Eigenlijk vanavond, anders word het voor de ploegen en de renners onhoudbaar aan de finish...quote:
Inderdaad, een testosteronpleistertje vergeten op tijd eraf te halen en het is gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kan proberen telkens onder de kritieke waarde te blijven, maar één keer toch uitschieten.
Dan moet je verdomd goed weten hoeveel je lichaam kan hebben idd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kan proberen telkens onder de kritieke waarde te blijven, maar één keer toch uitschieten.
Haha gaat dat echt met een pleistertje ja?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, een testosteronpleistertje vergeten op tijd eraf te halen en het is gedaan.
Volgens mij wachten ze tot de laatste klim.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef MrMoon het volgende:
ze laten sastre en consorten wel erg ver uitlopen...
Gekopieërd uit het 1ste topic.quote:
Wellicht geen ritwinnaar of geen interessant persoon...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef 456 het volgende:
Goeie openingspost!
[..]
Dan moet je verdomd goed weten hoeveel je lichaam kan hebben idd.
Raar dat Vino meteen aan de schandpaal werd genageld, terwijl testosteron ook heel snel is op te sporen, maar dat dit wel een week duurt.
Daar zal het idd wel weer hard gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Volgens mij wachten ze tot de laatste klim.
Rabo wacht op de terugkeer van hun geloste renners.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat Rabo ff wacht totdat Discovery ook mee gaat helpen in de achtervolging
mja of dat nou zo handig is.. sastre is niet echt een heel erg slechte klimmer of zo..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Volgens mij wachten ze tot de laatste klim.
te vroegquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef Remzz het volgende:
Ah een kerk en Herbert zegt er niets over, verbinding dus weer weg
Dat is dan wel verstandig. Flecha en Weening heb je nu hard nodig (en waar is de Groot?)quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Fugie het volgende:
dus sastre fietst niet hard maar rabo wacht en spaart zijn klimmers.
Was het maar waar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Doekes het volgende:
Boonen positief?
Ja, het is dan ook een mannelijk hormoon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef 456 het volgende:
Goeie openingspost!
[..]
terwijl testosteron ook heel snel is op te sporen
Dat vraag ik me af. Het is natuurlijk blufpoker spelen. Wie wordt het eerste zenuwachtig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
Contador zou ook wel wat ploegmaten op kop zetten zometeen, lijkt me.
Zou wel fijn zijn, dan zijn we ook gelijk van die Lefevre af met zijn huilbakkes... die vent deugd dus echt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Doekes het volgende:
Boonen positief?
Zoals nederlanders en Boonenquote:Zal wel afgunst zijn dat het geen landgenoot of ploeg uit hun land aan de leiding gaat!
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Doekes het volgende:
Boonen positief?
Afleidingsmanoeuvre, wie denk je dat straks het middelpunt is van allerlei dopingbeschuldigingen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja of dat nou zo handig is.. sastre is niet echt een heel erg slechte klimmer of zo..
Telkens zegt ie iets anders, ik ben ook benieuwd wat wel en niet waar is, wat ie zegt. Boonen staat bekend om zijn pittige uitspraken, maar ik heb niet het idee dat ie zo dom is om telkens een ander verhaal op te hangen. De media lopen vast ook te kutten hiermee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Jongens, kom op.. deze plotselinge Boonen-haat is wel weer sneu.
Ik gok dan op Iglinskiy aangezien heel de Astana ploeg weg is terwijl er maar 1 betrapt was.quote:Zur Kontrolle nach der Etappe mussten an jenem Tag Etappensieger Robert Hunter (BAR) und das Gelbe Trikot Michael Rasmussen (RAB). Weiterhin wurden sechs Fahrer ausgelost, von denen vier letztlich neben Hunter und Rasmussen kontrolliert wurden. Diese sechs Fahrer waren: Kim Kirchen (TMO), Patxi Vila (LAM), Christian Moreni (COF), Lilian Jégou (FDJ), Erik Zabel (MRM) und Maxim Iglinskiy (AST).
We hebben toch een gemeenschappelijke vijand nodig?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Als Boonen zelf zijn mond had gehouden (en zijn vrienden van de Belgische media)...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Boonen is an sich okequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:09 schreef Yozzz het volgende:
[..]
We hebben toch een gemeenschappelijke vijand nodig?
Boonen gun ik het niet, maar qua lefevre zou ik hard lachen. "m'n renners zijn clean"quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn, dan zijn we ook gelijk van die Lefevre af met zijn huilbakkes... die vent deugd dus echt niet
??????, voorsprong groeit nog steeds.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef Ambrosius het volgende:
Flecha weer terug, da's gunstig.
deze zijn dus getest worden na rit 11quote:Auch ob es sich dabei um eine unangemeldete Kontrolle vor dem Rennen oder eine Regeluntersuchung nach Zielankunft handelte, ist noch nicht klar. Zur Kontrolle nach der Etappe mussten an jenem Tag Etappensieger Robert Hunter (BAR) und das Gelbe Trikot Michael Rasmussen (RAB). Weiterhin wurden sechs Fahrer ausgelost, von denen vier letztlich neben Hunter und Rasmussen kontrolliert wurden. Diese sechs Fahrer waren: Kim Kirchen (TMO), Patxi Vila (LAM), Christian Moreni (COF), Lilian Jégou (FDJ), Erik Zabel (MRM) und Maxim Iglinskiy (AST).
Ja, dat is gunstig. Die komende klim is niet zo steil, dus kan Flecha mooi op kop helpen. Precies ook de reden dat de voorsprong nu oploopt, om even wat mannen terug te kunnen laten komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
??????, voorsprong groeit nog steeds.
Ik weet het. Dat neemt niet weg dat zijn uitlatingen niet héél erg collegiaal zijn. Zulke uitlatingen moet je overlaten aan McFlurry en L'Equipe.quote:
Je hebt gelijk is gunstig.............quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
??????, voorsprong groeit nog steeds.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Ja want die jongen fiets je er ook weer als eerste af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Fugie het volgende:
flecha moet dus eerst terugkomen in het peloton en daarna weer beulen op kop
Hahahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
deze zijn dus getest worden na rit 11
Ik vraag me af wat waar is aan zijn uitspraken, aangezien hij het twee dagen eerder nog voor Rasmussen opnam.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat neemt niet weg dat zijn uitlatingen niet héél erg collegiaal zijn. Zulke uitlatingen moet je overlaten aan McFlurry en L'Equipe.
op Iglinskiy na rijden ze allemaal nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef 456 het volgende:
[..]
Hahaha
Ik gun het hem NIET!
Maar lach me dood als het Zabel is Hhahaha
Nou jongens, prijs schieten. Wie rijden er nog van?
Het zou het minste "pijn" doen in de koers als hij het zou zijn. Het zou wat zijn als straks een renner onder de etappe af moet stappenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef TheVulture het volgende:
In het geval van Rasmussen positief wachten ze echt niet tot 15.00 uur om dat te melden denk ik
Het zal die Astana wel zijn, wat duidt op gestructureerd dopinggebruik binnen de ploeg
Bezuinigingen hequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een prutspul hebben ze bij de NOS zeg.
Weer geen commentaarverbinding, terwijl de belg en eurosport wel commentaar hebben.
Ligt aan de fransen, die zorgen voor het geluid...(tenminste dat de verbinding er ligt)quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef northernlight81 het volgende:
Weer geen commentaarverbinding, terwijl de belg en eurosport wel commentaar hebben.
Verstand van fietsen heb je niet, maar gitaarspelen lukt je wel aardigquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef Eduard37 het volgende:
Wat is er met Boonen dan? Is toch gewoon een goede wielrenner/sprinter?
Omdat ze veel geld tot hun beschikking hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:14 schreef Ericr het volgende:
Als Astana het is hebben er echt een aantal liggen slapen, waarom hebben ze ooit die kutploeg toegelaten?
Daar kan de NOS ook niet alles aandoenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef northernlight81 het volgende:
Misschien teruggefloten door Lefevre?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat waar is aan zijn uitspraken, aangezien hij het twee dagen eerder nog voor Rasmussen opnam.
Inderdaad, de tourdirectie zal vannacht niet lekker geslapen hebben met hun Wildcard voor Astanaquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:14 schreef Ericr het volgende:
Als Astana het is hebben er echt een aantal liggen slapen, waarom hebben ze ooit die kutploeg toegelaten?
Wat heb je als pakkende titelquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Wil je topic 5 klaarzetten open je hem al
Ook een beetje overdreven om dat nu al te doen, nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Ook niet betreffende renners knijpen hem nu flink hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er ooit meer een uitslag tijdens de koers bekend gemaakt? Met de huidige sfeer die er heerst zou ik als betreffende renner niet graag in het peleton zitten.
Tijdens tijdrit had VRT problemen met de commentaarlijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef northernlight81 het volgende:
Dank je, sorry dat ik fietsen volgens jou het niet snap........quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verstand van fietsen heb je niet, maar gitaarspelen lukt je wel aardig![]()
Verder werk je gewoon op mn zenuwen
AstaDopaquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Wat heb je als pakkende titel
Rinero, was dat niet eens de nummer 4 van de Tour?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Rinero, was dat niet eens de houder van de bergtrui?
Ah dan ken ik hem daar inderdaad ook van. Toen Boogerd 5e werd of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Rinero, was dat niet eens de nummer 4 van de Tour?
Ja 98. Rijdend onder Cofidisquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Rinero, was dat niet eens de houder van de bergtrui?
Ik ben zeer benieuwd of Rasmussen en Contador weer een 1-tegen-1 gevecht krijgen. Misschien kan Sastre ook nog wat betekenen voor het klassement.quote:
Yup, en als nummer 3 Escartin, die toen op de voorlaatste dag met de hele Kelme-groep uit protest opstapte, zodat boogerd inderdaad 5e werdt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah dan ken ik hem daar inderdaad ook van. Toen Boogerd 5e werd of niet?
Ruim op tijd in ieder gevalquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben geen L'Equipequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja 98. Rijdend onder CofidisNooit meer wat klaargespeeld daarna. U do the math
![]()
Saunier is clean?quote:
Alleen ze geven het commentaar niet non-stopquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:22 schreef Grulez het volgende:
Beste van beide werelden (beeld en geluid)
Radio 1 is juist mooi, vooral de spanning die van Radio uit kan gaanquote:
Que?quote:
Dat horen ze dus door hun oortjequote:
Jaques Chapel en Gio Lippens hou je ook niet vol hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kunnen we niet gewoon H&M afschieten en Radio 1 voortaan over de etappe heenpluggen?
Dat meot tegenwoordig toch wel mogelijk zijn met al die digitale kanalen enzo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kunnen we niet gewoon H&M afschieten en Radio 1 voortaan over de etappe heenpluggen?
dat doe ik thuis eigenlijk altijd. TV aan met geluid uit, en de radio op 1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Is misschien wel een goede tipquote:
Zolang kunnen ze niet meer blijven wachten. Ze kunnen iedereen wel willen meenemen maar Rasmussen moet toch een keer gaan aanvallen. Vaak de beste verdediging.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
TD gaat nog niet vol denk ik, de groep blijft nog vrij groot. Ze willen Dekker ook nog meenemen over deze top.
Op den duur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jaques begint me op den duur ook vreselijk te irriteren.
Leif Lostequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Ereinion het volgende:
Zou die Kirchen een berichtje hebben gekregen over zijn controle na etappe 11? Die lost ineens samen met Leif Hoste.
yr. evans kan beste tijdrijden van de top5. dan moet sastre al 3minuten voorkomen wil ie een kans maken om voor evans te eindigen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef kawotski het volgende:
wanneer gaat Predictor nu eens rijden, hun klassement gaat nu naar de vaantjes
Dit is veel te vroeg voor Rasmussen, er komen nog vlakke stukken, met wind enzo, daar ben je alleen niks..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Zolang kunnen ze niet meer blijven wachten. Ze kunnen iedereen wel willen meenemen maar Rasmussen moet toch een keer gaan aanvallen. Vaak de beste verdediging.
daar ben ik wel zeker vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef itsme het volgende:
Ik vraag me af of de renners die ook weten. Geeft een ploegleider dit door?
dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Ereinion het volgende:
Zou die Kirchen een berichtje hebben gekregen over zijn controle na etappe 11? Die lost ineens samen met Leif Hoste.
Waarom de hoofdletter T steeds?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef Eduard37 het volgende:
Ben wel benieuwd of ConTador een eventuele aanval van Rasmussen kan volgen.
Niet alleen van Rasmussen natuurlijk. Ook voor Contador.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef flyck het volgende:
[..]
yr. evans kan beste tijdrijden van de top5. dan moet sastre al 3minuten voorkomen wil ie een kans maken om voor evans te eindigen.
En ze moeten helemaal niet rijden. Is het probleem van rasmussen.
Yep, mee eens. Tot nu toe is het nog gecontrolleerd koersen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is veel te vroeg voor Rasmussen, er komen nog vlakke stukken, met wind enzo, daar ben je alleen niks..
als hij is zoals vorige keer met veel gemak.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef Eduard37 het volgende:
Ben wel benieuwd of ConTador een eventuele aanval van Rasmussen kan volgen.
Het mag blijven staan hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Och, doe ik automatisch ik schreef het ooit als ConDador. Zal het aanpassen.
zijn nog niet op de topquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:36 schreef Falco het volgende:
De Basken zijn opvallend gedisciplineerd dit keer!
H&M zitten tussen de verhuisdozen, we luisteren nu naar Radio Tour de France.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:36 schreef ririndra het volgende:
ik zit hier nog steeds op mijn werk (mag niet eerder naar huis)kan iemand schetsen hoe H&M berichtgeven nav het laatste d-nieuws over 2e geval Vino en de unknown cyclist die gepakt is (in welke teneur) of is het mineur stemming?
H&M zijn al een half uurtje stilquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:36 schreef ririndra het volgende:
ik zit hier nog steeds op mijn werk (mag niet eerder naar huis)kan iemand schetsen hoe H&M berichtgeven nav het laatste d-nieuws over 2e geval Vino en de unknown cyclist die gepakt is (in welke teneur) of is het mineur stemming?
sastre rijd slechter TT dan contador. komt nog eens bij dat discovery voor 1ste plaats gaan en dus rasmussen en zijn ploeg moet vermoeien en hem alleen zien te krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet alleen van Rasmussen natuurlijk. Ook voor Contador.
Gut dat zou wat zijn, wie was er eigenlijk derde in loudienvillequote:
Vind het een leuk nummerquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef -----Mickey----- het volgende:
Toch niet weer dat k**-lied, dat draaien ze nu al de 2,5 weken op de radio. En niet 1 keer maar meerdere keren per utizending. Bah
Misschien hebben ze wel hun ontslagbrief gekregenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
H&M zitten tussen de verhuisdozen, we luisteren nu naar Radio Tour de France.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef -----Mickey----- het volgende:
Toch niet weer dat k**-lied, dat draaien ze nu al de 2,5 weken op de radio. En niet 1 keer maar meerdere keren per utizending. Bah
En T-Mobile is de laatste tijd niet veel minder verdacht dan Astanaquote:
Dat was voor de tour ook al, zijn contract was nog steeds niet verlengd omdat hij niet goed in de groep ligt. Hij is geen teamspeler namelijk, en daar houden ze bij Rabo niet van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
wow ... die baas van rabobank, heet hij de rooij? lijkt niet veel zin te hebben om volgend jaar nog met rasmussen in zee te gaan![]()
(voor diegenen die het interview op vrt volgen)
Rasmussen is er volgend jaar nog steeds bijquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
wow ... die baas van rabobank, heet hij de rooij? lijkt niet veel zin te hebben om volgend jaar nog met rasmussen in zee te gaan![]()
Maar hij loopt amper uit op het peloton. TDquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Cootz het volgende:
Sastre heeft er echt zin in. Rijdt bijna alleen de hele tijd op kop!
Niet zo raar van dit gezeik kom je nooit meer af. Zie ook Armstrong.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
Is Menchov wel een teamspeler?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat was voor de tour ook al, zijn contract was nog steeds niet verlengd omdat hij niet goed in de groep ligt. Hij is geen teamspeler namelijk, en daar houden ze bij Rabo niet van.
Krijgen we nu dit weer? Iemand die al het geld verdiend voor die ploeg wordt nu gezien als geen Teamplayer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat was voor de tour ook al, zijn contract was nog steeds niet verlengd omdat hij niet goed in de groep ligt. Hij is geen teamspeler namelijk, en daar houden ze bij Rabo niet van.
Van De Rooy straalt nooit het enthousiasme af, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
Dat Herbert dat nog niet heeft uitgelegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef VincentAdam het volgende:
Allemaal Rabofans langs de kant!
dat hangt toch af van het prijskaartje hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Fiama het volgende:
Rasmussen is er volgend jaar nog steeds bij
Het is de ETA bijna gelukt H&M het zwijgen op te leggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef Whizzkith het volgende:
Wat is er gebeurd daar?
Ik zag aan het begin van vandaag ook al ergens ETA 2x op de grond staan trouwens
denk niet dat iemand dat ooit gaat lukkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is de ETA bijna gelukt H&M het zwijgen op te leggen.
Dit was voor de tour begon, en voordat de tour begon was hij geen teamspeler. Oftewel, de afgelopen 3 seizoenen, tot 2 weken terug dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Krijgen we nu dit weer? Iemand die al het geld verdiend voor die ploeg wordt nu gezien als geen Teamplayer?
Dat zou dom zijn, Rasmussen zal er iedergeval niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
Ik hoor de belg er niet over, is dat voor, tijdens of na de tourkaravaan gebeurd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef DarkShine het volgende:
Eurosport bevestigd 2 explosies naast het parcour...
Niemand krijgt ze stilquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is de ETA bijna gelukt H&M het zwijgen op te leggen.
vanmorgen een column van karsten kroon in de krantm, over rasmussen toen karsten nog in de raboploeg zatquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij wordt sympathiek en constructief gevonden, Rasmussen is een einzelganger (zoals ze al twee seizoenen de beide heren omschrijven)quote:
Nou hij heeft toch een aantal jaren de bollen binnen gehaald en zich als knecht opgeofferd voor menshov. Hoezo geen teamplayer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dit was voor de tour begon, en voordat de tour begon was hij geen teamspeler. Oftewel, de afgelopen 3 seizoenen, tot 2 weken terug dus.
nee 2 jaar geleden 7e en vorig jaar niet eens top 10 volgens mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef Sethje het volgende:
Volgens de Belg deed Rasmussen vorig jaar niet mee voor een hoge klassering.... maar hij was toch 4e ofzo?
En toch gaan zn teamleden door het vuur voor hem...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
vanmorgen een column van karsten kroon in de krantm, over rasmussen toen karsten nog in de raboploeg zat
hij zag meteen al dat micheal een vreemde jongen is, die alrtijd klaagt en zeurt over de fietsen, en echt een eigen weg gaat wat betrfet voorbereidingen
michael maakt gebruik van de rabobank om successen te boeken ipv een waarde voor de ploeg te zijn, dat indruk heb ik
vorig jaar deed hij niet mee, jaar daarvoor was hij 3e tot laatste tijdrit, toen kwam hij als 7e binnen in Parijs.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef Sethje het volgende:
Volgens de Belg deed Rasmussen vorig jaar niet mee voor een hoge klassering.... maar hij was toch 4e ofzo?
Ja maja het is toch boeiender om een gele trui te verdedigen als ploeg als dat je allemaal bevriend met elkaar bent en er niemand in de top 25 zit.........quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
vanmorgen een column van karsten kroon in de krantm, over rasmussen toen karsten nog in de raboploeg zat
hij zag meteen al dat micheal een vreemde jongen is, die alrtijd klaagt en zeurt over de fietsen, en echt een eigen weg gaat wat betrfet voorbereidingen
michael maakt gebruik van de rabobank om successen te boeken ipv een waarde voor de ploeg te zijn, dat indruk heb ik
Welke andere waarde moet die dan zijn. Acherin gaan fietsen samen met Weenink?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat Menchov nooit z'n bek open trekt, ze wisten nooit wat ie nou precies wilde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij wordt sympathiek en constructief gevonden, Rasmussen is een einzelganger (zoals ze al twee seizoenen de beide heren omschrijven)
Waarschijnlijk zullen ze na deze Tour daar wel anders over denkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Rabobank wil graag een inteeltvriendjesploeg zijn....dat vinden ze belangrijk voor hun imagequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja maja het is toch boeiender om een gele trui te verdedigen als ploeg als dat je allemaal bevriend met elkaar bent en er niemand in de top 25 zit.........
Zoals Pieter Weening al zei: dat is je werk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En toch gaan zn teamleden door het vuur voor hem...
Idd, en dat is ook belangrijk!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze na deze Tour daar wel anders over denkenDe sponsor Rabobank zal uitermate tevreden zijn over het optreden van Rasmussen en de ploeg.
dat heeft hij nu toch wel bewezen dacht ik zo.quote:
Oke had ik me ff vergistquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vorig jaar deed hij niet mee, jaar daarvoor was hij 3e tot laatste tijdrit, toen kwam hij als 7e binnen in Parijs.
Inderdaad die indruk kreeg ik ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
2005 7equote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef Sethje het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel ploegen echt zitten te wachten op Rasmussen. Hij is voor de rest van het team van generlei waarde, hij rijdt amper koersen en het is nog maar de vraag of hij volgend jaar weer een dergelijke prestatie in de Tour weet neer te zetten. Als ik ploegleoider was, zou ik toch enige terughoudendheid betrachten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn, Rasmussen zal er iedergeval niet wakker van liggen.
Hij heeft het voor het uitkiezen nu.
Rasmussen heeft een beetje Armstrong-trekjes. Hij rijdt voornamelijk de Tour en verder weinig andere dingen. Dat levert voor een team dat ook buiten de Tour om wil presteren natuurlijk weinig op. Okay succes in de Tour maakt wel veel goed, maar het neemt niet weg dat Rabobank een complete ploeg is en geen Tour ploeg. Dan heb je in feite voor een wedstrijd een dure renner in dienst die je het hele jaar door moet betalen. Ik denk dat dat eerder een rol speelt. Dat een renner dan minder goed in de groep zou liggen, kan daarvan een zeer logisch gevolg kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
het gevoel van: de ploeg is er voor hem ipv rasmussen is er voor de ploegquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Welke andere waarde moet die dan zijn. Acherin gaan fietsen samen met Weenink?
Dat klopt, en dat vinden ze fijn. Een kopman in een nederlandse ploeg moet vooral geen kapsones hebben en arrogant zijn. Dan knappen nederlanders af namelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat Menchov nooit z'n bek open trekt, ze wisten nooit wat ie nou precies wilde.
Kritiek op een niet presterende kopman is onterecht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
[..]
dat heeft hij nu toch wel bewezen dacht ik zo.
Iedere keer die kritiek op Menchov. Vind dat dit keer niet terecht![]()
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Rasmussen heeft een beetje Armstrong-trekjes. Hij rijdt voornamelijk de Tour en verder weinig andere dingen. Dat levert voor een team dat ook buiten de Tour om wil presteren natuurlijk weinig op. Okay succes in de Tour maakt wel veel goed, maar het neemt niet weg dat Rabobank een complete ploeg is en geen Tour ploeg. Dan heb je in feite voor een wedstrijd een dure renner in dienst die je het hele jaar door moet betalen. Ik denk dat dat eerder een rol speelt. Dat een renner dan minder goed in de groep zou liggen, kan daarvan een zeer logisch gevolg kunnen zijn.
precies, en vergeet ook niet: Voor deze tour begon was het een renner met weinig succes, behalve in een willekeurige bergrit van de tour.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Rasmussen heeft een beetje Armstrong-trekjes. Hij rijdt voornamelijk de Tour en verder weinig andere dingen. Dat levert voor een team dat ook buiten de Tour om wil presteren natuurlijk weinig op. Okay succes in de Tour maakt wel veel goed, maar het neemt niet weg dat Rabobank een complete ploeg is en geen Tour ploeg. Dan heb je in feite voor een wedstrijd een dure renner in dienst die je het hele jaar door moet betalen. Ik denk dat dat eerder een rol speelt. Dat een renner dan minder goed in de groep zou liggen, kan daarvan een zeer logisch gevolg kunnen zijn.
Tja, verschil moet er zijn. Als je kopman hebt wordt je altijd anders behandeld dan gemiddelde rijders. Je hebt knechten en kopmannen. Logisch dat hij iets meer eist dan de rest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
het gevoel van: de ploeg is er voor hem ipv rasmussen is er voor de ploeg
Wel de enige van Rabo die meedoet in de Tour en succes heeft (bollentrui, nu weer geel)quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Een kopman die een beetje kan communiceren is toch wel fijn hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat vinden ze fijn. Een kopman in een nederlandse ploeg moet vooral geen kapsones hebben en arrogant zijn. Dan knappen nederlanders af namelijk.
Hij schikt zich ogenschijnlijjk moeiteloos in een rol als knecht. Dus ja, kritiek op hem persoonlijk is onterecht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kritiek op een niet presterende kopman is onterecht?
Ik denk dat Rabobank niet staat te springen om Rasmussen te behouden. Hij levert nu veel media aandacht op, maar zonder Rasmussen hadden Dekker en Boogerd dat zeer waarschijnlijk ook gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat vinden ze fijn. Een kopman in een nederlandse ploeg moet vooral geen kapsones hebben en arrogant zijn. Dan knappen nederlanders af namelijk.
Rasmussen's contract loopt af na de tour, en men was van plan het niet te verlengen. Ben benieuwd of deze ontwikkelingen voor extra druk zorgen maar ik vermoed dat Rasmussen toch vertrekt. Aan de andere kant, Rabobank is de enige ploeg die zekerheid heeft tot 2012 van sponsorcontract.
Verschil vorig jaar werd alles op Menshov gezet. Dit jaar ook maar na het succes van de eigenzinnige Rasmussen heeft de Rabodirectie zich moeten aanpassen aan hem. Geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Wel de enige van Rabo die meedoet in de Tour en succes heeft (bollentrui, nu weer geel)
(mentjov vorig jaar een beetje)
Klopt dat viel me heel erg mee, had nooit verwacht dat Menchov voor Rasmussen was gaan rijden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij schikt zich ogenschijnlijjk moeiteloos in een rol als knecht. Dus ja, kritiek op hem persoonlijk is onterecht.
tuurlijk, ben het met jullie eens, maar om even het Rabobank standpunt tov kopmannen weer te gevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Een kopman die een beetje kan communiceren is toch wel fijn hoor.
Iemand die ritten kan winnen en meespeelt voor 2 truien is voor iedere ploeg van waarde. Plus hij heeft nu bewezen best een beetje tijd te kunnen rijden en tot de twee beste klimmers te behoren. Zelfs zonder de 3 "gratis" minuten uit die Alpen-rit zou hij nog steeds 2de staan in het klassement en meedoen voor het podium.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel ploegen echt zitten te wachten op Rasmussen. Hij is voor de rest van het team van generlei waarde, hij rijdt amper koersen en het is nog maar de vraag of hij volgend jaar weer een dergelijke prestatie in de Tour weet neer te zetten. Als ik ploegleoider was, zou ik toch enige terughoudendheid betrachten.
ik heb het niet alleen over de tour, maar gewoon over het hele seizoenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tja, verschil moet er zijn. Als je kopman hebt wordt je altijd anders behandeld dan gemiddelde rijders. Je hebt knechten en kopmannen. Logisch dat hij iets meer eist dan de rest.
Beetje naief. Waarom zou die dat niet willen? Dat zou pas arrogant zijn....!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt dat viel me heel erg mee, had nooit verwacht dat Menchov voor Rasmussen was gaan rijden...
huh? Twee keer bolletjes-trui in Parijs?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
precies, en vergeet ook niet: Voor deze tour begon was het een renner met weinig succes, behalve in een willekeurige bergrit van de tour.
Hij is naar de Raboploeg gehaalt als kopman, dan is het niet zo makkelijk om je als een knecht op te stellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Beetje naief. Waarom zou die dat niet willen? Dat zou pas arrogant zijn....!!
En dan verbaasd reageren als hij op de Marie Blanque er compleet afgepierd doorheen zakt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef VincentAdam het volgende:
Pfuuut, daar gaan we weer: ''thomas dekker, haha, die kan gewoon nog achteromkijken, kijken wat voor slachtveld die heeft aangericht''
Terecht, natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
Soler gaat de bolletjestrui krijgen.
Hij is nog steeds een kopman, echter een kopman die beseft dat die dit seizoen niet zo goed is als hij had gehoopt. Het enige wat je dan kunt doen als je onder contract staat is je nummer 1 te helpen. Het is ook in zijn eigen belang.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij is naar de Raboploeg gehaalt als kopman, dan is het niet zo makkelijk om je als een knecht op te stellen.
Een jaar bestaat uit veel meer dan alleen bergen in de tour. Voorjaarsklassiekers bijvoorbeeld, die net zoveel reclame gevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Maybach het volgende:
[..]
huh? Twee keer bolletjes-trui in Parijs?
Ik denk wel dat ze hem een nieuw contract gaan aanbieden. Rasmussen levert Rabobank nu 2x zoveel media aandacht op dan wanneer Boogerd en Dekker alleen zouden rijden. Naar de Tour kijken miljoenen mensen en Rabobank rijdt nu al anderhalve week in the picture, hoe kun je daar nou niks tegenover zetten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Rabobank niet staat te springen om Rasmussen te behouden. Hij levert nu veel media aandacht op, maar zonder Rasmussen hadden Dekker en Boogerd dat zeer waarschijnlijk ook gedaan.
En Rasmussen verdient zijn knaken in de tour en nergens anders, hij rijd niets. En voor z'n ploeg als de Rabobank die ook op de voorjaarsklassiekers inzet werkt dat niet. Al zou Rasmussen misschien wel willen blijven, idd om het feit dat de Rabobank tot 2012 verzekerd is van een sponosor met toch wel een behoorlijk budget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |