Redelijk nieuw, maar ik ken het klappen van de zweepquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg Zwaardvisch, jij was toch nieuw hier in de SC? (Ga je geen newbie noemen, je bent langer geregistreerd dan ik)
Aha.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Redelijk nieuw, maar ik ken het klappen van de zweep![]()
What's the use of knowing this?quote:
Ohja, student hè?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
DIt is echt filmweer.Ik ga even een David Lynch doen.
Al weer een tijdjequote:
Volgens mij is het Franse niet het meest opvallende aan die filmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Al weer een tijdje [afbeelding]. Maar ik heb geen zin om te lezen en geen zin om te ouwehoeren beneden. Ik ga dus maar wat films doen. Lost Highway ligt nog steeds op me te wachten. Baise-Moi ook, nota bene op aanraden van Floripas. Maar m'n hoofd staat nu niet zo naar Franse films.
Neuh, de afgelopen 2 1/2 week fulltime gewerkt. Deze week doe ik het iets kalmer aan. Waarschijnlijk volgende week weer beginnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij is het Franse niet het meest opvallende aan die film
Geen baan?
De jeugd van tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Neuh, de afgelopen 2 1/2 week fulltime gewerkt. Deze week doe ik het iets kalmer aan. Waarschijnlijk volgende week weer beginnen.
Jeugd? Moest je lachen toen je dit schreefquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jeugd? Moest je lachen toen je dit schreef [afbeelding]
Maar dan krijg ik geen studiefinanciering meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]Maar eigenlijk is het wel sneu... "Deze week doe ik het iets kalmer aan."
Werken zal je
Altijd maar smoesjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik geen studiefinanciering meer. En als gevestigd neuroloog kan ik straks niet aankomen met een saaie studententijd.
Lost Highway gaat in de drive. Tabee![]()
Mijn linkjes zijn altijd leuk, informatief, spannend en grappig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:01 schreef Elseetje het volgende:
Waarom heb ik nou nooit de behoefte op jouw linkjes te klikken
Dan zal dat het zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn linkjes zijn altijd leuk, informatief, spannend en grappig.![]()
quote:
http://www.gospels.net/translations/infancyjamestranslation.htmlquote:(1) And the midwife went in and said, "Mary, position yourself, for not a small test concerning you is about to take place."
(2) When Mary heard these things, she positioned herself. And Salome inserted her finger into her body. (3) And Salome cried out and said, "Woe for my lawlessness and the unbelief that made me test the living God. Look, my hand is falling away from me and being consumed in fire."
Bedankt Wilders, voor je conserfascistische haatklimaat.quote:Hatemail voor raadslid na vragen over halal eten
Uitgegeven: 23 juli 2007 15:09
UTRECHT - Het Utrechtse D66-raadslid Gerda Oskam is de afgelopen dagen bestookt met racistische, antisemitische en seksistische e-mails. Zij deed vorige week een oproep aan het Utrechtse college meer aandacht te besteden aan halal en koosjer eten op het gemeentehuis.
"Het zijn weerzinwekkende teksten van zieke geesten", zo zei ze maandag. Ik ben verbijsterd over de haat die er uit deze mails spreekt."
Oskam blijft bij haar standpunt dat als de gemeente een weerspiegeling van de maatschappij wil zijn, ze dat in de catering terug zou moeten zien. Het raadslid zal geen aangifte doen, "omdat dat waarschijnlijk niet veel zin heeft."
Al Gore had gelijkquote:Brown: overlast door wijziging klimaat
Van onze correspondent Gert-Jan van Teeffelen
LONDEN - Extreme weersomstandigheden zullen steeds vaker voorkomen als gevolg van klimaatverandering. Dit heeft de Britse premier Gordon Brown maandag gezegd in een reactie op het slechte weer en overstromingen in het zuidwesten van Engeland. ‘Dit sterkt ons in de overtuiging dat meer moet gebeuren om klimaatverandering tegen te gaan.’
Het contrast met vorig jaar kon voor veel Britten nauwelijks groter zijn. De zomer van 2006 bracht hitte en droogte, waardoor het sproeien van de tuin of wassen van de auto – op straffe van 1.500 euro boete – in Zuid-Engeland maandenlang verboden was.
De afgelopen weken wordt het land echter geplaagd door intense regenval, en lijkt de zomer de natste te worden sinds de metingen begonnen. Bij toerbeurt zijn steden en dorpen in het nieuws waar straten en huiskamers zijn ondergelopen, terwijl het treinverkeer ernstig ontregeld raakt.
Vooral Gloucestershire is getroffen, een regio op zo’n 150 kilometer ten noordwesten van Londen. Duizenden gezinnen moesten hun huizen verlaten en naar schatting 350 duizend mensen zijn voorlopig aangewezen op drinkwater uit flessen, omdat een waterzuiveringsinstallatie onder is gelopen.
De ellende begon door moessonachtige regen op vrijdag, toen in sommige gemeenten even veel regen viel als normaal gesproken in één maand. Terwijl het water op de plaatsen van de hevige buien intussen veelal is gezakt, verplaatst het probleem zich langzaam; rivieren kunnen de vloed nauwelijks verwerken. Vandaag zal het waterpeil de hoogste stand bereiken.
Met de overstromingen in juni komt de rekening voor verzekeringsmaatschappijen uit boven de drie miljard euro, zo liet het Britse verbond van verzekeraars maandag weten. Dat is driemaal zoveel als normaal in een heel jaar wordt uitgekeerd vanwege weeroverlast.
Juist op het gebied van klimaatbeleid heeft de Labourregering, ondanks vele beloften, de afgelopen tien jaar weinig laten zien, aldus een vorige week verschenen onderzoek van de universiteiten van York en Sussex. De Britse CO2 -uitstoot is toegenomen, autorijden is sinds 1997 ruim 10 procent goedkoper, terwijl het openbaar vervoer juist aanzienlijk duurder is geworden.
Premier Brown kondigde maandag aan extra geld beschikbaar te stellen om overstromingen te voorkomen. Het budget gaat de komende jaren omhoog van 900 miljoen naar 1,2 miljard euro. Dat is veel te weinig, zeggen experts. Brown zei dat ‘goed gekeken moet worden naar de soms negentiende eeuwse infrastructuur’.
Je geeft 'm teveel eer, dat heeft hij niet in z'n eentje gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bedankt Wilders, voor je conserfascistische haatklimaat.
Je maakt de kans kleiner door er over te beginnen, ook met zo'n binnenkomerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang vandaag SC vetevrij blijft.
Ik vond het al zo raar met "nieuwkomer"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je maakt de kans kleiner door er over te beginnen, ook met zo'n binnenkomer
waarom zou iemand dat wat moeten kunnen schelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang vandaag SC vetevrij blijft.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bedankt Wilders, voor je conserfascistische haatklimaat.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je maakt de kans kleiner door er over te beginnen, ook met zo'n binnenkomer
Bush heeft ook schuld. En jij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je geeft 'm teveel eer, dat heeft hij niet in z'n eentje gedaan
Het trekt wel meer kijkcijfersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
waarom zou iemand dat wat moeten kunnen schelen
Werklozen hebben altijd vakantie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben jullie vakantie ofzo?
Nee, jij?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben jullie vakantie ofzo?
quote:
Misschien was het beter geweest als men de put had gedempt voordat het kalf erin verdronk....En de conclusie mbt klimaatverandering lijkt me nogal voorbarig. Volgens mij gaat Brown niet over metereologie.quote:Premier Brown kondigde maandag aan extra geld beschikbaar te stellen om overstromingen te voorkomen. Het budget gaat de komende jaren omhoog van 900 miljoen naar 1,2 miljard euro. Dat is veel te weinig, zeggen experts. Brown zei dat ‘goed gekeken moet worden naar de soms negentiende eeuwse infrastructuur’.
Ja toch apart, of eigenlijk wel logisch, dat die angelsaksische landen vaak last hebben van erg verouderde publieke infrastructuur.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Misschien was het beter geweest als men de put had gedempt voordat het kalf erin verdronk....
Als dat toch 's zou werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:55 schreef Autodidact het volgende:
http://www.amazon.com/George-W-Bush-Voodoo-Kit/dp/0762431172
Soms zou je toch willen dat je (bij)gelovig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |