www.ticketservice.nl, midden bovenin Lowlands2007, aantal tickets 20 en je kunt ze bestellen, nog niet uitverkocht dus nog alle tijd om nieuwe te bestellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Echt alles afgezocht voor de tickets, maar helemaal niets .. Ik snap er werkelijkwaar niets van ..
Zojuist ticketservice maar gemaild, maar ik ben bang dat ik 't antwoord al weet
Dan ben je best lomp.. maar hoop dat er nog iets te fiksen valt, en anders snel nieuwe kaartjes halen!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Echt alles afgezocht voor de tickets, maar helemaal niets .. Ik snap er werkelijkwaar niets van ..
Nu ga je er de hele nacht over piekeren en kan je niet slapenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nou, dat je zoveel geld uitgeeft aan kaartjes om ze vervolgens kwijt te raken. Had desnoods een herinnering in je telefoon gezet waar je ze neergelegd had! maar ik hoop wel voor je dat 't allemaal goed komt enzo, 't kwam er een beetje rottig uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Niek. : ik weet dat er nog te koop zijn, maar daar begin ik nu nog niet aan ..
@ Debsterr: wat is er lomp aan?
@ vanBnaarC: daar wil ik graag 'n nacht voor wakker liggen, piekeren doe ik trouwens niet zo. Als ik maar zekerheid heb dat ik dan morgen weet waar ze liggen
wat zullen wij allemaal een feestje hebben!!! en jij helaas nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Probleem is dat we 1 maart verhuisd zijn, begin april heb ik ze besteld en voor 99% zeker in 'n bak gelegd waar ik al m'n verzekeringspapieren, etc ook altijd inleg. Die bak gaat amper open, dus verwachtte ik dat ze daar nog in lagen.
Ze zijn in 'n discrete envelop met de post verzonden, dus 't kan goed zijn dat ze toch op één of andere manier bij 't oud papier zijn gekomen
Je moest es weten hoe zuinig ik ben op m'n spullen, juist mij overkomt zoiets ..
Weet je, ik ben eens 3 of 4 weken lang een ring kwijt geweest. En ik wist zoooooooooooooo zeker dat 'ie echt nog op m'n bureau lag en ineens verdwenen was. Juist ja, ik vond in een tas terug. Dus gewoon met een checklist in de hand ALLE dingen in je huis overhoop halen, per kamer enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Probleem is dat we 1 maart verhuisd zijn, begin april heb ik ze besteld en voor 99% zeker in 'n bak gelegd waar ik al m'n verzekeringspapieren, etc ook altijd inleg. Die bak gaat amper open, dus verwachtte ik dat ze daar nog in lagen.
Ze zijn in 'n discrete envelop met de post verzonden, dus 't kan goed zijn dat ze toch op één of andere manier bij 't oud papier zijn gekomen
Je moest es weten hoe zuinig ik ben op m'n spullen, juist mij overkomt zoiets ..
Of je krijgt ruzie met je vriendin dat je zo onzuinig op je spullen bent.. ik bedoel het is toch wel 250,- waar je naar fluiten kan, ik zou me er best kut om voelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank je voor je tips, ik ga vanavond ook niet meer zoeken, heb 't idee dat ik alles gehad heb. Kijk morgen wel verder, m'n vriendin komt vanavond ook thuis wie weet komt ze ineens op 'n idee waar ze zouden kunnen liggen ..
nu weten we het wel. Beetje triest postgedrag dit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
Of je krijgt ruzie met je vriendin dat je zo onzuinig op je spullen bent.. ik bedoel het is toch wel 250,- waar je naar fluiten kan, ik zou me er best kut om voelen
ik had vanmiddag om 13.35 al de laatste bij het tankstationquote:
Bestel gewoon de digitale versie op volkskrant.nlquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:57 schreef chansadres het volgende:
Niemand die geen leven heeft en hem inscant![]()
![]()
![]()
Waar en wanneer precies in Eindhoven? Ik zat net een beetje te zoeken ervoor, maar kreeg niet zo snel iets gevonden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:12 schreef rubbereend het volgende:
Trentemoller staat dit jaar ook nog in Eindhoven...... dat maakt de keuze Arcade Fire - Trentemoller misschien een beetje makkelijker......
En op z'n laatst volgende week ofzo ligt die bijlage ook gewoon gratis in de betere platenzaak (en op alle andere plaatsen waar ze de LiveXS verspreiden)quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat je kunt doen; een paar jaar geleden kon ik geen krant kopen. Volkskrant gebeld of ze nog bijlages hadden, en toen kreeg ik 2 dagen later eentje thuisgestuurd.
idemquote:Op donderdag 26 juli 2007 07:39 schreef bloempjuh het volgende:
Ga nou eens niet zo snel met die nieuwe delen.. ik hou 't niet meer bij!![]()
Ja maar dat is zooo gratis pffff nederlanderquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En op z'n laatst volgende week ofzo ligt die bijlage ook gewoon gratis in de betere platenzaak (en op alle andere plaatsen waar ze de LiveXS verspreiden)
Wie heeft de bijlage? Welke CD is het? Dus welke artiest?quote:er staat een advertentie voor de nieuwe cd in de Lowlands bijlage van de Volkskrant...
die staat er heus niet zomaar in...
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie heeft de bijlage? Welke CD is het? Dus welke artiest?
Fucking hellquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.
In hun tourschema staat voor de COMPLETE maand Augustus helemaal NIETS. Lijkt me stug dat ze dan voor LL even overkomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Kon me niet schelen. Ik zag Meg.
Meg
Hoe bedoel je: die niets met Lowlands te maken hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef super-muffin het volgende:
Er staan genoeg advertenties voor CD's en concerten die niks met Lowlands te maken hebben in de bijlage.
Ja maar The White Stripes is die met het nieuwe album, vandaar. Ik heb liever Snow Patrol hoor, die staan er ook in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef super-muffin het volgende:
Er staan genoeg advertenties voor CD's en concerten die niks met Lowlands te maken hebben in de bijlage.
Maar niet met een nieuw album dus?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja maar The White Stripes is die met het nieuwe album, vandaar. Ik heb liever Snow Patrol hoor, die staan er ook in.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.
Inderdaad. Anders ga ik ook alvast blij zijn dat Machine Head komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef super-muffin het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:24 schreef icebliss het volgende:
Fatihless staat er ook in. En de komen echt niet. Hoop ik![]()
Staat waarschijnlijk ergens onder Instellingens > Installaties.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef super-muffin het volgende:
hm, als ik dat lowlands programma'tje download vind ik het nergens terug(Nokia 6300)
De 6300 staat niet tussen de telefoons waar de mobile guide het op doet, dus misschien dat het daardoor komt. Ik wou 'm ook downloaden, maar heb het toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef super-muffin het volgende:
hm, als ik dat lowlands programma'tje download vind ik het nergens terug(Nokia 6300)
Dan maar flink zuipen op zaterdag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:32 schreef pfaf het volgende:
Vrijdag zit echt té vol, dat gaat een groot probleem worden. Terwijl er zaterdag bijna niets te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |