Wie heeft de bijlage? Welke CD is het? Dus welke artiest?quote:er staat een advertentie voor de nieuwe cd in de Lowlands bijlage van de Volkskrant...
die staat er heus niet zomaar in...
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie heeft de bijlage? Welke CD is het? Dus welke artiest?
Fucking hellquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.
In hun tourschema staat voor de COMPLETE maand Augustus helemaal NIETS. Lijkt me stug dat ze dan voor LL even overkomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Kon me niet schelen. Ik zag Meg.
Meg
Hoe bedoel je: die niets met Lowlands te maken hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef super-muffin het volgende:
Er staan genoeg advertenties voor CD's en concerten die niks met Lowlands te maken hebben in de bijlage.
Ja maar The White Stripes is die met het nieuwe album, vandaar. Ik heb liever Snow Patrol hoor, die staan er ook in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef super-muffin het volgende:
Er staan genoeg advertenties voor CD's en concerten die niks met Lowlands te maken hebben in de bijlage.
Maar niet met een nieuw album dus?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja maar The White Stripes is die met het nieuwe album, vandaar. Ik heb liever Snow Patrol hoor, die staan er ook in.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.
Inderdaad. Anders ga ik ook alvast blij zijn dat Machine Head komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef super-muffin het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:24 schreef icebliss het volgende:
Fatihless staat er ook in. En de komen echt niet. Hoop ik![]()
Staat waarschijnlijk ergens onder Instellingens > Installaties.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef super-muffin het volgende:
hm, als ik dat lowlands programma'tje download vind ik het nergens terug(Nokia 6300)
De 6300 staat niet tussen de telefoons waar de mobile guide het op doet, dus misschien dat het daardoor komt. Ik wou 'm ook downloaden, maar heb het toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef super-muffin het volgende:
hm, als ik dat lowlands programma'tje download vind ik het nergens terug(Nokia 6300)
Dan maar flink zuipen op zaterdag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:32 schreef pfaf het volgende:
Vrijdag zit echt té vol, dat gaat een groot probleem worden. Terwijl er zaterdag bijna niets te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |