Ik heb ook een pm, volgens Alex, maar ik kan niet eens zien dat ik een PM hebquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef teigan het volgende:
Ik heb een pm, en kan die dus niet openen...
daar word ik altijd heel nieuwsgierig van..
misschienis ie niet aangekomen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een pm, volgens Alex, maar ik kan niet eens zien dat ik een PM heb. Nu ben ik ook heel nieuwsgierig.
*koppijn heeft.
+ liefst hetero en goeduitziend?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
misschienis ie niet aangekomen?
ik heb volgesn dat ding nog 238 PMs dieik nog moet lezenmaar dat komt door dat gedeelde inbox gebeuren.
en ik open straks thuis een topic om een andere reispartner te zoeken danOf is er hier nog een tof iemand die in week 33 wel mee wil met een rondrit door oost-europa? Liefst vrouw, liefst rijbewijs.
Ach, jij stond toch al op de lijst van mensne die ik ooit een handje gegeven MOET hebben, dus dat komnt wel goed. Maar deze week niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Heb nu wel een fles Coca Cola regular in de koelkast staan. Dus die moet je nog wel een keer komen opdrinken dan, Alex
(aangezien ik alleen light drink).
Die had ik nog niet eens gezienquote:
staat al klaar, nog ff toestemming hebben van de TRV modsquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Nu jij nog een adje maken, hup hup!
Als ik nog niet op vakantie was geweest in week 33, dan had ik er over nagedacht. Oosteuropaquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
misschienis ie niet aangekomen?
ik heb volgesn dat ding nog 238 PMs dieik nog moet lezenmaar dat komt door dat gedeelde inbox gebeuren.
en ik open straks thuis een topic om een andere reispartner te zoeken danOf is er hier nog een tof iemand die in week 33 wel mee wil met een rondrit door oost-europa? Liefst vrouw, liefst rijbewijs.
zit jij dan in Hongarije? of ergens anders nog?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik nog niet op vakantie was geweest in week 33, dan had ik er over nagedacht. Oosteuropa![]()
Dan ben je morgen rond deze tijd ongeveer weer terug toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben 'ff' de complete LOTR reeks (extended edition) aan het kijken
nee, het draait op de achtergrond mee, en als ik ga slapen hgaat het wer uit, ben wel een paar dagenzoet, duurt 12 uur jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan ben je morgen rond deze tijd ongeveer weer terug toch?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hallo!
Mijn twee favorieterste mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo!
He DaDquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo!
Wat? Het ging toch over scheren en epileren en harsen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pardon?
Ah! Zover was ik nog niet,quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat? Het ging toch over scheren en epileren en harsen?
How should I forget? Maar jij bent een man. Mannen horen borsthaar te hebben. Heerlijk om in te kriebelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah! Zover was ik nog niet,.
Maar buiten dat; ben je vergeten hoeveel lichaamsbeharing ik heb?.
Ik zou niet proberen tegen mij op te bieden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah! Zover was ik nog niet,.
Maar buiten dat; ben je vergeten hoeveel lichaamsbeharing ik heb?.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou niet proberen tegen mij op te bieden.
Lieverd, ik heb een naaktfoto van jou gezien, en je verliest big time.quote:
Je hebt mn achterkant niet gezien...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb een naaktfoto van jou gezien, en je verliest big time.
Heb je rughaar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mn achterkant niet gezien...
Ik durf het niet te zeggen, maar DaD zet haar geld op mij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou niet proberen tegen mij op te bieden.
dan gaan we ons zondag beide helemaal uitkleden, en laten we DaD tellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, maar DaD zet haar geld op mij.
Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan we ons zondag beide helemaal uitkleden, en laten we DaD tellen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan we ons zondag beide helemaal uitkleden, en laten we DaD tellen
Ja hoi, kleed je nou maar gewoon uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]. Ik dacht dat jij nog naar Antwerpen wilde,
.
Hm, ja. dan ga ik wel naakt in de auto zitten, telt Tineke mij daar, en jij gewoon bij jou thuis. En dan hoor iklate op de dag de uitslag wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]. Ik dacht dat jij nog naar Antwerpen wilde,
.
Maar natuurlijk, mevrouw,quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoi, kleed je nou maar gewoon uit.
Nou, dan weet ik de uitslag al.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik mag mn kleine alex lekker bedekt houden die istoch kaal
Wat zei je ook alweer dat er aan mijn mond viel af te zien?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he gatver heb je schaamhaardaar blijven stukjes in hangen dan toch
Euh, ik heb iig nog nooit schaamhaar van Do2 op je mond aangetroffen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer dat er aan mijn mond viel af te zien?
Niet dat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik heb iig nog nooit schaamhaar van Do2 op je mond aangetroffen?
Dank je voor het respecteren van mijn privacy.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
überhaput nooit schaamhaar. Als ik al een schaamhaar op je mond zou ontdekken zou ik ook geen DNA onderzoek naar de herkomst doen.
Ja, half, maar ik ben zo moe dat het plaatje niet op haar plek valtquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet dat.. Weet je niet meer?
. Toen schrok ik zo maar het bleek een grapje te zijn.
Noem je 'm zo, trouwens?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik mag mn kleine alex lekker bedekt houden die istoch kaal
Ik ga 't ook niet zeggen op het forum, zelfs ik heb grenzen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, half, maar ik ben zo moe dat het plaatje niet op haar plek valt
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik noem de mijne ook m'n kleine Alex.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik noem de mijne ook m'n kleine Alex.
'Pik', of zo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee? Oh. Hoe noem ik 'm wel, eigenlijk?
Ja hoi ik zeg toch net dat ik dat niet doe?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Ik geef m'n geslachtsdelen toch ook geen naam? Al noem ik m'n borsten wel eens rotdingen, maar alleen als ik ren..
Mannen behalve jij en Do2 dan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi ik zeg toch net dat ik dat niet doe?
Ik weet het niet, en ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom doen mannen dat eigenlijk?
Ik snap ineens wel hoe peterselieman aan zn username komtquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mannen behalve jij en Do2 dan.
Ah damn, mental image.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap ineens wel hoe peterselieman aan zn username komt
Vreemde gedachtes heb jij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap ineens wel hoe peterselieman aan zn username komt
Ik zou ze harsen, maar ik heb makkelijk praten zonder behaarde billenquote:
lijkt mij best lastig, je eigen billen harsen....quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ze harsen, maar ik heb makkelijk praten zonder behaarde billen
mij lukt het iig niet... en mn ex weigerde te helpen... terwijl ik haar wel met haar oksels hielp (kon ze zlef niet bij)quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:25 schreef teigan het volgende:
[..]
lijkt mij best lastig, je eigen billen harsen....
Ik weet niet eens wat voor week het nu isquote:
Je hebt wel iemand nodig natuurlijk. Vraag de buurvrouw anders eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:25 schreef teigan het volgende:
lijkt mij best lastig, je eigen billen harsen....
week 30.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat voor week het nu is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |