Mag ik nog bij jou komen slapen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj.
Dat komt pas nadat je in mijn huis hebt geslapenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad. Ik moet helemaal uit Limburg komen ja. Zie je mij huilen?
Hi Haaj!quote:
Maar kut.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef PeZu het volgende:
hee dat andere deel was er eerder
ik heb een keer vanuit Emmen, Drenthe naar een plekje vlakbij Lyon gereden in een auto in een keerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad. Ik moet helemaal uit Limburg komen ja. Zie je mij huilen?
Ik kom waarschijnlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt pas nadat je in mijn huis hebt geslapen
even voor de duidelijkheid, de meet is in 050, niet in 030quote:
Puik!quote:
ja laten we de paddenpeol onveilig makenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, de meet is in 050, niet in 030
weinig slaap en modder eten voor jouquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik!
Ik moet btw ook uit LImburg komen dat weekend zag ik op mn kalenderHeb een trouwerij in ROermond de dag ervoor
Jaweetikgaarhe ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, de meet is in 050, niet in 030
paddenpoelquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten we de paddenpeol onveilig maken![]()
aan de lijn en muilkorf omquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
ik kom ook, en ik rij met juced mee en ik slaap bij alexx.
en dribbel heeft geen keuze doe komt ook gewoon![]()
Nou je hoort hetquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
en dribbel heeft geen keuze doe komt ook gewoon
Serieus ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, de meet is in 070, niet in 050
nee, 050quote:
Paddenpoel is een sfeerloos, klein kutcentrumpje.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten we de paddenpeol onveilig maken![]()
gronningen konningenquote:
Dan mag je wel bij mij komen slapen hoorquote:
o o den haag kleine stad achter de duinenquote:
Ik zla je warm houdenin bed hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
secksquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou je hoort het
zet maar op de lijst dan
jaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
de 3 gezusters was toch zo'n breezertent die atldij op tmf komt ?![]()
Niet ziek zijn dit keer he?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
o o den haag mooie stad vol met bruinende schilders wijk de lange poten en het plein
die klinkt cool het laatste stem ik voorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enig idee wat we gaan doen?, bios pakken, op terras gaan zitten of gewoon rondlopen en kloten?
Biogarde?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Alweer een nieuw deel [afbeelding]
Oh en ik kom alleen als Bi0 ook komt.
Nee, dat is de terugweg Alex. Of sinds wanneer woon jij in Limburgquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt pas nadat je in mijn huis hebt geslapen
Ik kom alleen als bio én kip komenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Alweer een nieuw deel [afbeelding]
Oh en ik kom alleen als Bi0 ook komt.
Huuu wat is voor moeilijke tactiek ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef enter het volgende:
Nu er toch een lege plek is![]()
pussydeluxe
QuoRocks
SnowDoggg
Tangarine
pussydeluxe
QuoRocks
Sunchaser
SnowDoggg
Tangarine
zelfde hier weet niet eens of dat leuk wordquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in de 3 geweest.
Niet echt een behoefte aan ofzo.
Nu moet ik wel![]()
Ik had de lege plek in de wiki stiekem al weggewerkt. Is dat erg? Gaat het nu dood?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef enter het volgende:
Nu er toch een lege plek is![]()
pussydeluxe
QuoRocks
SnowDoggg
Tangarine
pussydeluxe
QuoRocks
Sunchaser
SnowDoggg
Tangarine
De Intercity naar Amsterdam ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een tubgirl uitgeprint
nu nog een plek vinden waar ik hem zal opplakken
Ik denk dattie bedoelt dat je nadat je bij hem geslapen hebt moet huilen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat is de terugweg Alex. Of sinds wanneer woon jij in Limburg?
Op je rugquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een tubgirl uitgeprint
nu nog een plek vinden waar ik hem zal opplakken
Leer de tekst eens, pauper !quote:
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in de 3 geweest.
Niet echt een behoefte aan ofzo.
Nu moet ik wel![]()
Van zijn dekbedovertrek ga ik inderdaad huilen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dattie bedoelt dat je nadat je bij hem geslapen hebt moet huilen.
denk ik
En ik kom alleen als Bi0, Dribbel_ , Fraubiatch, moemoe en Jeaust komen.quote:
En wat nou als je een meisje bent met lang haar ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezellig
o o den haag mooie stad vol met bruinen de schilders wijk de lange poten en het pleinquote:
That's my girl.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef fraubitch het volgende:
Voor ons allemaal moemoequote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan wordt het iig een weekendje Groningen als ik kom.
Zeik niet eens zo typmiep.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
o o den haag mooie stad vol met bruinen de schilders wijk de lange poten en het plein
dit typte je >.> en laat het lijken alsof ik dat type![]()
ken genoeg bruine mensen die ontzettend aardig zijn![]()
allee dan is de concentratie maar hoger. het klinkt in mijn oren discriminatie.![]()
En we gaan allemaal aan 1 tafeltje zitten en niet met andere mensen praten enozquote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ik kom alleen als Bi0, Dribbel_ , Fraubiatch, moemoe en Jeaust komen.
Zeg, zullen we zoeen boerderij huren?
Tieft dan maar op naar Utrecht ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En we gaan allemaal aan 1 tafeltje zitten en niet met andere mensen praten enoz
totdat k1p en koe dronken zijn![]()
Op het logeerbed ligt een paardendekbedovertrekquote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van zijn dekbedovertrek ga ik inderdaad huilen.
Sorry Alex![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |