams kijken, uitzendingen op tv keek ik sowieso al niet. Vond het onwijs boring geworden nadat naad en nix ingestroomd zijn. Niveau van de deelnemers hield toch grotendeels al niet over en naad en nix spannen wel zo'n beetje de kroon hierin..Het boeit gewoon niet meer, oninteressante mensen en oninteressante, zich repeterende verhaallijnen. Van mij mag de toko dicht!
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
pi_53359204
Ik betaal nog steeds keurig elke maand de streams, maar ik haak af als ik die verschrikkelijke piano weer hoor, als Nadia en Amanda weer in de kapsalon zitten te mutsen, als Lieke in beeld is, als Huub gedronken heeft, als er weer gekreun onder de dekens vandaan komt, als Huub begint met z'n "Ho ho ho", als Dennis staat te mutsen met z'n haar, als Jaap rare gore geluiden maakt en als Brian gaat zingen of iets dergelijks. Daar ga ik echt niet meer vrijwillig naar zitten kijken hoor.
Met andere woorden, ik kijk niet meer zoveel naar de streams, en ik kijk ook minder naar de tv uitzendingen.
Toch vind ik het helemaal afgemonteerd toch nog een heerlijk programma om naar te kijken. Hulde voor degene die over de achtergrondmuziek van het programma gaat. Dat maakt het echt helemaal af.

Wat is er eigenlijk gebeurd met de priivémomentjes in de uitzendingen net de bewoners?
pi_53360139
Ik volg het niet meer zo als een paar maanden terug. Maar af en toe pik ik nog wel een aflevering mee. Maar echt leuk is het totaal niet meer.
pi_53360458
Ik ben het juist begonnen met volgen nadat Nadia en Dennis erin gekomen zijn, ik was eerder anti gouden kooi vooral met die terror Jaap en die schreeuwende Natasia juist nu mensen afhaken kijk ik de Gouden Kooi vindt het heerlijk om half 8 geen nieuws maar gewoon verstand op nul en kijken maar.

Meestal moet ik echt lachen vooral om Nadia en haar ontboezemingen, ik vind het echt leuk (schaam *schaam*) , kijk nooit naar RLS 's heb er een hekel aan, maar dit vind ik echt leuk! Het heeft even geduurd waar ik vooral schaterlachde als mijn collega's het volgden ben ik er nu een van ...
pi_53363065
ik volg het bijna zelfs niet meer, heb steeds meer het gevoel dat veel dingen nep zijn
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:06:10 #79
166006 Polonium-120
the morning after
pi_53364882
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:59 schreef Rotterdammert het volgende:
ik volg het bijna zelfs niet meer, heb steeds meer het gevoel dat veel dingen nep zijn
inderdaad, vanochtend nog, stap ik uit mijn bed zie ik de laminaatvloer liggen
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_53365788
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef joanie het volgende:
Ik ben het juist begonnen met volgen nadat Nadia en Dennis erin gekomen zijn, ik was eerder anti gouden kooi vooral met die terror Jaap en die schreeuwende Natasia juist nu mensen afhaken kijk ik de Gouden Kooi vindt het heerlijk om half 8 geen nieuws maar gewoon verstand op nul en kijken maar.

Meestal moet ik echt lachen vooral om Nadia en haar ontboezemingen, ik vind het echt leuk (schaam *schaam*) , kijk nooit naar RLS 's heb er een hekel aan, maar dit vind ik echt leuk! Het heeft even geduurd waar ik vooral schaterlachde als mijn collega's het volgden ben ik er nu een van ...
Interessant.... een nieuwe kijker...! Die moeten we even ondervragen

De "ouwe kijkers" vinden de klef-en-bef-story van Nadia en Dennis dus gewoon ver-schrik-ke-lijk.
Jij bent dus een nieuwe kijker, en vindt het leuk.
Kun je uitleggen, leuk op welke manier? Hou je van een soap met romantische verwikkelingen? Vind je het puberale gehannes komisch? Wat is het?
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 september 2007 @ 23:03:44 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_53369736
Ik kijk dus weer maar niet meer zo intensief. Ik mis nog wel eens een aflevering daar waar ik in het begin alles wilde volgen.

zaterdag 22 september 2007 @ 02:35:22 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_53373850
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef avonne het volgende:

De "ouwe kijkers" vinden de klef-en-bef-story van Nadia en Dennis dus gewoon ver-schrik-ke-lijk.
Volgens mij praat jij voor een groepje van een stuk of 15 mensen die blijven kijken, wat ze ook doen.
De echte fans van het eerste uur weten niet eens waar je het over hebt omdat ze lang geleden afgehaakt zijn.
pi_53377858
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus jij dacht dat die terror "echt" was.
Sommige acties misschien niet, maar het lijkt me sterk dat ze tegen Jaap zeggen: "Morgen ga jij flink zuipen totdat je moet kotsen, bewaar het in een emmer naast je bed en ga daar de volgende ochtend doorheen rollen".
  zaterdag 22 september 2007 @ 14:56:01 #84
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53380989
sinds de switch naar RTL/ de verandering van het hele spel ben ik afgehaakt. Daarvoor keek ik nog wel eens. Beseffende dat het zo nep was als wat zat ik mezelf wel een beetje boel voor de gek te houden
pi_53429405
Ja ik kijk gelukkig ook niet meer, kijk nu toevallig in dit sub forum. Interesseert me ook niet meer wie er nog inzit en wie weg is.

Mbo programma.
  maandag 24 september 2007 @ 14:45:37 #86
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53432483
ik kijk ook al een hele tijd niet meer...het is gewoon niet leuk meer
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 24 september 2007 @ 16:08:22 #87
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_53434614
nee kijken doe ik al na de 6-2 shit niet meer. en bedankt Redactie....lees wel elke dag even hier alles snel door, en als het moet dan sms ik voor Lieke of Huub al is het alleen maar om die Redactie niet haar zin te geven.........ja ze pakken er geld mee. nou als Lieke of Huub maar de hooftprijs pakken!
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 20:12:05 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_53441544
Wat bedoel je met 6-2 shit ?

maandag 24 september 2007 @ 20:36:47 #89
137158 Elounda
the world is yours!
pi_53442413
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:

De 6 tegen Huub En Lieke.
De aanranding zogezegd...
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 21:31:06 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_53444296
Ok dat was idd schandalig

FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 21:39:35 #91
862 Arcee
Look closer
pi_53444553
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:

6-2 zonder 8 er voor is shit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 24 september 2007 @ 22:30:06 #92
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53445991
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:

< Tong80 die eindelijk Het Licht heeft gezien >:P
dat je er nu pas achterkomt. Mag ik je onder de goedgelovigen van Nederland scharen die zich alles laten wijsmaken. Bedoel iedereen denkt: " Wat ik zie is dus begrijpen " Nee fout...het is zien - evalueren - en dan pas begrijpen. M.a.w alles wat je ziet is niet perse de waarheid en met reality-tv is dat helemaal zo. Dus Einstein volgende keer eerst nadenken avorens je er instapt of ernaar kijkt.

[ Bericht 6% gewijzigd door r.liong op 24-09-2007 23:59:47 ]
verpachten & verpachten
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 24 september 2007 @ 23:28:38 #93
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53447810
ik kijk al weeeeeeeeeken niet meer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_53449108
Kijk bijna niet meer; mis niveau en normale gesprekken zoals tussen Huub/Lieke en Jaap.

Nu de redactie echter grip totaal kwijt is op groep en er alleen nog maar 5-2 is en er nooit gerechtigheid komt en de domheid regeert stop ik ermee
  dinsdag 25 september 2007 @ 01:07:45 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_53449960
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 00:16 schreef farceman het volgende:

Nu de redactie echter grip totaal kwijt is op groep en er alleen nog maar 5-2 is en er nooit gerechtigheid komt en de domheid regeert stop ik ermee
Waarom denk jij dat de redactie de grip op de groep kwijt is?
Als ze dat vijf tegen twee niet zouden willen hadden ze allang ingegrepen.

Het zijn maar miezerige semi-acteurtjes hoor.
pi_53450431
De tv-uitzendingen kijk ik nauwelijks tot niet. Ik heb geen maand of weekabonnement voor streams meer. Wil soms nog wel een dagstream nemen, als er wat leuks op het program staat.
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 september 2007 @ 01:48:02 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_53450454
Tocvh scoren ze bijna een half miljoen. Kijken er andere mensen inmiddels terwijl de fokkers zijn afgehaakt ?

dinsdag 25 september 2007 @ 11:34:17 #98
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_53455187
Ik ben ook volledig gestopt, was voorheen een fervent kijker en FOK DGK poster.
Maar toen begin Augustus bij Tien mijn betalingen voor de streams niet goed gingen.
Want ik heb namelijk 5 keer 4,95 betaald en kreeg geen beeld meer. Geld ook niet terug gehad.
En omdat ze de regels hadden versoepeld, en dat mijn favoriet Huub helemaal vast in het spel zat, hij kan geen kant op met Dennis. Nee DGK is voor mij gestopt in Augustus.
  Admin donderdag 27 september 2007 @ 21:06:58 #99
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_53527282
héél af en toe komen we bij het zappen opeens DGK tegen. uit nieuwsgierigheid kijken we dan even, maar dat heeft nooit langer dan drie minuten geduurd. Het is gewoon complete bagger. We zijn al maanden geleden compleet afgekicked. Eigenlijk kort nadat Jaap erin kwam en de boel op geweld en ranzigheden uitdraaide en dat maar normaal werd gevonden.

Juf Judith die werd weggepest was de laatste druppel. Voor die tijd keken we al niet echt meer zoveel als daarvoor, maar dat was wel het moment waarop we echt zijn gestopt met kijken. Zelfs in dit forum kom ik nooit. Klikte er nu weer 's op omdat ik zag dat het forum bijna een miljoen posts heeft, en zag dit topic. Het enige topic waar ik ook maar enige interesse in heb
Ga nu gauw weer op myAT klikken en weg hier.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2007 @ 21:09:26 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_53527396
Dag Danny. Wie je ook bent

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')