Hij wordt sympathiek en constructief gevonden, Rasmussen is een einzelganger (zoals ze al twee seizoenen de beide heren omschrijven)quote:
Nou hij heeft toch een aantal jaren de bollen binnen gehaald en zich als knecht opgeofferd voor menshov. Hoezo geen teamplayer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dit was voor de tour begon, en voordat de tour begon was hij geen teamspeler. Oftewel, de afgelopen 3 seizoenen, tot 2 weken terug dus.
nee 2 jaar geleden 7e en vorig jaar niet eens top 10 volgens mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef Sethje het volgende:
Volgens de Belg deed Rasmussen vorig jaar niet mee voor een hoge klassering.... maar hij was toch 4e ofzo?
En toch gaan zn teamleden door het vuur voor hem...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
vanmorgen een column van karsten kroon in de krantm, over rasmussen toen karsten nog in de raboploeg zat
hij zag meteen al dat micheal een vreemde jongen is, die alrtijd klaagt en zeurt over de fietsen, en echt een eigen weg gaat wat betrfet voorbereidingen
michael maakt gebruik van de rabobank om successen te boeken ipv een waarde voor de ploeg te zijn, dat indruk heb ik
vorig jaar deed hij niet mee, jaar daarvoor was hij 3e tot laatste tijdrit, toen kwam hij als 7e binnen in Parijs.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef Sethje het volgende:
Volgens de Belg deed Rasmussen vorig jaar niet mee voor een hoge klassering.... maar hij was toch 4e ofzo?
Ja maja het is toch boeiender om een gele trui te verdedigen als ploeg als dat je allemaal bevriend met elkaar bent en er niemand in de top 25 zit.........quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
vanmorgen een column van karsten kroon in de krantm, over rasmussen toen karsten nog in de raboploeg zat
hij zag meteen al dat micheal een vreemde jongen is, die alrtijd klaagt en zeurt over de fietsen, en echt een eigen weg gaat wat betrfet voorbereidingen
michael maakt gebruik van de rabobank om successen te boeken ipv een waarde voor de ploeg te zijn, dat indruk heb ik
Welke andere waarde moet die dan zijn. Acherin gaan fietsen samen met Weenink?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat Menchov nooit z'n bek open trekt, ze wisten nooit wat ie nou precies wilde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij wordt sympathiek en constructief gevonden, Rasmussen is een einzelganger (zoals ze al twee seizoenen de beide heren omschrijven)
Waarschijnlijk zullen ze na deze Tour daar wel anders over denkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat was voor de tour ook al, zijn contract was nog steeds niet verlengd omdat hij niet goed in de groep ligt. Hij is geen teamspeler namelijk, en daar houden ze bij Rabo niet van.
Rabobank wil graag een inteeltvriendjesploeg zijn....dat vinden ze belangrijk voor hun imagequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja maja het is toch boeiender om een gele trui te verdedigen als ploeg als dat je allemaal bevriend met elkaar bent en er niemand in de top 25 zit.........
Zoals Pieter Weening al zei: dat is je werk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En toch gaan zn teamleden door het vuur voor hem...
Idd, en dat is ook belangrijk!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze na deze Tour daar wel anders over denkenDe sponsor Rabobank zal uitermate tevreden zijn over het optreden van Rasmussen en de ploeg.
dat heeft hij nu toch wel bewezen dacht ik zo.quote:
Oke had ik me ff vergistquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vorig jaar deed hij niet mee, jaar daarvoor was hij 3e tot laatste tijdrit, toen kwam hij als 7e binnen in Parijs.
Inderdaad die indruk kreeg ik ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
2005 7equote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef Sethje het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel ploegen echt zitten te wachten op Rasmussen. Hij is voor de rest van het team van generlei waarde, hij rijdt amper koersen en het is nog maar de vraag of hij volgend jaar weer een dergelijke prestatie in de Tour weet neer te zetten. Als ik ploegleoider was, zou ik toch enige terughoudendheid betrachten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn, Rasmussen zal er iedergeval niet wakker van liggen.
Hij heeft het voor het uitkiezen nu.
Rasmussen heeft een beetje Armstrong-trekjes. Hij rijdt voornamelijk de Tour en verder weinig andere dingen. Dat levert voor een team dat ook buiten de Tour om wil presteren natuurlijk weinig op. Okay succes in de Tour maakt wel veel goed, maar het neemt niet weg dat Rabobank een complete ploeg is en geen Tour ploeg. Dan heb je in feite voor een wedstrijd een dure renner in dienst die je het hele jaar door moet betalen. Ik denk dat dat eerder een rol speelt. Dat een renner dan minder goed in de groep zou liggen, kan daarvan een zeer logisch gevolg kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
Dat was voor de tour ook al, zijn contract was nog steeds niet verlengd omdat hij niet goed in de groep ligt. Hij is geen teamspeler namelijk, en daar houden ze bij Rabo niet van.
het gevoel van: de ploeg is er voor hem ipv rasmussen is er voor de ploegquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Welke andere waarde moet die dan zijn. Acherin gaan fietsen samen met Weenink?
Dat klopt, en dat vinden ze fijn. Een kopman in een nederlandse ploeg moet vooral geen kapsones hebben en arrogant zijn. Dan knappen nederlanders af namelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat Menchov nooit z'n bek open trekt, ze wisten nooit wat ie nou precies wilde.
Kritiek op een niet presterende kopman is onterecht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
[..]
dat heeft hij nu toch wel bewezen dacht ik zo.
Iedere keer die kritiek op Menchov. Vind dat dit keer niet terecht![]()
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Rasmussen heeft een beetje Armstrong-trekjes. Hij rijdt voornamelijk de Tour en verder weinig andere dingen. Dat levert voor een team dat ook buiten de Tour om wil presteren natuurlijk weinig op. Okay succes in de Tour maakt wel veel goed, maar het neemt niet weg dat Rabobank een complete ploeg is en geen Tour ploeg. Dan heb je in feite voor een wedstrijd een dure renner in dienst die je het hele jaar door moet betalen. Ik denk dat dat eerder een rol speelt. Dat een renner dan minder goed in de groep zou liggen, kan daarvan een zeer logisch gevolg kunnen zijn.
precies, en vergeet ook niet: Voor deze tour begon was het een renner met weinig succes, behalve in een willekeurige bergrit van de tour.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Rasmussen heeft een beetje Armstrong-trekjes. Hij rijdt voornamelijk de Tour en verder weinig andere dingen. Dat levert voor een team dat ook buiten de Tour om wil presteren natuurlijk weinig op. Okay succes in de Tour maakt wel veel goed, maar het neemt niet weg dat Rabobank een complete ploeg is en geen Tour ploeg. Dan heb je in feite voor een wedstrijd een dure renner in dienst die je het hele jaar door moet betalen. Ik denk dat dat eerder een rol speelt. Dat een renner dan minder goed in de groep zou liggen, kan daarvan een zeer logisch gevolg kunnen zijn.
Tja, verschil moet er zijn. Als je kopman hebt wordt je altijd anders behandeld dan gemiddelde rijders. Je hebt knechten en kopmannen. Logisch dat hij iets meer eist dan de rest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
het gevoel van: de ploeg is er voor hem ipv rasmussen is er voor de ploeg
Wel de enige van Rabo die meedoet in de Tour en succes heeft (bollentrui, nu weer geel)quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Een kopman die een beetje kan communiceren is toch wel fijn hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat vinden ze fijn. Een kopman in een nederlandse ploeg moet vooral geen kapsones hebben en arrogant zijn. Dan knappen nederlanders af namelijk.
Hij schikt zich ogenschijnlijjk moeiteloos in een rol als knecht. Dus ja, kritiek op hem persoonlijk is onterecht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kritiek op een niet presterende kopman is onterecht?
Ik denk dat Rabobank niet staat te springen om Rasmussen te behouden. Hij levert nu veel media aandacht op, maar zonder Rasmussen hadden Dekker en Boogerd dat zeer waarschijnlijk ook gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat vinden ze fijn. Een kopman in een nederlandse ploeg moet vooral geen kapsones hebben en arrogant zijn. Dan knappen nederlanders af namelijk.
Rasmussen's contract loopt af na de tour, en men was van plan het niet te verlengen. Ben benieuwd of deze ontwikkelingen voor extra druk zorgen maar ik vermoed dat Rasmussen toch vertrekt. Aan de andere kant, Rabobank is de enige ploeg die zekerheid heeft tot 2012 van sponsorcontract.
Verschil vorig jaar werd alles op Menshov gezet. Dit jaar ook maar na het succes van de eigenzinnige Rasmussen heeft de Rabodirectie zich moeten aanpassen aan hem. Geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Wel de enige van Rabo die meedoet in de Tour en succes heeft (bollentrui, nu weer geel)
(mentjov vorig jaar een beetje)
Klopt dat viel me heel erg mee, had nooit verwacht dat Menchov voor Rasmussen was gaan rijden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij schikt zich ogenschijnlijjk moeiteloos in een rol als knecht. Dus ja, kritiek op hem persoonlijk is onterecht.
tuurlijk, ben het met jullie eens, maar om even het Rabobank standpunt tov kopmannen weer te gevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Een kopman die een beetje kan communiceren is toch wel fijn hoor.
Iemand die ritten kan winnen en meespeelt voor 2 truien is voor iedere ploeg van waarde. Plus hij heeft nu bewezen best een beetje tijd te kunnen rijden en tot de twee beste klimmers te behoren. Zelfs zonder de 3 "gratis" minuten uit die Alpen-rit zou hij nog steeds 2de staan in het klassement en meedoen voor het podium.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel ploegen echt zitten te wachten op Rasmussen. Hij is voor de rest van het team van generlei waarde, hij rijdt amper koersen en het is nog maar de vraag of hij volgend jaar weer een dergelijke prestatie in de Tour weet neer te zetten. Als ik ploegleoider was, zou ik toch enige terughoudendheid betrachten.
ik heb het niet alleen over de tour, maar gewoon over het hele seizoenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tja, verschil moet er zijn. Als je kopman hebt wordt je altijd anders behandeld dan gemiddelde rijders. Je hebt knechten en kopmannen. Logisch dat hij iets meer eist dan de rest.
Beetje naief. Waarom zou die dat niet willen? Dat zou pas arrogant zijn....!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt dat viel me heel erg mee, had nooit verwacht dat Menchov voor Rasmussen was gaan rijden...
huh? Twee keer bolletjes-trui in Parijs?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
precies, en vergeet ook niet: Voor deze tour begon was het een renner met weinig succes, behalve in een willekeurige bergrit van de tour.
Hij is naar de Raboploeg gehaalt als kopman, dan is het niet zo makkelijk om je als een knecht op te stellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Beetje naief. Waarom zou die dat niet willen? Dat zou pas arrogant zijn....!!
En dan verbaasd reageren als hij op de Marie Blanque er compleet afgepierd doorheen zakt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef VincentAdam het volgende:
Pfuuut, daar gaan we weer: ''thomas dekker, haha, die kan gewoon nog achteromkijken, kijken wat voor slachtveld die heeft aangericht''
Terecht, natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
Soler gaat de bolletjestrui krijgen.
Hij is nog steeds een kopman, echter een kopman die beseft dat die dit seizoen niet zo goed is als hij had gehoopt. Het enige wat je dan kunt doen als je onder contract staat is je nummer 1 te helpen. Het is ook in zijn eigen belang.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij is naar de Raboploeg gehaalt als kopman, dan is het niet zo makkelijk om je als een knecht op te stellen.
Een jaar bestaat uit veel meer dan alleen bergen in de tour. Voorjaarsklassiekers bijvoorbeeld, die net zoveel reclame gevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Maybach het volgende:
[..]
huh? Twee keer bolletjes-trui in Parijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |