Heyyy, wat stom, had je berichtje allang gelezen, maar geen tijd om te antwoorden toen, en toen was ik je gewoon vergeten......quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:52 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jullie stulpje nu.
't Was alweer lang gelee ey?
En dan te bedenken dat jullie het hier ook nog niet hebben gezien![]()
Er staat nog een dameskooksessie open
Btw, had je wederhelft al geïnviteerd om hier een hapje te komen doen zodat-ie na de file zou kunnen rijden
Nee helaas is dat badkamer project nooit echt van de grond gekomen omdat het errug koud is in de badkamer, het badderen geen genot, want om de haverklap viel de ketel uit in dat rottige stinkende hokje waar de verwarming stuk is, dus we hebben van paps en mams een mooie douchcabine gehad die we beneden in het washok neer hebben gezet.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Furia het volgende:
Zijn er trouwens nog nieuwe foto's van de badkamer, of ben je daar nog helemaal niet aan toegekomen? Ben wel heel benieuwd hoe je daar wat van gaat maken
Nou ehm.....ik ben nog steeds bezig met het winkeltje en de wc, nou ja als ik er weer tijd voor heb, en dat zal wss zo begin juni zijn. Het staat even op een laag pitje wegens allerlei Harleydagen, Meetings en andere feestjes. Druk druk druk. Maar volgende week ga ik sowieso de nieuwe kasten kopen en schilderen, dus dan komen er mss wel weer wat foto`s.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo, en truttebosje wat is het volgende project ?
Je hoeft je niet te schamen hoor...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef truttebosje het volgende:
[..]
Heyyy, wat stom, had je berichtje allang gelezen, maar geen tijd om te antwoorden toen, en toen was ik je gewoon vergeten......
Ik ga me wel even heel diep schamen.![]()
Als t goed is zie ik je van t weekend weer, maar dat koken zal niks bijzonders worden ben ik bang.
Lijkt me leuk om een keertje daar bij jullie af te spreken hoor, als de drukke planning t een keer toelaat.
Enneh...vriendje moet je maar gewoon een keertje meenemen voor t eten, vind ie wel leuk hoor.
tot vrijdag!!!!!!!
Heyyyy kloddertje!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Trutje het was weer super bij jullie!
Leuk om te zien dat je weer zo lekker bezig bent!
De wc gaat echt geweldig tof wordenMogen cul_non_kul en ik er ook bij hangen?
![]()
En die autoMet recht een hoerensloep, geweldig!
(terugreis verliep btw ook niet echt vlekkeloos, na een half uurtje rijden zaten we alweer bijna in Neerpeltmaargoed we hadden nu geen haast, dus geen gestress en hebben ergens nog heerlijk ontbeten/gelunched
)
Hmmmmmm BBQ klinkt goed mss dat we in Juli of Augustus wel ergens een keer een gaatje kunnen vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor...
Ik ben ook geen regelmatige poster (meer)..
Was nl. wel ff uitgefokt![]()
Was wel gezellig afgelopen WE..
En jullie zijn uiteraard meer dan welkom hier....een BBQ-tje doen?
Btw, simpel eten kan geweldig lekker zijn, als de producten goed zijn![]()
Hopelijk tot sneller dan de laatste keer...
ja wat Ml-etje zegt....quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Truttebosje... nog even een vraag over de plavuizen in de keuken, waar had je die ook alweer gekocht? Wij gaan de komende week op zoek naar plavuizen en ben een beetje aan het rondneuzen maar kan de site niet meer vinden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef Cyan het volgende:
Ikea heeft helaas die Expedit wielen niet meer in de collectie maar de Rill wielen kun je ook gemakkelijk plaatsen onder die kasten (weet ik uit eigen ervaring).
Ik zou persoonlijk niet al te veel werk maken van die wandbeugels. Ik neem aan dat je die dingen bedoeld waar je je stangen in hangt? Die kun je namelijk ook in het wit krijgen bij de Praxis of Gamma. Als je die dingen gaat verven heb je namelijk kans dat je de gaatjes dichtverft terwijl je misschien je stangen en planken weleens wilt verhangen.
Ik heb dit nog niet behandeld, en dat ga ik in dit geval ook niet doen, omdat het uitgeknipte motief soort van velours is. Ik denk niet dat dat er mooier op wordt als ik het aflak.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi zo! Hoe heb je dat bloemmotief behalve een rol/coupon behang en uitknippen nu behandeld?
Spuitlijm en dan een lakje erover oid? * Ml-etje wil ook straks de saaie ikea bureau's opfleuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |