inderdaad, vanochtend nog, stap ik uit mijn bed zie ik de laminaatvloer liggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:59 schreef Rotterdammert het volgende:
ik volg het bijna zelfs niet meer, heb steeds meer het gevoel dat veel dingen nep zijn
Interessant.... een nieuwe kijker...! Die moeten we even ondervragenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef joanie het volgende:
Ik ben het juist begonnen met volgen nadat Nadia en Dennis erin gekomen zijn, ik was eerder anti gouden kooi vooral met die terror Jaap en die schreeuwende Natasia juist nu mensen afhaken kijk ik de Gouden Kooi vindt het heerlijk om half 8 geen nieuws maar gewoon verstand op nul en kijken maar.
Meestal moet ik echt lachen vooral om Nadia en haar ontboezemingen, ik vind het echt leuk (schaam *schaam*) , kijk nooit naar RLS 's heb er een hekel aan, maar dit vind ik echt leuk! Het heeft even geduurd waar ik vooral schaterlachde als mijn collega's het volgden ben ik er nu een van ...
Volgens mij praat jij voor een groepje van een stuk of 15 mensen die blijven kijken, wat ze ook doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
De "ouwe kijkers" vinden de klef-en-bef-story van Nadia en Dennis dus gewoon ver-schrik-ke-lijk.
Sommige acties misschien niet, maar het lijkt me sterk dat ze tegen Jaap zeggen: "Morgen ga jij flink zuipen totdat je moet kotsen, bewaar het in een emmer naast je bed en ga daar de volgende ochtend doorheen rollen".quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat die terror "echt" was.
De 6 tegen Huub En Lieke.quote:
6-2 zonder 8 er voor is shit.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
< Tong80 die eindelijk Het Licht heeft gezien >:P
Waarom denk jij dat de redactie de grip op de groep kwijt is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:16 schreef farceman het volgende:
Nu de redactie echter grip totaal kwijt is op groep en er alleen nog maar 5-2 is en er nooit gerechtigheid komt en de domheid regeert stop ik ermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |