Als ik nog niet op vakantie was geweest in week 33, dan had ik er over nagedacht. Oosteuropaquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
misschienis ie niet aangekomen?
ik heb volgesn dat ding nog 238 PMs dieik nog moet lezenmaar dat komt door dat gedeelde inbox gebeuren.
en ik open straks thuis een topic om een andere reispartner te zoeken danOf is er hier nog een tof iemand die in week 33 wel mee wil met een rondrit door oost-europa? Liefst vrouw, liefst rijbewijs.
zit jij dan in Hongarije? of ergens anders nog?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik nog niet op vakantie was geweest in week 33, dan had ik er over nagedacht. Oosteuropa![]()
Dan ben je morgen rond deze tijd ongeveer weer terug toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben 'ff' de complete LOTR reeks (extended edition) aan het kijken
nee, het draait op de achtergrond mee, en als ik ga slapen hgaat het wer uit, ben wel een paar dagenzoet, duurt 12 uur jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan ben je morgen rond deze tijd ongeveer weer terug toch?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hallo!
Mijn twee favorieterste mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo!
He DaDquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo!
Wat? Het ging toch over scheren en epileren en harsen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pardon?
Ah! Zover was ik nog niet,quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat? Het ging toch over scheren en epileren en harsen?
How should I forget? Maar jij bent een man. Mannen horen borsthaar te hebben. Heerlijk om in te kriebelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah! Zover was ik nog niet,.
Maar buiten dat; ben je vergeten hoeveel lichaamsbeharing ik heb?.
Ik zou niet proberen tegen mij op te bieden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah! Zover was ik nog niet,.
Maar buiten dat; ben je vergeten hoeveel lichaamsbeharing ik heb?.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou niet proberen tegen mij op te bieden.
Lieverd, ik heb een naaktfoto van jou gezien, en je verliest big time.quote:
Je hebt mn achterkant niet gezien...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb een naaktfoto van jou gezien, en je verliest big time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |