Ik heb ook een pm, volgens Alex, maar ik kan niet eens zien dat ik een PM hebquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef teigan het volgende:
Ik heb een pm, en kan die dus niet openen...
daar word ik altijd heel nieuwsgierig van..
misschienis ie niet aangekomen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een pm, volgens Alex, maar ik kan niet eens zien dat ik een PM heb. Nu ben ik ook heel nieuwsgierig.
*koppijn heeft.
+ liefst hetero en goeduitziend?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
misschienis ie niet aangekomen?
ik heb volgesn dat ding nog 238 PMs dieik nog moet lezenmaar dat komt door dat gedeelde inbox gebeuren.
en ik open straks thuis een topic om een andere reispartner te zoeken danOf is er hier nog een tof iemand die in week 33 wel mee wil met een rondrit door oost-europa? Liefst vrouw, liefst rijbewijs.
Ach, jij stond toch al op de lijst van mensne die ik ooit een handje gegeven MOET hebben, dus dat komnt wel goed. Maar deze week niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Heb nu wel een fles Coca Cola regular in de koelkast staan. Dus die moet je nog wel een keer komen opdrinken dan, Alex
(aangezien ik alleen light drink).
Die had ik nog niet eens gezienquote:
staat al klaar, nog ff toestemming hebben van de TRV modsquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Nu jij nog een adje maken, hup hup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |