Eigenlijk vanavond, anders word het voor de ploegen en de renners onhoudbaar aan de finish...quote:
Inderdaad, een testosteronpleistertje vergeten op tijd eraf te halen en het is gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kan proberen telkens onder de kritieke waarde te blijven, maar één keer toch uitschieten.
Dan moet je verdomd goed weten hoeveel je lichaam kan hebben idd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kan proberen telkens onder de kritieke waarde te blijven, maar één keer toch uitschieten.
Haha gaat dat echt met een pleistertje ja?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, een testosteronpleistertje vergeten op tijd eraf te halen en het is gedaan.
Volgens mij wachten ze tot de laatste klim.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef MrMoon het volgende:
ze laten sastre en consorten wel erg ver uitlopen...
Gekopieërd uit het 1ste topic.quote:
Wellicht geen ritwinnaar of geen interessant persoon...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef 456 het volgende:
Goeie openingspost!
[..]
Dan moet je verdomd goed weten hoeveel je lichaam kan hebben idd.
Raar dat Vino meteen aan de schandpaal werd genageld, terwijl testosteron ook heel snel is op te sporen, maar dat dit wel een week duurt.
Daar zal het idd wel weer hard gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Volgens mij wachten ze tot de laatste klim.
Rabo wacht op de terugkeer van hun geloste renners.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat Rabo ff wacht totdat Discovery ook mee gaat helpen in de achtervolging
mja of dat nou zo handig is.. sastre is niet echt een heel erg slechte klimmer of zo..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Volgens mij wachten ze tot de laatste klim.
te vroegquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef Remzz het volgende:
Ah een kerk en Herbert zegt er niets over, verbinding dus weer weg
Dat is dan wel verstandig. Flecha en Weening heb je nu hard nodig (en waar is de Groot?)quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Fugie het volgende:
dus sastre fietst niet hard maar rabo wacht en spaart zijn klimmers.
Was het maar waar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Doekes het volgende:
Boonen positief?
Ja, het is dan ook een mannelijk hormoon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef 456 het volgende:
Goeie openingspost!
[..]
terwijl testosteron ook heel snel is op te sporen
Dat vraag ik me af. Het is natuurlijk blufpoker spelen. Wie wordt het eerste zenuwachtig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
Contador zou ook wel wat ploegmaten op kop zetten zometeen, lijkt me.
Zou wel fijn zijn, dan zijn we ook gelijk van die Lefevre af met zijn huilbakkes... die vent deugd dus echt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Doekes het volgende:
Boonen positief?
Zoals nederlanders en Boonenquote:Zal wel afgunst zijn dat het geen landgenoot of ploeg uit hun land aan de leiding gaat!
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Doekes het volgende:
Boonen positief?
Afleidingsmanoeuvre, wie denk je dat straks het middelpunt is van allerlei dopingbeschuldigingen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja of dat nou zo handig is.. sastre is niet echt een heel erg slechte klimmer of zo..
Telkens zegt ie iets anders, ik ben ook benieuwd wat wel en niet waar is, wat ie zegt. Boonen staat bekend om zijn pittige uitspraken, maar ik heb niet het idee dat ie zo dom is om telkens een ander verhaal op te hangen. De media lopen vast ook te kutten hiermee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Jongens, kom op.. deze plotselinge Boonen-haat is wel weer sneu.
Ik gok dan op Iglinskiy aangezien heel de Astana ploeg weg is terwijl er maar 1 betrapt was.quote:Zur Kontrolle nach der Etappe mussten an jenem Tag Etappensieger Robert Hunter (BAR) und das Gelbe Trikot Michael Rasmussen (RAB). Weiterhin wurden sechs Fahrer ausgelost, von denen vier letztlich neben Hunter und Rasmussen kontrolliert wurden. Diese sechs Fahrer waren: Kim Kirchen (TMO), Patxi Vila (LAM), Christian Moreni (COF), Lilian Jégou (FDJ), Erik Zabel (MRM) und Maxim Iglinskiy (AST).
We hebben toch een gemeenschappelijke vijand nodig?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Als Boonen zelf zijn mond had gehouden (en zijn vrienden van de Belgische media)...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Boonen is an sich okequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:09 schreef Yozzz het volgende:
[..]
We hebben toch een gemeenschappelijke vijand nodig?
Boonen gun ik het niet, maar qua lefevre zou ik hard lachen. "m'n renners zijn clean"quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn, dan zijn we ook gelijk van die Lefevre af met zijn huilbakkes... die vent deugd dus echt niet
??????, voorsprong groeit nog steeds.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef Ambrosius het volgende:
Flecha weer terug, da's gunstig.
deze zijn dus getest worden na rit 11quote:Auch ob es sich dabei um eine unangemeldete Kontrolle vor dem Rennen oder eine Regeluntersuchung nach Zielankunft handelte, ist noch nicht klar. Zur Kontrolle nach der Etappe mussten an jenem Tag Etappensieger Robert Hunter (BAR) und das Gelbe Trikot Michael Rasmussen (RAB). Weiterhin wurden sechs Fahrer ausgelost, von denen vier letztlich neben Hunter und Rasmussen kontrolliert wurden. Diese sechs Fahrer waren: Kim Kirchen (TMO), Patxi Vila (LAM), Christian Moreni (COF), Lilian Jégou (FDJ), Erik Zabel (MRM) und Maxim Iglinskiy (AST).
Ja, dat is gunstig. Die komende klim is niet zo steil, dus kan Flecha mooi op kop helpen. Precies ook de reden dat de voorsprong nu oploopt, om even wat mannen terug te kunnen laten komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
??????, voorsprong groeit nog steeds.
Ik weet het. Dat neemt niet weg dat zijn uitlatingen niet héél erg collegiaal zijn. Zulke uitlatingen moet je overlaten aan McFlurry en L'Equipe.quote:
Je hebt gelijk is gunstig.............quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
??????, voorsprong groeit nog steeds.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Ja want die jongen fiets je er ook weer als eerste af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Fugie het volgende:
flecha moet dus eerst terugkomen in het peloton en daarna weer beulen op kop
Hahahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
deze zijn dus getest worden na rit 11
Ik vraag me af wat waar is aan zijn uitspraken, aangezien hij het twee dagen eerder nog voor Rasmussen opnam.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat neemt niet weg dat zijn uitlatingen niet héél erg collegiaal zijn. Zulke uitlatingen moet je overlaten aan McFlurry en L'Equipe.
op Iglinskiy na rijden ze allemaal nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef 456 het volgende:
[..]
Hahaha
Ik gun het hem NIET!
Maar lach me dood als het Zabel is Hhahaha
Nou jongens, prijs schieten. Wie rijden er nog van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |