Ohquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Dit is al het derde festival waar ik ze tegen kom in 2 jaar.
Hiero.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:14 schreef Leonos het volgende:
Hoe kan ik mijn eigen blokkenschema maken?
Ik heb een llowlife profiel maar kan het nergens vinden
Dan heb je je favoriete artiesten, maar niet in een blokkenschema. Of zie ik iets over het hoofd?quote:
De acts die je daar aangeeft worden gehighlight in het blokkenschema. Je moet wel ingelogd zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan heb je je favoriete artiesten, maar niet in een blokkenschema. Of zie ik iets over het hoofd?
Ah zo, duidelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
De acts die je daar aangeeft worden gehighlight in het blokkenschema. Je moet wel ingelogd zijn.
Kan wel, via een omweg.. eerst rechts van je laatste tab een nieuwe openen, daarna kiezen voor de tab waar je heen wiltquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah zo, duidelijk.
Jammer dat ik geen andere tab kan kiezen in Firefox als ik het blokkenschema geopend heb. En het is en blijft een onoverzichtelijke kutsite.
Ok, dank voor de tip. Ik zat al te kloten met 2 vensters, maar het werken in 1 venster met tabs was nu juist ooit de reden om Firefox te gebruiken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan wel, via een omweg.. eerst rechts van je laatste tab een nieuwe openen, daarna kiezen voor de tab waar je heen wilt.
Hey, tvp's met een boodschap zijn altijd goed tochquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, dank voor de tip. Ik zat al te kloten met 2 vensters, maar het werken in 1 venster met tabs was nu juist ooit de reden om Firefox te gebruiken.
Dat is vervelend he, dat had ik in het begin ook. gelukkig zijn er nu 2 die meewillen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nog steeds niemand die mee wilt geen![]()
Aan de ene kant heb je gelijk. Maar er zijn vast hele toffe dingen die ik niet ken. En dan is er ook een kans dat ik naar een bandje ga kijken dat ik aardig vind, terwijl in een tent even verderop iets staat dat ik veel beter vind.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef Debsterr het volgende:
En eigenlijk moet ik stoppen met het luisteren van onbekende dingen die me leuk lijken.. zo wordt het "dat wil ik zien" lijstje helemaal te groot.
Wie? Is dat een soort Kaiser Chiefs?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:55 schreef sound-storm het volgende:
de beatles
Nou ja, ik heb dus vorig jaar heeeeel veel gemist wat ik later allemaal tof bleek te vinden. En dat wil ik nu niet weer zien gebeuren. Dus ben ik enthousiast van alles aan 't luisteren.. maar, m'n lijst met overlappingen is nu al zo groot, dat de teleurstelling van het moeten missen dan misschien nog groter wordt. Dus, ik stop met doelbewust van alles luisteren, en ik laat me verder wel verrassen. Heb toch al een must-see list van 10/15 bands/dj's.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk. Maar er zijn vast hele toffe dingen die ik niet ken. En dan is er ook een kans dat ik naar een bandje ga kijken dat ik aardig vind, terwijl in een tent even verderop iets staat dat ik veel beter vind.
Dilemma.
Idd, wie zijn The Killers anyway?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:02 schreef rubbereend het volgende:
ik snap trouwens nog steeds niet wat Basement Jaxx in de Bravo doetdat gaat zo absurd druk worden
www.ticketservice.nl, midden bovenin Lowlands2007, aantal tickets 20 en je kunt ze bestellen, nog niet uitverkocht dus nog alle tijd om nieuwe te bestellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Echt alles afgezocht voor de tickets, maar helemaal niets .. Ik snap er werkelijkwaar niets van ..
Zojuist ticketservice maar gemaild, maar ik ben bang dat ik 't antwoord al weet
Dan ben je best lomp.. maar hoop dat er nog iets te fiksen valt, en anders snel nieuwe kaartjes halen!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Echt alles afgezocht voor de tickets, maar helemaal niets .. Ik snap er werkelijkwaar niets van ..
Nu ga je er de hele nacht over piekeren en kan je niet slapenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nou, dat je zoveel geld uitgeeft aan kaartjes om ze vervolgens kwijt te raken. Had desnoods een herinnering in je telefoon gezet waar je ze neergelegd had! maar ik hoop wel voor je dat 't allemaal goed komt enzo, 't kwam er een beetje rottig uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Niek. : ik weet dat er nog te koop zijn, maar daar begin ik nu nog niet aan ..
@ Debsterr: wat is er lomp aan?
@ vanBnaarC: daar wil ik graag 'n nacht voor wakker liggen, piekeren doe ik trouwens niet zo. Als ik maar zekerheid heb dat ik dan morgen weet waar ze liggen
wat zullen wij allemaal een feestje hebben!!! en jij helaas nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Probleem is dat we 1 maart verhuisd zijn, begin april heb ik ze besteld en voor 99% zeker in 'n bak gelegd waar ik al m'n verzekeringspapieren, etc ook altijd inleg. Die bak gaat amper open, dus verwachtte ik dat ze daar nog in lagen.
Ze zijn in 'n discrete envelop met de post verzonden, dus 't kan goed zijn dat ze toch op één of andere manier bij 't oud papier zijn gekomen
Je moest es weten hoe zuinig ik ben op m'n spullen, juist mij overkomt zoiets ..
Weet je, ik ben eens 3 of 4 weken lang een ring kwijt geweest. En ik wist zoooooooooooooo zeker dat 'ie echt nog op m'n bureau lag en ineens verdwenen was. Juist ja, ik vond in een tas terug. Dus gewoon met een checklist in de hand ALLE dingen in je huis overhoop halen, per kamer enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Probleem is dat we 1 maart verhuisd zijn, begin april heb ik ze besteld en voor 99% zeker in 'n bak gelegd waar ik al m'n verzekeringspapieren, etc ook altijd inleg. Die bak gaat amper open, dus verwachtte ik dat ze daar nog in lagen.
Ze zijn in 'n discrete envelop met de post verzonden, dus 't kan goed zijn dat ze toch op één of andere manier bij 't oud papier zijn gekomen
Je moest es weten hoe zuinig ik ben op m'n spullen, juist mij overkomt zoiets ..
Of je krijgt ruzie met je vriendin dat je zo onzuinig op je spullen bent.. ik bedoel het is toch wel 250,- waar je naar fluiten kan, ik zou me er best kut om voelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank je voor je tips, ik ga vanavond ook niet meer zoeken, heb 't idee dat ik alles gehad heb. Kijk morgen wel verder, m'n vriendin komt vanavond ook thuis wie weet komt ze ineens op 'n idee waar ze zouden kunnen liggen ..
nu weten we het wel. Beetje triest postgedrag dit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
Of je krijgt ruzie met je vriendin dat je zo onzuinig op je spullen bent.. ik bedoel het is toch wel 250,- waar je naar fluiten kan, ik zou me er best kut om voelen
ik had vanmiddag om 13.35 al de laatste bij het tankstationquote:
Bestel gewoon de digitale versie op volkskrant.nlquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:57 schreef chansadres het volgende:
Niemand die geen leven heeft en hem inscant![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |