Waar en wanneer precies in Eindhoven? Ik zat net een beetje te zoeken ervoor, maar kreeg niet zo snel iets gevonden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:12 schreef rubbereend het volgende:
Trentemoller staat dit jaar ook nog in Eindhoven...... dat maakt de keuze Arcade Fire - Trentemoller misschien een beetje makkelijker......
En op z'n laatst volgende week ofzo ligt die bijlage ook gewoon gratis in de betere platenzaak (en op alle andere plaatsen waar ze de LiveXS verspreiden)quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat je kunt doen; een paar jaar geleden kon ik geen krant kopen. Volkskrant gebeld of ze nog bijlages hadden, en toen kreeg ik 2 dagen later eentje thuisgestuurd.
idemquote:Op donderdag 26 juli 2007 07:39 schreef bloempjuh het volgende:
Ga nou eens niet zo snel met die nieuwe delen.. ik hou 't niet meer bij!![]()
Ja maar dat is zooo gratis pffff nederlanderquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En op z'n laatst volgende week ofzo ligt die bijlage ook gewoon gratis in de betere platenzaak (en op alle andere plaatsen waar ze de LiveXS verspreiden)
Wie heeft de bijlage? Welke CD is het? Dus welke artiest?quote:er staat een advertentie voor de nieuwe cd in de Lowlands bijlage van de Volkskrant...
die staat er heus niet zomaar in...
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie heeft de bijlage? Welke CD is het? Dus welke artiest?
Fucking hellquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De enige die aan de omschrijving voldoet zijn The White Stripes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |