Heb je rughaar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mn achterkant niet gezien...
Ik durf het niet te zeggen, maar DaD zet haar geld op mij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou niet proberen tegen mij op te bieden.
dan gaan we ons zondag beide helemaal uitkleden, en laten we DaD tellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, maar DaD zet haar geld op mij.
Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan we ons zondag beide helemaal uitkleden, en laten we DaD tellen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan we ons zondag beide helemaal uitkleden, en laten we DaD tellen
Ja hoi, kleed je nou maar gewoon uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]. Ik dacht dat jij nog naar Antwerpen wilde,
.
Hm, ja. dan ga ik wel naakt in de auto zitten, telt Tineke mij daar, en jij gewoon bij jou thuis. En dan hoor iklate op de dag de uitslag wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]. Ik dacht dat jij nog naar Antwerpen wilde,
.
Maar natuurlijk, mevrouw,quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoi, kleed je nou maar gewoon uit.
Nou, dan weet ik de uitslag al.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik mag mn kleine alex lekker bedekt houden die istoch kaal
Wat zei je ook alweer dat er aan mijn mond viel af te zien?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he gatver heb je schaamhaardaar blijven stukjes in hangen dan toch
Euh, ik heb iig nog nooit schaamhaar van Do2 op je mond aangetroffen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer dat er aan mijn mond viel af te zien?
Niet dat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik heb iig nog nooit schaamhaar van Do2 op je mond aangetroffen?
Dank je voor het respecteren van mijn privacy.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
überhaput nooit schaamhaar. Als ik al een schaamhaar op je mond zou ontdekken zou ik ook geen DNA onderzoek naar de herkomst doen.
Ja, half, maar ik ben zo moe dat het plaatje niet op haar plek valtquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet dat.. Weet je niet meer?
. Toen schrok ik zo maar het bleek een grapje te zijn.
Noem je 'm zo, trouwens?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik mag mn kleine alex lekker bedekt houden die istoch kaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |