Dat horen ze dus door hun oortjequote:
Jaques Chapel en Gio Lippens hou je ook niet vol hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kunnen we niet gewoon H&M afschieten en Radio 1 voortaan over de etappe heenpluggen?
Dat meot tegenwoordig toch wel mogelijk zijn met al die digitale kanalen enzo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kunnen we niet gewoon H&M afschieten en Radio 1 voortaan over de etappe heenpluggen?
dat doe ik thuis eigenlijk altijd. TV aan met geluid uit, en de radio op 1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Is misschien wel een goede tipquote:
Zolang kunnen ze niet meer blijven wachten. Ze kunnen iedereen wel willen meenemen maar Rasmussen moet toch een keer gaan aanvallen. Vaak de beste verdediging.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
TD gaat nog niet vol denk ik, de groep blijft nog vrij groot. Ze willen Dekker ook nog meenemen over deze top.
Op den duur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jaques begint me op den duur ook vreselijk te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |