ik kom alleen als joost, bio kip en dribz0r komenquote:
daar slaap ikquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op het logeerbed ligt een paardendekbedovertrek
nu weet je zeker dat frau blijft slapenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan er allemaal geile mooiboys tegen je aanrijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
En wat nou als je een meisje bent met lang haar ?
De keren dat ik er was niet hoor?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je een langharige jongen bent, gaan er allemaal mensen aan je staart trekken in de 3 enzo. Vet gezellig
quote:
......quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu weet je zeker dat frau blijft slapen
http://www.lyricsdownload(...)den-haag-lyrics.htmlquote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zeik niet eens zo typmiep.
ZO gaat de tekst punt uit. Je deed t in eerste instantie al helemaal fout.
Nou het is zoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hopud toch allemaal eens op met: ik kom alleen als die of die komt.
ik kom alleen als jullie niet komenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Houd toch allemaal eens op met: ik kom alleen als die of die komt.
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die dronken kip en moemoe wil je écht niet missen[afbeelding]
I know.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmm. Jij zult ongetwijfeld ook in de betere delen van de Drie komen dan ikquote:
Ben je ook gebeten ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
Nee, maar heb wel tieten van pdl, MM en enter gezienquote:
mm enterquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel tieten van pdl, MM en enter gezien
quote:
Ik moest altijd naar een verborgen achterkamrtje, waar een geheime bijeenkomst was dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Hmm. Jij zult ongetwijfeld ook in de betere delen van de Drie komen dan ik
Ik huppel altijd maar wat achter m'n klasgenootjes aan in de Drie. Meestal niet zo'n succes, maar ach, bier is bier.
das niet zo moeilijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
martijn heeft mijn tieten gezienincl tep0l
![]()
Wanneer mag ik?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
![]()
geilz0rsquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
![]()
ze kunnen allemaal niet zo groot zijn als die van vrouwteefquote:
Ik moet zeggen, er was zeker niets mis meequote:
Een heel weekend een bungalow voor 10 personen inclusief: op de begane grond: woonkamer met digitale TV en openslaande deuren naar het terras. Open keuken met oven. Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden, badkamer met ligbad en apart toilet. Op de verdieping: twee slaapkamers met ieder twee stapelbedden, badkamer met douche en toilet en een overdekt balkon.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ik kom alleen als Bi0, Dribbel_ , Fraubiatch, moemoe en Jeaust komen.
Zeg, zullen we zoeen boerderij huren?![]()
Ik was heel braaf op de karaoke meet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt![]()
Dat is alleen maa ropvulling hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ze kunnen allemaal niet zo groot zijn als die van vrouwteef
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een heel weekend een bungalow voor 10 personen inclusief: op de begane grond: woonkamer met digitale TV en openslaande deuren naar het terras. Open keuken met oven. Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden, badkamer met ligbad en apart toilet. Op de verdieping: twee slaapkamers met ieder twee stapelbedden, badkamer met douche en toilet en een overdekt balkon.
40 euro p.p.
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
En we gaan allemaal aan 1 tafeltje zitten en niet met andere mensen praten enoz
totdat k1p en koe dronken zijn![]()
Mijn lieve imago wat doe je.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Die dronken kip en moemoe wil je écht niet missen[afbeelding]
ow?, zij zei dat ze echt warenquote:
je hebt mazzel dat ik dribbel_ heel vaak niet geloofquote:
moet je aan dribbbel vragen,, een pot ben en jerry's ijs wilt ook wel helpenquote:
Dat noemen we een neukparadijsquote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een heel weekend een bungalow voor 10 personen inclusief: op de begane grond: woonkamer met digitale TV en openslaande deuren naar het terras. Open keuken met oven. Slaapkamer met twee 1-persoonsbedden, badkamer met ligbad en apart toilet. Op de verdieping: twee slaapkamers met ieder twee stapelbedden, badkamer met douche en toilet en een overdekt balkon.
40 euro p.p.
doe eens liefquote:
Zou je niet vertellen eikel!quote:
haal je nu niet zijn piemel met die van mij in de war?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zou je niet vertellen eikel!
nu ben je de lul!
Dribb0l zijn piem0l is maar 8 cm![]()
En de jouwe maar 7quote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nu ben je de lul!
Dribb0l zijn piem0l is maar 8 cm
Ik ben een beetje bang voor Dribbel... Maar dat ijs zal ik onthoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet je aan dribbbel vragen,, een pot ben en jerry's ijs wilt ook wel helpen
ik dacht dat het eerder kut voor een vrouw das dan een man dat hij zo klein wasquote:Op maandag 23 juli 2007 23:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nu ben je de lul!
Dribb0l zijn piem0l is maar 8 cm![]()
je vergist je met die van me vaderquote:
Vraag dat maar aan Tha_Erik, niet aan mijquote:
Ik ga niet vragen hoe je dat weetquote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je vergist je met die van me vader
die van jou was 9 toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
haal je nu niet zijn piemel met die van mij in de war?
ow jaquote:
dat vertelde jij me nadat je een "spannende"nacht met hem hebt gehdquote:
Na de Groningen meet komt er weer een karaoke meetquote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil ook meedoen aan karaokevind het geweldig
![]()
Ja, ik zou die hond toch nooit bijten, dat doe je toch niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat ik dribbel_ heel vaak niet geloof
Cool :quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Na de Groningen meet komt er weer een karaoke meet.
nee, gewoon muilkorf omdoen en een schokhalsband, nergens meer last vanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik zou die hond toch nooit bijten, dat doe je toch niet.
zoals de sig van meaumeau zegtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn lieve koetjeboe moemoe doet niemand kwaad imago.
quote:
Moemoe is idd 1 van de liefste meisjes die ik heb ontmoet via Fok!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn lieve koetjeboe moemoe doet niemand kwaad imago.
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Moemoe is idd 1 van de liefste meisjes die ik heb ontmoet via Fok!![]()
en overduidelijk aandachtstekortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |