Huuu wat is voor moeilijke tactiek ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef enter het volgende:
Nu er toch een lege plek is![]()
pussydeluxe
QuoRocks
SnowDoggg
Tangarine
pussydeluxe
QuoRocks
Sunchaser
SnowDoggg
Tangarine
zelfde hier weet niet eens of dat leuk wordquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in de 3 geweest.
Niet echt een behoefte aan ofzo.
Nu moet ik wel![]()
Ik had de lege plek in de wiki stiekem al weggewerkt. Is dat erg? Gaat het nu dood?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef enter het volgende:
Nu er toch een lege plek is![]()
pussydeluxe
QuoRocks
SnowDoggg
Tangarine
pussydeluxe
QuoRocks
Sunchaser
SnowDoggg
Tangarine
De Intercity naar Amsterdam ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een tubgirl uitgeprint
nu nog een plek vinden waar ik hem zal opplakken
Ik denk dattie bedoelt dat je nadat je bij hem geslapen hebt moet huilen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat is de terugweg Alex. Of sinds wanneer woon jij in Limburg?
Op je rugquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een tubgirl uitgeprint
nu nog een plek vinden waar ik hem zal opplakken
Leer de tekst eens, pauper !quote:
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in de 3 geweest.
Niet echt een behoefte aan ofzo.
Nu moet ik wel![]()
Van zijn dekbedovertrek ga ik inderdaad huilen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dattie bedoelt dat je nadat je bij hem geslapen hebt moet huilen.
denk ik
En ik kom alleen als Bi0, Dribbel_ , Fraubiatch, moemoe en Jeaust komen.quote:
En wat nou als je een meisje bent met lang haar ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezellig
o o den haag mooie stad vol met bruinen de schilders wijk de lange poten en het pleinquote:
That's my girl.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
en dribbel heeft geen keuze doe komt ook gewoon![]()
Voor ons allemaal moemoequote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan wordt het iig een weekendje Groningen als ik kom.
Zeik niet eens zo typmiep.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
o o den haag mooie stad vol met bruinen de schilders wijk de lange poten en het plein
dit typte je >.> en laat het lijken alsof ik dat type![]()
ken genoeg bruine mensen die ontzettend aardig zijn![]()
allee dan is de concentratie maar hoger. het klinkt in mijn oren discriminatie.![]()
En we gaan allemaal aan 1 tafeltje zitten en niet met andere mensen praten enozquote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ik kom alleen als Bi0, Dribbel_ , Fraubiatch, moemoe en Jeaust komen.
Zeg, zullen we zoeen boerderij huren?
Tieft dan maar op naar Utrecht ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En we gaan allemaal aan 1 tafeltje zitten en niet met andere mensen praten enoz
totdat k1p en koe dronken zijn![]()
Op het logeerbed ligt een paardendekbedovertrekquote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van zijn dekbedovertrek ga ik inderdaad huilen.
Sorry Alex![]()
.
ik kom alleen als joost, bio kip en dribz0r komenquote:
daar slaap ikquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op het logeerbed ligt een paardendekbedovertrek
nu weet je zeker dat frau blijft slapenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan er allemaal geile mooiboys tegen je aanrijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
En wat nou als je een meisje bent met lang haar ?
De keren dat ik er was niet hoor?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezellig
quote:
......quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu weet je zeker dat frau blijft slapen
http://www.lyricsdownload(...)den-haag-lyrics.htmlquote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zeik niet eens zo typmiep.
ZO gaat de tekst punt uit. Je deed t in eerste instantie al helemaal fout.
Nou het is zoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hopud toch allemaal eens op met: ik kom alleen als die of die komt.
ik kom alleen als jullie niet komenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Houd toch allemaal eens op met: ik kom alleen als die of die komt.
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die dronken kip en moemoe wil je écht niet missen[afbeelding]
I know.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmm. Jij zult ongetwijfeld ook in de betere delen van de Drie komen dan ikquote:
Ben je ook gebeten ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
Nee, maar heb wel tieten van pdl, MM en enter gezienquote:
mm enterquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel tieten van pdl, MM en enter gezien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |