abonnement Unibet Coolblue
pi_68204316
JOEHOE!!!! Ik ben er weer.

Ik schaam me diep dat ik al zo lang niet op fok ben geweest (ik vond net nog een pm van 5januari) en ik ben zelfs nog langer niet op fok geweest.
Maar ik heb jullie wel gemist hoor.

Tja het is even een heftig jaar geweest in de privesfeer waardoor ik weinig tijd en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder energie had om me met klussen bezig te houden,
maar ik voel me weer helemaal super en hyper en heb zin om te klussen.
Ik ben dan ook vast begonnen aan 2 projecten.
En ik hoop dat jullie gewoon meer met me mee willen genieten van mn grote en kleine klusjes, gekke ideeën en wilde plannen.

Ik was gebleven bij mijn badkamer, of beter gezegd bij het plafond van mijn badkamer.
Maar ik moet helaas bekennen dat er niet zo heel veel meer van terecht is gekomen, dit heeft verschillende redenen.
Ten eerste heeft een bepaalde iemand een auto in mijn/onze garage geparkeerd om op te knappen die zo groot is dat ik nergens meer plek overhou om mijn plaatjes te schilderen.





Ten tweede omdat ik gewoon niet zo in de klusmood was.
Ten derde omdat het natuurlijk winter is geweest was het weer superkoud in mijn badkamer met het hele grote raam met enkel glas en zonder verwarming en het water dat viel ook telkens uit zat je net met je kont in bad en dan werd het water weer eens koud, kon je in je blote kont weer naar beneden lopen om de ketel aan te zetten en dan weer terug naar boven al bibberend van de kou en dan maar weer wachten of het water alsjeblieft warm wilde worden en dit herhaalde zich dan nog een keer of 3.

Dus toen hebben mijn paps en mams voor mijn en mijn vriendjes verjaardag een hele luxe superdesuup douchcabine gegeven die we beneden in het washok...naast de ketel hebben geinstalleerd en sindsdien gaan we weer met plezier onder de douche.
Dus het leuk inrichten van de badkamer was niet echt meer een prioriteit omdat we daar eigenlijk nooit meer komen. (dus ook geen last meer hebben van die stinkende afvoer enzo bleeegh)

Maar ik heb dus wel wat andere projectjes verzonnen, en wie weet ga ik nog wel een keer wat aan die badkamer doen, maar ik denk dat er gewoon een hele nieuwe badkamer komt in het washok....ooit. en dan misschien wel met zo`n zelfde plafond.
Maar ik ben dus begonnen aan de wc, daar irriteerde ik me toch ook wel mateloos aan.

zo zag het eruit toen we hier kwamen wonen, en sindsdien waren er overal tegels afgevallen, de wcpot lekte en het zag er eigenlijk nog erger uit als het al was.



Toen heb ik de tegels eraf gehaald en daarvoor in de plaats houten platen gemaakt en deze zwart geschilderd (nou ja dat laatste heeft vriendje gedaan) en een leuk behangetje erboven geplakt met allemaal fotolijstjes. Sommige vrienden hebben alvast een plekje gereserveerd zoals je ziet. Hier komen allemaal gekke zwart/wit foto`s van familie/vrienden/kennisen en ander tuig in.
Ik heb er een nieuwe wc bril opgezet en een ander zeiltje ingelegd, het lek verholpen, wc rolhouder opgehangen en nog meer van dat soort (on)zinnige dingen.
Oh ja en het plafond zilverkleurig geverfd.







Wat moet er nog gebeuren....Nou ja ik moet nog het een en ander aan gaatjes dichtsmeren, en er moet nog wel heel veel zwarte verf tegenaan gekwakt worden, en er komt nog een hele gave spiegel in met een baroklijst en die foto`s komen er dus nog in, en er moet nog een mooie lamp komen een soort van kroonluchter idee denk ik, en er moeten nog plinten in, de deur en het raampje moeten nog geverfd worden, en nog wat aankleeddingetjes en dan is het denk ik wel klaar.

Project nummero 2 is een winkeltje.
De kamer waar we eerst onze slaapkamer van hadden gemaakt, wordt nu omgetoverd tot winkeltje.
Ik heb niet zo heel veel voor foto`s, ik zie zelfs dat ik ook geen fot van de oude schouwombouw heb jammer genoeg. maar dit is dus het bewuste kamertje toen we het kochten.



Ik heb het behangen, en het vliesbehang heb ik geverfd, het deurkozijn en het raam heb ik ook grotendeels al geverfd.



detail:


Als je je afvraagt waarom er maar 3 banen van dat leuke behang zijn, dan is het antwoord omdat die rollen zo godsgruwelijk duur zijn, en omdat ik op die egaal groene tussenstukken van onder tot boven kasten wil plaatsen. Deze dus van de IKEA.
(ik ga ze nog wel groen verven)



Als ik er 1 doormidden zaag kom ik precies uit, nou ja als ik er een plint onder maak dan.
Verder zat er een hele lelijke metalen ombouw om de openhaard.....vriendje was wat bang voor wat erachter vandaan kon komen, maar eigenwijs als ik ben heb ik toch de platen en al het houtwerk weggehaald en daar kwam deze openhaard achter tevoorschijn.



Ik denk dat ik deze ga verven, maar weet nog niet zeker welke kleur.
Ik heb ook nog een hele gave strook behang gekocht van plint tot plafond...nou ja bijna dan ik heb heeeeele hoge plafonds.
En deze ga ik vandaag of morgen ook even tegen de muur aan plakken.



Oh ja misschien ook nog wel leuk om te showen....mijn paps en mams hebben een nieuw bankstel gekocht, en toen hebben wij hun oude bank gekregen, die zit een stuk beter als de oude als ik heel eerlijk ben en ik vind m ook wel geinig....ik verwacht dat veel mensen m truttig vinden, maar wij zijn er blij mee.
Alhoewel ik moeilijk afscheid kon nemen van mijn lieve leuke stoeltjes, maar een vriendein van me heeft ze geadopteerd.




Tja er moet hier nog ontzettend veel gebeuren, dus ik zou zeggen...ik hou jullie wel op de hoogte!!!!!!!!!!
  maandag 20 april 2009 @ 15:35:18 #202
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_68204994
Je bent er weer
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_68206837
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je bent er weer


(ik heb je topic nog niet gezien, maar hoe is het met je verwarming?, doet ie het al?)
pi_68206931
Ja TB ! je bent er weer met je maffe leuke ideeën!

De bank is helemaal niet gek zeg, en passend bij het huis.

En je internet winkel wordt ook een "fysieke" winkel ?
Ga je daar je lappen opslaan? die nog op zolder liggen.

Ik ga je weer volgen.
  maandag 20 april 2009 @ 16:37:18 #205
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_68207146
wat zijn jullie heerlijk creatief zeg! super huis
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68207422
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef AnneX het volgende:
Ja TB ! je bent er weer met je maffe leuke ideeën!

De bank is helemaal niet gek zeg, en passend bij het huis.

En je internet winkel wordt ook een "fysieke" winkel ?
Ga je daar je lappen opslaan? die nog op zolder liggen.

Ik ga je weer volgen.
Heyy Annex,

Ik ben ook wel erg blij met mn "nieuwe" bank want het zit heerlijk.
Alleen staat er nog wel een grote stoel die ik wss toch nog weg ga doen. Het is een beetje teveel van het goede naar mijn idee.

En ja...m`n winkeltje....de lappen blijven gewoon boven op zolder liggen hoor, ik heb er een hele toffe kast voor gevonden waar ik alles in kan doen....die heb ik met veel pijn en moeite de zolder opgesjouwd en ben ik nu tussendoor aan het opbouwen, die hoop ik van de week te gaan inrichten.
Maar in mn winkeltje komen aleen kleertjes en vooral veel stoere rompertjes en babygadgets.
Verder deden we al wel veel Harleydagen en American car meetings.

Maar de buurt was ook zo enthousiast dat ik maar besloten heb om hier thuis ook een winkeltje te openen.
Maar dat worden geen hele dagen hoor....t moet wel leuk blijven.

Fijn dat je me weer gaat volgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2009 @ 18:00:11 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68209832
Hey, je bent er weer Tof! Super zeg dat fotolijstjesbehang Je had het over een kroonluchter voor de wc, met al dat zwart-wit zou een bontgekleurde volgens mij wel grappig staan, zo'n ding met heel veel pegels en kettingen (hebben ze die niet bij Xenos of zo?)

Edit: zoiets dus



Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68215337
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Hey, je bent er weer Tof! Super zeg dat fotolijstjesbehang Je had het over een kroonluchter voor de wc, met al dat zwart-wit zou een bontgekleurde volgens mij wel grappig staan, zo'n ding met heel veel pegels en kettingen (hebben ze die niet bij Xenos of zo?)

Edit: zoiets dus

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hey Rewimo,

Dat is wel een hele ehm...enge kroonluchter, is niet echt mijn smaak.
Maar je hebt wel gelijk wat een leuk kleuraccent betreft.
Misschien maar iets leuks met de accessoires gaan doen.

Dat fotobehang had ik jaren geleden ook al eens gezien, en sindsdien altijd al ergens op willen plakken.
Maar ik ben er wel achter dat je zoiets het beste op een rechte muur kan doen, want in de hoekjes kwam het heel vervelend uit en omdat ik rondom niet precies met hele banen uitkwam heb ik wat moeten smokkelen...ik heb t wel enigzins creatief opgelost sommige mensen zien het niet eens, maar ik heb lijstjes die maar half op het behang stonden bijgetekend op de andere baan.
pi_68215794
Tb heb dit en je vorige topics al eens doorgelezen en aan de laatste pagina herkende ik je nog niet.
Maar jij bent van het glas in lood (al dan niet nep./crea) en de mooie deuren en crea kamers
Leuk!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2009 @ 20:52:44 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68215915
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef truttebosje het volgende:
Hey Rewimo,

Dat is wel een hele ehm...enge kroonluchter, is niet echt mijn smaak.
Maar je hebt wel gelijk wat een leuk kleuraccent betreft.
Misschien maar iets leuks met de accessoires gaan doen.

Ik zou ze zelf ook niet ophangen hoor 't Ging me meer om de tegenstelling tussen de kleuren en het zwart-wit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68216327
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
Tb heb dit en je vorige topics al eens doorgelezen en aan de laatste pagina herkende ik je nog niet.
Maar jij bent van het glas in lood (al dan niet nep./crea) en de mooie deuren en crea kamers
Leuk!
Jaaaaa!!!!!! dat ben ik, dat ben ik.
Alhoewel mijn mooie deuren allemaal gesloopt zijn door mijn ettertjes schatjes van kinderen.
Binnenkort moet ik eens gaan navragen hoe duur het is om mijn voordeur te laten maken.
M`n arme riddertje is gesneuveld.
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zou ze zelf ook niet ophangen hoor 't Ging me meer om de tegenstelling tussen de kleuren en het zwart-wit
je hebt helemaal gelijk!
pi_68217162
Wat een SCHITTEREND huis! En wat hebben jullie het gaaf en mooi gemaakt!! Echt helemaal WAUW!!
pi_68218687
Schitterende auto
Oh sorry, daar ging het topic niet over
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 21:54:54 #215
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_68219639
tof topic (tvP)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
pi_68307328
Jaaaa!!!! nieuwe vorderingen.
Ik heb vandaag die behangstrook opgeplakt, en toen heb ik daarboven allemaal takken opgehangen en nu ben ik HEEEEEEEEEEEEEEEL blij met het resultaat.
Er zit zelfs een vogelnestje in.

Tadaaaaa!!!




Later wil ik er nog andere beestjes inhangen zoals spinnetjes en een beetje gras bij de plint.
pi_68326129
Gekkie !
Doe eens een foto op afstand ?
pi_68326624
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 06:58 schreef AnneX het volgende:
Gekkie !
Doe eens een foto op afstand ?
Ging niet....daar stonden allemaal dozen en kisten en troep.
pi_68352715
Leuk dat je topic weer aktueel is....
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 22:40:11 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68353342
wat leuk die boom
is dat nog te koop?
pi_68361343
Zo beter Annex?
Ik heb alles even aan de kant geschoven om er iig recht voor te kunnen komen, maar verder weg dan dit kan ik echt niet (de kamer is niet groter)

quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk die boom
is dat nog te koop?
Ja hoor is nog gewoon te koop kijk maar eens op
http://www.domestic.fr/index.php?serie=14&artiste=81&produit=562#fin
Ze hebben trouwens ook ontzettend gave plakspiegels en stickers etc.
pi_68370188
Ja TB : het blijft eh ... geestig.
Ik ga ook eens kijken op de site voor mijn nieuwsgierigheid.
Behang komt er niet in hier.
pi_68386091
welkom back CreaBea
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:52:26 #225
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_68581124
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:38 schreef truttebosje het volgende:
Zo beter Annex?
Ik heb alles even aan de kant geschoven om er iig recht voor te kunnen komen, maar verder weg dan dit kan ik echt niet (de kamer is niet groter)

[ afbeelding ]
[..]

Ja hoor is nog gewoon te koop kijk maar eens op
http://www.domestic.fr/index.php?serie=14&artiste=81&produit=562#fin
Ze hebben trouwens ook ontzettend gave plakspiegels en stickers etc.
Ben wel benieuwd naar jullie stulpje nu.
't Was alweer lang gelee ey?
En dan te bedenken dat jullie het hier ook nog niet hebben gezien
Er staat nog een dameskooksessie open

Btw, had je wederhelft al geïnviteerd om hier een hapje te komen doen zodat-ie na de file zou kunnen rijden
Alea jacta est
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:29:58 #226
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_68727528
Yes! Je bent er weer!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:43:17 #227
107521 Furia
snoopy weer
pi_69361751
Zijn er trouwens nog nieuwe foto's van de badkamer, of ben je daar nog helemaal niet aan toegekomen? Ben wel heel benieuwd hoe je daar wat van gaat maken
  Moderator maandag 25 mei 2009 @ 18:09:19 #228
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_69394020
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:52 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar jullie stulpje nu.
't Was alweer lang gelee ey?
En dan te bedenken dat jullie het hier ook nog niet hebben gezien
Er staat nog een dameskooksessie open

Btw, had je wederhelft al geïnviteerd om hier een hapje te komen doen zodat-ie na de file zou kunnen rijden
Heyyy, wat stom, had je berichtje allang gelezen, maar geen tijd om te antwoorden toen, en toen was ik je gewoon vergeten......
Ik ga me wel even heel diep schamen.
Als t goed is zie ik je van t weekend weer, maar dat koken zal niks bijzonders worden ben ik bang.
Lijkt me leuk om een keertje daar bij jullie af te spreken hoor, als de drukke planning t een keer toelaat.
Enneh...vriendje moet je maar gewoon een keertje meenemen voor t eten, vind ie wel leuk hoor.

tot vrijdag!!!!!!!
pi_69394350
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Furia het volgende:
Zijn er trouwens nog nieuwe foto's van de badkamer, of ben je daar nog helemaal niet aan toegekomen? Ben wel heel benieuwd hoe je daar wat van gaat maken
Nee helaas is dat badkamer project nooit echt van de grond gekomen omdat het errug koud is in de badkamer, het badderen geen genot, want om de haverklap viel de ketel uit in dat rottige stinkende hokje waar de verwarming stuk is, dus we hebben van paps en mams een mooie douchcabine gehad die we beneden in het washok neer hebben gezet.
En nu komt er bijna nooit meer iemand in dat vieze badkamertje, maar kunnen we vrolijk douchen.
Maar daarom heeft het ook niet echt prioriteit meer.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo, en truttebosje wat is het volgende project ?
Nou ehm.....ik ben nog steeds bezig met het winkeltje en de wc, nou ja als ik er weer tijd voor heb, en dat zal wss zo begin juni zijn. Het staat even op een laag pitje wegens allerlei Harleydagen, Meetings en andere feestjes. Druk druk druk. Maar volgende week ga ik sowieso de nieuwe kasten kopen en schilderen, dus dan komen er mss wel weer wat foto`s.
pi_69555393
Trutje het was weer super bij jullie!
Leuk om te zien dat je weer zo lekker bezig bent!
De wc gaat echt geweldig tof worden Mogen cul_non_kul en ik er ook bij hangen?
En die auto Met recht een hoerensloep, geweldig!

(terugreis verliep btw ook niet echt vlekkeloos, na een half uurtje rijden zaten we alweer bijna in Neerpelt maargoed we hadden nu geen haast, dus geen gestress en hebben ergens nog heerlijk ontbeten/gelunched )
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 1 juni 2009 @ 00:49:44 #232
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_69591738
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef truttebosje het volgende:

[..]

Heyyy, wat stom, had je berichtje allang gelezen, maar geen tijd om te antwoorden toen, en toen was ik je gewoon vergeten......
Ik ga me wel even heel diep schamen.
Als t goed is zie ik je van t weekend weer, maar dat koken zal niks bijzonders worden ben ik bang.
Lijkt me leuk om een keertje daar bij jullie af te spreken hoor, als de drukke planning t een keer toelaat.
Enneh...vriendje moet je maar gewoon een keertje meenemen voor t eten, vind ie wel leuk hoor.

tot vrijdag!!!!!!!
Je hoeft je niet te schamen hoor...
Ik ben ook geen regelmatige poster (meer)..
Was nl. wel ff uitgefokt
Was wel gezellig afgelopen WE..

En jullie zijn uiteraard meer dan welkom hier....een BBQ-tje doen?

Btw, simpel eten kan geweldig lekker zijn, als de producten goed zijn

Hopelijk tot sneller dan de laatste keer...
Alea jacta est
  zondag 7 juni 2009 @ 20:49:51 #233
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_69806297
terugvind TB!!!!
pi_69852525
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Trutje het was weer super bij jullie!
Leuk om te zien dat je weer zo lekker bezig bent!
De wc gaat echt geweldig tof worden Mogen cul_non_kul en ik er ook bij hangen?
En die auto Met recht een hoerensloep, geweldig!

(terugreis verliep btw ook niet echt vlekkeloos, na een half uurtje rijden zaten we alweer bijna in Neerpelt maargoed we hadden nu geen haast, dus geen gestress en hebben ergens nog heerlijk ontbeten/gelunched )
Heyyyy kloddertje!!!

Ik vond het ook gezellie, mss ga ik volgend jaar wel mee naar NOA (zal ik mijn paps en mams eens lief aankijken). En tuurlijk mogen jullie ook in mijn plee hangen, maar dan wel met een gekke foto ofzo he.
(plek zat nog haha)

Tja.....en wat ik al zei....vriendje verdwaalt hier ook nog regelmatig, en het is toch best een leuke buurt om rondjes te rijden dacht ik zo hahaha.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te schamen hoor...
Ik ben ook geen regelmatige poster (meer)..
Was nl. wel ff uitgefokt
Was wel gezellig afgelopen WE..

En jullie zijn uiteraard meer dan welkom hier....een BBQ-tje doen?

Btw, simpel eten kan geweldig lekker zijn, als de producten goed zijn

Hopelijk tot sneller dan de laatste keer...
Hmmmmmm BBQ klinkt goed mss dat we in Juli of Augustus wel ergens een keer een gaatje kunnen vinden.

Oh en nog even ontopique!
Ik heb zowaar nog iets gedaan de laatste week, ik heb namelijk een wandstelling opgehaald voor het winkeltje. 10 meter met rekjes en plankjes en haakjes en muurbeugels....daar kunnen we vast wel iets van maken.





Oh misschien heeft iemand nog wel een idee hoe ik die wandbeugels zo onopvallend mogelijk kan maken (want die vind ik toch best lelijk. Maar het is wel een functioneel systeem en het was niet duur dus toch maar gekocht) we hebben zelf natuurlijk al aan verven gedacht, maar mss is er hier iemand met een beter briljant idee?

En ik heb vast 2 kasten gehaald bij de IKEA. ik heb er alvast 1 in de verf, nu is de volgende aan de beurt. Als ik de andere kast ook in de verf heb dan zal ik misschien wel even een fotootje plaatsten en dan wordt de bedoeling mss ook wel duidelijk.



Deze is het...daar wil ik er dus 2 van tegen elkaar plaatsen met een plaatje hout ertussen. en dan met wieltjes aan de onderkant (de lange kant) zodat je een soort middenconsole krijgt om bv broeken enzo in te leggen en evt je kassa op te zetten of zoiets. op de bovenkant wil ik dan wss ook nog een plaat hout doen zodat het 1 geheel lijkt.

Geen idee of ik daar deze week nog aan toe kom, want mijn vriendinnetje gaat van t weekend trouwen en die wil ineens dr jurk heeeeeeeeelemaal anders....3x raden wie dat mag gaan doen.
Aaaaaaaaaaargh...stress!!!!!!!!
(hoe doe je dat ook alweer...nee zeggen?)
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:59:47 #235
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69900992
Hee Truttebosje... nog even een vraag over de plavuizen in de keuken, waar had je die ook alweer gekocht? Wij gaan de komende week op zoek naar plavuizen en ben een beetje aan het rondneuzen maar kan de site niet meer vinden.
pi_69904939
Omdat ik vermoed dat TB het vast druk heeft met haar shopje..
Kopietje van wat AnneX in mijn topic postte;

Vanwege de portugese tegels hierboven heb ik gezocht in mijn links en niet gevonden.
In ieder geval kwam het van het topic van Truttebosje en mijn nichtje heeft ze daar ook uitgezocht.
Nét over de grens bij Eindhoven.

TB help eens ? truttebosjes paleisje...nog lang niet klaar!!!

Aha: deze dus : www.mosaicdelsur.com en www.mozaiektegels.com

Weet niet of dit is wat je zoekt hoor..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:00:59 #237
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69905305
Ja die bedoelde ik, thnx!! Ik moet nu weg, maar ga later weer even kijken!!
pi_69913805
Ikea heeft helaas die Expedit wielen niet meer in de collectie maar de Rill wielen kun je ook gemakkelijk plaatsen onder die kasten (weet ik uit eigen ervaring).

Ik zou persoonlijk niet al te veel werk maken van die wandbeugels. Ik neem aan dat je die dingen bedoeld waar je je stangen in hangt? Die kun je namelijk ook in het wit krijgen bij de Praxis of Gamma. Als je die dingen gaat verven heb je namelijk kans dat je de gaatjes dichtverft terwijl je misschien je stangen en planken weleens wilt verhangen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_69935274
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Truttebosje... nog even een vraag over de plavuizen in de keuken, waar had je die ook alweer gekocht? Wij gaan de komende week op zoek naar plavuizen en ben een beetje aan het rondneuzen maar kan de site niet meer vinden.
ja wat Ml-etje zegt....
Echt superleuk dat je zelf de kleuren kunt bepalen, ze maken er ook eerst een voorbeeldje van.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef Cyan het volgende:
Ikea heeft helaas die Expedit wielen niet meer in de collectie maar de Rill wielen kun je ook gemakkelijk plaatsen onder die kasten (weet ik uit eigen ervaring).

Ik zou persoonlijk niet al te veel werk maken van die wandbeugels. Ik neem aan dat je die dingen bedoeld waar je je stangen in hangt? Die kun je namelijk ook in het wit krijgen bij de Praxis of Gamma. Als je die dingen gaat verven heb je namelijk kans dat je de gaatjes dichtverft terwijl je misschien je stangen en planken weleens wilt verhangen.

Toen ik bij de IKEA was waren de wieltjes uitverkocht (de goede dan) dus ik denk dat ik ze maar gewoon hier om de hoek bij de winkel ga halen.
En ja ik bedoel die dingen waar de stangen in moeten hangen...is misschien wel een idee om even te kijken of ik gewoon nieuwe beugels kan halen. (deze zitten al onder de lelijke verf nl)
thnx!
pi_71181785
Het gaat gestaag, maar er zijn weer vorderingen in mn winkeltje.
Ik had het eerste kastje al geverfd, maar afgelopen week heb ik dan ook het 2e kastje geverfd.

Omdat ik nogal plaatsgebrek heb (er staan nog 3 grote dozen met kasten en een aantal kledingrekken in de weg) had ik een briljant idee, nou ja dat vond ik zelf dan.

De eerste kast die ik geverfd had moest ik in een paar dagen doen,omdat ik alles verspreid over het kamertje had liggen en dan eerst de bovenkant moest verven, en dan daarna als het droog was de onderkant.
Maar nu had ik die beugels die aan de muur moeten komen gebruikt om alles te laten drogen.
Alles in 1x geverfd, en toen opgehangen.





Volgende dag alles in elkaar gezet, de 2 kasten aan elkaar vastgemaakt, wieltjes eronder en een bovenblad gemaakt.



Nu moet ik het bovenblad nog een keer schuren en in de lak zetten, en de kastjes zelf nog een keer nalopen.
Maar ik had voor het bovenblad het idee om het motief van het behang er gedeeltelijk op te schilderen in het groen. Nu bedacht ik me vanochtend ineens dat het misschien ook wel lollig is om het behang uit te knippen en dan erop te plakken.
Na heel wat knip en snijwerk is het me gelukt, maar nu wil ik graag advies van jullie.
Is het leuker om het blad gewoon creme kleurig te houden (dus egaal zonder behang erop), of is het juist leuk zoals het nu is met de blaadjes of zouden jullie nog meer uitgeknipte stukken behang erop plakken?



  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:25:15 #241
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71181902
Ik zou het zo houden
Ik ben van pindavlees
pi_71182276
ah...das fijn heb ik niet voor niks zo geknipt (viel best tegen al die ronde stukken en dunne randjes, helemaal als je zou weten hoe ik een schaar beethou. Daar moet iedereen altijd om lachen), was al bang dat iedereen zou zeggen kaal laten.
pi_71182628
Leuk die bloemmotief erop!

Oeh, je bent weer lekker bezig!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71183847
Leuk zo met dat bloemenmotiefje! Dus houden zo!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_71188233
Mooi zo! Hoe heb je dat bloemmotief behalve een rol/coupon behang en uitknippen nu behandeld?
Spuitlijm en dan een lakje erover oid? * Ml-etje wil ook straks de saaie ikea bureau's opfleuren
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:32:48 #247
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71188662
leuk zo met dat behang!
pi_71189124
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi zo! Hoe heb je dat bloemmotief behalve een rol/coupon behang en uitknippen nu behandeld?
Spuitlijm en dan een lakje erover oid? * Ml-etje wil ook straks de saaie ikea bureau's opfleuren
Ik heb dit nog niet behandeld, en dat ga ik in dit geval ook niet doen, omdat het uitgeknipte motief soort van velours is. Ik denk niet dat dat er mooier op wordt als ik het aflak.
In geval van normaal behang zou ik het wel aflakken ofzo.
Ik wil het wss wel met spuitlijm vastplakken, maar eerst nog een keer schuren en aflakken.

Fijn dat iedereen het zo leuk vind (ik twijfelde zelf een beetje)
pi_71189334
Aha ja dat ken ik ja dat heb ik nu op mijn kastdeuren.
Blijft gewoon mooi zonder laagje, overigens met spuitlijm (wat een plakzooi) vastgemaakt.
En nogmaals ik scrollde eerst per ongeluk voorbij de foto's en dacht heeejj das leuk!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:46:54 #250
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71204829
Leuk met dat motief Truttebosje

* Rallydame had soortgelijk idee alleen nog geen behang of kast
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')