quote:
Misschien was het beter geweest als men de put had gedempt voordat het kalf erin verdronk....En de conclusie mbt klimaatverandering lijkt me nogal voorbarig. Volgens mij gaat Brown niet over metereologie.quote:Premier Brown kondigde maandag aan extra geld beschikbaar te stellen om overstromingen te voorkomen. Het budget gaat de komende jaren omhoog van 900 miljoen naar 1,2 miljard euro. Dat is veel te weinig, zeggen experts. Brown zei dat ‘goed gekeken moet worden naar de soms negentiende eeuwse infrastructuur’.
Ja toch apart, of eigenlijk wel logisch, dat die angelsaksische landen vaak last hebben van erg verouderde publieke infrastructuur.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Misschien was het beter geweest als men de put had gedempt voordat het kalf erin verdronk....
Als dat toch 's zou werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:55 schreef Autodidact het volgende:
http://www.amazon.com/George-W-Bush-Voodoo-Kit/dp/0762431172
Soms zou je toch willen dat je (bij)gelovig was.
Jamaar, Balkenende heeft vol trots het goede nieuws gebracht over de afgeslankte versie van de grondwet dit verdrag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef Sidekick het volgende:
En de Europese grondwet was voor 96% gekopieerd van huidige verdragen en regelgeving.
De Nederlanders waren volgens Balkenende dus alleen maar tegen 4% van de EU-bijbel?quote:Een verheugde premier Jan Peter Balkenende zei dat het "hoofdstuk van de grondwet nu is afgesloten". "Dit is een resultaat waarmee we recht doen aan het nee van de Nederlandse burger."
De Nederlanders waren tegen Europa in het algemeen opgehitst door de plaatselijke nationalisten. Geen hond die zich echt druk maakte om de inhoud.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jamaar, Balkenende heeft vol trots het goede nieuws gebracht over de afgeslankte versie van de grondwet dit verdrag.
Je wil toch niet beweren dat een MP tegen ons zou liegen? Toch?
[..]
De Nederlanders waren volgens Balkenende dus alleen maar tegen 4% van de EU-bijbel?
Spreek 's even voor jezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Nederlanders waren tegen Europa in het algemeen opgehitst door de plaatselijke nationalisten. Geen hond die zich echt druk maakte om de inhoud.
Dan heeft die persoon wel een gigantisch droge bek over het algemeen vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:24 schreef Apropos het volgende:
Niet iedereen heeft speeksel.
http://www.drogemond.nl/quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:24 schreef Apropos het volgende:
Denk je echt dat meer dan enkele procenten van die 60 echt naar de inhoud hebben gekeken? (en bij de voorstemmers was dat niet veel beter)quote:
Die kunnen pis gebruiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:24 schreef Apropos het volgende:
Al zijn het maar enkele procenten, dan nog spreek je niet over 'geen hond'. Beetje generaliseren hè?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk je echt dat meer dan enkele procenten van die 60 echt naar de inhoud hebben gekeken? (en bij de voorstemmers was dat niet veel beter)
Waarom niet? Ik neem aan dat honden niet naar de inhoud hebben gekeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Al zijn het maar enkele procenten, dan nog spreek je niet over 'geen hond'. Beetje generaliseren hè?
Toch wel als 1% van de Nederlanders zich echt in die grondwet heeft verdiept was het veel. en dat is dus geen hond, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Al zijn het maar enkele procenten, dan nog spreek je niet over 'geen hond'. Beetje generaliseren hè?
Ik neem aan dat honden ook niet gestemd hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik neem aan dat honden niet naar de inhoud hebben gekeken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch wel als 1% van de Nederlanders zich echt in die grondwet heeft verdiept was het veel. en dat is dus geen hond, zo simpel is het.
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat honden ook niet gestemd hebben
Dat maakt geen drol uit. Als een verkoper aan mijn deur komt met een folder en ik meld dat ik geen interesse heb zonder zijn folder te lezen, heeft hij geen recht om te stellen dat hij het heeft verkocht omdat hij wel weet wat er in de folder staat. Nee is nee, hoe goed je product ook is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk je echt dat meer dan enkele procenten van die 60 echt naar de inhoud hebben gekeken? (en bij de voorstemmers was dat niet veel beter)
Je kent de uitdrukking toch wel?quote:
natuurlijk maakt het wel uit of iets op emotionele gronden wordt afgewezen of op inhoudelijke.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat maakt geen drol uit. Als een verkoper aan mijn deur komt met een folder en ik meld dat ik geen interesse heb zonder zijn folder te lezen, heeft hij geen recht om te stellen dat hij het heeft verkocht omdat hij wel weet wat er in de folder staat. Nee is nee, hoe goed je product ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |