Mag ik nog bij jou komen slapen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj.
Dat komt pas nadat je in mijn huis hebt geslapenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad. Ik moet helemaal uit Limburg komen ja. Zie je mij huilen?
Hi Haaj!quote:
Maar kut.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef PeZu het volgende:
hee dat andere deel was er eerder
ik heb een keer vanuit Emmen, Drenthe naar een plekje vlakbij Lyon gereden in een auto in een keerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad. Ik moet helemaal uit Limburg komen ja. Zie je mij huilen?
Ik kom waarschijnlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt pas nadat je in mijn huis hebt geslapen
even voor de duidelijkheid, de meet is in 050, niet in 030quote:
Puik!quote:
ja laten we de paddenpeol onveilig makenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, de meet is in 050, niet in 030
weinig slaap en modder eten voor jouquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik!
Ik moet btw ook uit LImburg komen dat weekend zag ik op mn kalenderHeb een trouwerij in ROermond de dag ervoor
Jaweetikgaarhe ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, de meet is in 050, niet in 030
paddenpoelquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten we de paddenpeol onveilig maken![]()
aan de lijn en muilkorf omquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
ik kom ook, en ik rij met juced mee en ik slaap bij alexx.
en dribbel heeft geen keuze doe komt ook gewoon![]()
Nou je hoort hetquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
en dribbel heeft geen keuze doe komt ook gewoon
Serieus ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, de meet is in 070, niet in 050
nee, 050quote:
Paddenpoel is een sfeerloos, klein kutcentrumpje.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten we de paddenpeol onveilig maken![]()
gronningen konningenquote:
Dan mag je wel bij mij komen slapen hoorquote:
o o den haag kleine stad achter de duinenquote:
Ik zla je warm houdenin bed hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
secksquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou je hoort het
zet maar op de lijst dan
jaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
de 3 gezusters was toch zo'n breezertent die atldij op tmf komt ?![]()
Niet ziek zijn dit keer he?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
o o den haag mooie stad vol met bruinende schilders wijk de lange poten en het plein
die klinkt cool het laatste stem ik voorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enig idee wat we gaan doen?, bios pakken, op terras gaan zitten of gewoon rondlopen en kloten?
Biogarde?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Alweer een nieuw deel [afbeelding]
Oh en ik kom alleen als Bi0 ook komt.
Nee, dat is de terugweg Alex. Of sinds wanneer woon jij in Limburgquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt pas nadat je in mijn huis hebt geslapen
Ik kom alleen als bio én kip komenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Alweer een nieuw deel [afbeelding]
Oh en ik kom alleen als Bi0 ook komt.
Huuu wat is voor moeilijke tactiek ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef enter het volgende:
Nu er toch een lege plek is![]()
pussydeluxe
QuoRocks
SnowDoggg
Tangarine
pussydeluxe
QuoRocks
Sunchaser
SnowDoggg
Tangarine
zelfde hier weet niet eens of dat leuk wordquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in de 3 geweest.
Niet echt een behoefte aan ofzo.
Nu moet ik wel![]()
Ik had de lege plek in de wiki stiekem al weggewerkt. Is dat erg? Gaat het nu dood?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef enter het volgende:
Nu er toch een lege plek is![]()
pussydeluxe
QuoRocks
SnowDoggg
Tangarine
pussydeluxe
QuoRocks
Sunchaser
SnowDoggg
Tangarine
De Intercity naar Amsterdam ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een tubgirl uitgeprint
nu nog een plek vinden waar ik hem zal opplakken
Ik denk dattie bedoelt dat je nadat je bij hem geslapen hebt moet huilen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat is de terugweg Alex. Of sinds wanneer woon jij in Limburg?
Op je rugquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een tubgirl uitgeprint
nu nog een plek vinden waar ik hem zal opplakken
Leer de tekst eens, pauper !quote:
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in de 3 geweest.
Niet echt een behoefte aan ofzo.
Nu moet ik wel![]()
Van zijn dekbedovertrek ga ik inderdaad huilen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dattie bedoelt dat je nadat je bij hem geslapen hebt moet huilen.
denk ik
En ik kom alleen als Bi0, Dribbel_ , Fraubiatch, moemoe en Jeaust komen.quote:
En wat nou als je een meisje bent met lang haar ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezellig
o o den haag mooie stad vol met bruinen de schilders wijk de lange poten en het pleinquote:
That's my girl.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
Voor ons allemaal moemoequote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan wordt het iig een weekendje Groningen als ik kom.
Zeik niet eens zo typmiep.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
o o den haag mooie stad vol met bruinen de schilders wijk de lange poten en het plein
dit typte je >.> en laat het lijken alsof ik dat type![]()
ken genoeg bruine mensen die ontzettend aardig zijn![]()
allee dan is de concentratie maar hoger. het klinkt in mijn oren discriminatie.![]()
En we gaan allemaal aan 1 tafeltje zitten en niet met andere mensen praten enozquote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ik kom alleen als Bi0, Dribbel_ , Fraubiatch, moemoe en Jeaust komen.
Zeg, zullen we zoeen boerderij huren?
Tieft dan maar op naar Utrecht ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En we gaan allemaal aan 1 tafeltje zitten en niet met andere mensen praten enoz
totdat k1p en koe dronken zijn![]()
Op het logeerbed ligt een paardendekbedovertrekquote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van zijn dekbedovertrek ga ik inderdaad huilen.
Sorry Alex![]()
.
ik kom alleen als joost, bio kip en dribz0r komenquote:
daar slaap ikquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op het logeerbed ligt een paardendekbedovertrek
nu weet je zeker dat frau blijft slapenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan er allemaal geile mooiboys tegen je aanrijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
En wat nou als je een meisje bent met lang haar ?
De keren dat ik er was niet hoor?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezellig
quote:
......quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu weet je zeker dat frau blijft slapen
http://www.lyricsdownload(...)den-haag-lyrics.htmlquote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zeik niet eens zo typmiep.
ZO gaat de tekst punt uit. Je deed t in eerste instantie al helemaal fout.
Nou het is zoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hopud toch allemaal eens op met: ik kom alleen als die of die komt.
ik kom alleen als jullie niet komenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Houd toch allemaal eens op met: ik kom alleen als die of die komt.
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die dronken kip en moemoe wil je écht niet missen[afbeelding]
I know.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmm. Jij zult ongetwijfeld ook in de betere delen van de Drie komen dan ikquote:
Ben je ook gebeten ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
Nee, maar heb wel tieten van pdl, MM en enter gezienquote:
mm enterquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel tieten van pdl, MM en enter gezien
quote:
Ik moest altijd naar een verborgen achterkamrtje, waar een geheime bijeenkomst was dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Hmm. Jij zult ongetwijfeld ook in de betere delen van de Drie komen dan ik
Ik huppel altijd maar wat achter m'n klasgenootjes aan in de Drie. Meestal niet zo'n succes, maar ach, bier is bier.
das niet zo moeilijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
martijn heeft mijn tieten gezienincl tep0l
![]()
Wanneer mag ik?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
![]()
geilz0rsquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
![]()
ze kunnen allemaal niet zo groot zijn als die van vrouwteefquote:
Ik moet zeggen, er was zeker niets mis meequote:
Een heel weekend een bungalow voor 10 personen inclusief: op de begane grond: woonkamer met digitale TV en openslaande deuren naar het terras. Open keuken met oven. Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden, badkamer met ligbad en apart toilet. Op de verdieping: twee slaapkamers met ieder twee stapelbedden, badkamer met douche en toilet en een overdekt balkon.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ik kom alleen als Bi0, Dribbel_ , Fraubiatch, moemoe en Jeaust komen.
Zeg, zullen we zoeen boerderij huren?![]()
Ik was heel braaf op de karaoke meet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt![]()
Dat is alleen maa ropvulling hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ze kunnen allemaal niet zo groot zijn als die van vrouwteef
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een heel weekend een bungalow voor 10 personen inclusief: op de begane grond: woonkamer met digitale TV en openslaande deuren naar het terras. Open keuken met oven. Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden, badkamer met ligbad en apart toilet. Op de verdieping: twee slaapkamers met ieder twee stapelbedden, badkamer met douche en toilet en een overdekt balkon.
40 euro p.p.
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
En we gaan allemaal aan 1 tafeltje zitten en niet met andere mensen praten enoz
totdat k1p en koe dronken zijn![]()
Mijn lieve imago wat doe je.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Die dronken kip en moemoe wil je écht niet missen[afbeelding]
ow?, zij zei dat ze echt warenquote:
je hebt mazzel dat ik dribbel_ heel vaak niet geloofquote:
moet je aan dribbbel vragen,, een pot ben en jerry's ijs wilt ook wel helpenquote:
Dat noemen we een neukparadijsquote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een heel weekend een bungalow voor 10 personen inclusief: op de begane grond: woonkamer met digitale TV en openslaande deuren naar het terras. Open keuken met oven. Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden, badkamer met ligbad en apart toilet. Op de verdieping: twee slaapkamers met ieder twee stapelbedden, badkamer met douche en toilet en een overdekt balkon.
40 euro p.p.
doe eens liefquote:
Zou je niet vertellen eikel!quote:
haal je nu niet zijn piemel met die van mij in de war?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zou je niet vertellen eikel!
nu ben je de lul!
Dribb0l zijn piem0l is maar 8 cm![]()
En de jouwe maar 7quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nu ben je de lul!
Dribb0l zijn piem0l is maar 8 cm
Ik ben een beetje bang voor Dribbel... Maar dat ijs zal ik onthoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet je aan dribbbel vragen,, een pot ben en jerry's ijs wilt ook wel helpen
ik dacht dat het eerder kut voor een vrouw das dan een man dat hij zo klein wasquote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nu ben je de lul!
Dribb0l zijn piem0l is maar 8 cm![]()
je vergist je met die van me vaderquote:
Vraag dat maar aan Tha_Erik, niet aan mijquote:
Ik ga niet vragen hoe je dat weetquote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je vergist je met die van me vader
die van jou was 9 toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
haal je nu niet zijn piemel met die van mij in de war?
ow jaquote:
dat vertelde jij me nadat je een "spannende"nacht met hem hebt gehdquote:
Na de Groningen meet komt er weer een karaoke meetquote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil ook meedoen aan karaokevind het geweldig
![]()
Ja, ik zou die hond toch nooit bijten, dat doe je toch niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat ik dribbel_ heel vaak niet geloof
Cool :quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Na de Groningen meet komt er weer een karaoke meet.
nee, gewoon muilkorf omdoen en een schokhalsband, nergens meer last vanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik zou die hond toch nooit bijten, dat doe je toch niet.
zoals de sig van meaumeau zegtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn lieve koetjeboe moemoe doet niemand kwaad imago.
quote:
Moemoe is idd 1 van de liefste meisjes die ik heb ontmoet via Fok!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn lieve koetjeboe moemoe doet niemand kwaad imago.
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Moemoe is idd 1 van de liefste meisjes die ik heb ontmoet via Fok!![]()
en overduidelijk aandachtstekortquote:
Nee hoor.quote:
is het weer zover?quote:
wacht maar totdat je mij ontmoetquote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
wie had er ook alweer scheermesjes nodig?quote:
je bent gewoon twee tieten op benenquote:
GMTAquote:
tieten zijn liefquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je bent gewoon twee tieten op benen![]()
sterfquote:
praten ze tegen je?quote:
nee nu is de elleboog aan de beurtquote:
Okee voor deze keer mag je los rondlopenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee nu is de elleboog aan de beurt
quote:
Ik heb jou toch nog niet irl ontmoet lieverdquote:
Doe ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan moet je een aspirientje nemen en gaan slapen
Ja, maar ze wil je aandacht, snap dat dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik heb jou toch nog niet irl ontmoet lieverd![]()
Wie ben jij?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
of:
FB geeft iemand zon stevige knuffel
dat, door een eenvoudige formule van snelheid x de druk x tietmassa, te berekenen valt hoe hard FB iemand moet knuffelen om de ribben te breken
je meent hetquote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ze wil je aandacht, snap dat dan.
Ik denk niet dat dribbel dat leuk vind.quote:
Ze is soms een beetje traag...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
bah, doe ik eens lief tegen die alto, reageert ze niet!
Die hoef ik in dit topic niet meer te vragen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tieten zacht lief aaienquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
of:
FB geeft iemand zon stevige knuffel
dat, door een eenvoudige formule van snelheid x de druk x tietmassa, te berekenen valt hoe hard FB iemand moet knuffelen om de ribben te breken
degene die jou in de wc mee naar benee trok tijdens de karaoke meetquote:
bijten ze terug anders?quote:
En niemand die jou aandacht geeftquote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
mijn vader zei ooit'' Roy, als jij vrouwen ooit voor 100% snapt, ben je homo''quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De mannen snappen er de ballen van, fraubitch.
je bleek homo te zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mijn vader zei ooit'' Roy, als jij vrouwen ooit voor 100% snapt, ben je homo''
hij heeft nog een gelijk ook
Je bent dus homoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mijn vader zei ooit'' Roy, als jij vrouwen ooit voor 100% snapt, ben je homo''
hij heeft nog een gelijk ook
neequote:
Ow hey! Een ander accountquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
degene die jou in de wc mee naar benee trok tijdens de karaoke meet
Zegt degene die met me wilt neuken...quote:
Idd... ik wou eens af van die lame ass account naam.quote:
amenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De mannen snappen er de ballen van, fraubitch.
Nee gelukkig niet, anders zou het hier net zo verwarrend worden als op msnquote:Op maandag 23 juli 2007 23:47 schreef outsidr het volgende:
Stomme FOK! policy laat niet eens namechanges toe
Goh dat verklaart ook zoveel users hierzo...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, anders zou het hier net zo verwarrend worden als op msn
ben mss biseksueel en anders een keertje iets andersquote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zegt degene die met me wilt neuken...
daarom zijn er zoveel clonenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
Goh dat verklaart ook zoveel users hierzo...
Infeite heeft FOK dus geen 200k gebruikers maar 50k....
die kan ik ook niet oplossenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vindt vrouwen net zo mysterieus als die maffe puzzelkubus
Totdat eens keihard wordt uitgewoond door een neger met een lul van 40+ cm en je helemaal kapot maakt van binnenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben mss biseksueel en anders een keertje iets andersmn pa zegt altijd : " je moet alles een keer hebben uitgeprobeerd
"
ach jamss mss niet... denk het eigenlijk niet als ik naar die tieten kijk
jesus
wie heeft ze uitgevonden
![]()
paardje?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef outsidr het volgende:
[..]
Totdat eens keihard wordt uitgewoond door een neger met een lul van 40+ cm en je helemaal kapot maakt van binnen![]()
![]()
Muhahahahaquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef outsidr het volgende:
[..]
Totdat eens keihard wordt uitgewoond door een neger met een lul van 40+ cm en je helemaal kapot maakt van binnen![]()
![]()
carequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
cablegun, jij bent welgeteld 5 hele dagen ouders als mij ofzo
Van vrijdag?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:05 schreef moemoe het volgende:
Wie is er ook van plan een weekendje Groningen van te maken? Dus van vrijdag tot zondag? Het is best ver voor mij en ik vind Groningen een ontzettend leuke stad. Laten we iets leuks doen.
Jah 't is fucking 3 uur hier vandaan, dan wil ik er langer zijn ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:08 schreef remlof het volgende:
Van vrijdag?
Is ook een optie, maar ik wou het eigenlijk bij één overnachting houden
Dus vrijdagavond premeet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah 't is fucking 3 uur hier vandaan, dan wil ik er langer zijn ook.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow de meet is op een zaterdag, had ik niet eens gezien.
das knapquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
cablegun, jij bent welgeteld 5 hele dagen ouders als mij ofzo
Dat zei ik toch ook?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik in bier komt dat moooi uit![]()
Gaat basje ontmaagd worden jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:36 schreef moemoe het volgende:
Sebasser en Chipszak, die mogen wel.
Sorry, ik heb nog steeds iets tegen intieme dingen met mensen met piemels. Ook al is het eentje van 8 cm.quote:
Voel je niks vanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nog steeds iets tegen intieme dingen met mensen met piemels. Ook al is het eentje van 8 cm.
WurM ik heb jou niet in me msn...quote:
Ga eens naar je baggertopic, vort!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
WurM ik heb jou niet in me msn...
schaam je![]()
MSN snapt het adres uit je profiel niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
WurM ik heb jou niet in me msn...
schaam je![]()
Ohjee... dat wordt dan 1 grote seks orgiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:50 schreef longinus het volgende:
Best gezellig met een groepje blijven slapen, gewoon een grote hotelkamer huren
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:48 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ohjee... dat wordt dan 1 grote seks orgie![]()
Goedemorgen allen.... jajaaa, deze droogkloot is alweer aan het werk![]()
Hoiquote:
Nee orquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:36 schreef moemoe het volgende:
Sebasser en Chipszak, die mogen wel.
Goedemorgen mevouw ChipsZak.quote:
Oohquote:
Halloquote:
Gaat je niets aanquote:
Ik heb wel 2 oogjes op haar, maybe morequote:
noemen we het een oogje tegenwoordig? dacht dat we het anders noemden deze tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 oogjes op haar, maybe more![]()
Draaibar in Groningenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:49 schreef Nielsch het volgende:
De Drie Gezusters! Daar komen tenminste lekkerdere wijven dan in de Stairway To Heaven! (tenminste, in die in Nijmegen dan, ik weet niet hoe het in Groningen zit).
Ik 2 met kaas graag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ikj ga zo ook weer pannekoeken bakken ^_^
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je nog naar LIsse op 3 augustus?
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga je ook als iets heen of gewoon?
![]()
Ben je ook naar EFF geweest?
EFF was zó tofquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon
Ik wil wel eens zien hoe het er zoeen beetje aan toe gaat.
Ben niet naar EFF geweest.![]()
Hét Medieval, Fantasy, Gothic & Pagan lifestyle event van het jaar!
MedievilFantasy
Gothic
![]()
Pagan dan wat minder, maar goed.
Laat me wel even weten hoe je eruit ziet, een dag of 2 van te vorenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
EFF was zó tof
Echt waar. Brian Froud heeft mn Good Faeries/Bad Faeries boek gesigneerd
& ik sta nog met hem op de foto![]()
Maar het was echt geweldig, echt waar. Volgend jaar gaan wij iig zeker weer.
Castlefest lijkt me ook zó tof
Ik ben verkleed naar EFF geweest & ik ga ook verkleed naar Castlefest
Ahahahquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat me wel even weten hoe je eruit ziet, een dag of 2 van te voren![]()
Anders ga ik daar aan ieder meisje vragen of ze jou zijn.
Voor Castlefest laat ik het zo als het nu isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoeveel kleuren in je haar Chips?
quote:
Motiveer mequote:
Weet nog niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en voor op de meet?
geen felle kleuren graag
*Motiveertquote:
En ik heb geen benzine meerquote:
quote:
Ik werk bij een technisch teken/ingenieurs bureau.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Mooi zo.
@ Outsidr; Och germ![]()
Lukt wel joh
Wat voor werk doe je eigenlijks?
Mjah, je kan dat weekend iig vast vrijhoudenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:28 schreef Biogarde het volgende:
Maar het is nog een eind weg dus een plan maken is vrij kansloos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |