quote:
Alles is belangrijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze heeft hier zo'n onwijs geile blik in die ogen. Dat vind ik eigenlijk veel belangrijker dan de vorm van kont en tieten.
mijn ideale vrouw heeft the rumpa van JLO, de tieten van Georgina tijdens haar hoogtijdagen, gezicht en stem van een vriendin van mij. Is onderdanig, gewillig, héééél lief, en ontzettend verliefd op mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze heeft hier zo'n onwijs geile blik in die ogen. Dat vind ik eigenlijk veel belangrijker dan de vorm van kont en tieten.
Dan zul je wel een saai seksleven hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mijn ideale vrouw heeft the rumpa van JLO, de tieten van Georgina tijdens haar hoogtijdagen, gezicht en stem van een vriendin van mij. Is onderdanig, gewillig, héééél lief, en ontzettend verliefd op mij.
de praktijk is anders![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan zul je wel een saai seksleven hebben. Of gewoon geen.
Het moet toch van 2 kanten komen? Als jij een meisje wil dat gewillig en onderdanig is zul je een weinig enerverend seksleven hebben kan ik je zo al voorspellen.quote:
whehehe, wat een naïvieteitquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het moet toch van 2 kanten komen? Als jij een meisje wil dat gewillig en onderdanig is zul je een weinig enerverend seksleven hebben kan ik je zo al voorspellen.
Ga nou niet roepen dat dit geen ryanisme is.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Je kan er om huillachen of lachhuilen, maar ik denk dat het vast een judge of character is voor de drie musketiers en sigme.
Nee PJO, dat heet toevalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga nou niet roepen dat dit geen ryanisme is.
Iemand die zichzelf graag vereenzelvigt met losers:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga nou niet roepen dat dit geen ryanisme is.
Waterstofballonnen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef Gabry het volgende:
Volgens mijn Napolitanen schijn je de integratieproblemen in Utrecht op te kunnen lossen door waterballonnen op niet-geintegreerde Moslims te gooien.
Zeg Zwaardvisch, jij was toch nieuw hier in de SC? (Ga je geen newbie noemen, je bent langer geregistreerd dan ikquote:
Redelijk nieuw, maar ik ken het klappen van de zweepquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg Zwaardvisch, jij was toch nieuw hier in de SC? (Ga je geen newbie noemen, je bent langer geregistreerd dan ik)
Aha.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Redelijk nieuw, maar ik ken het klappen van de zweep![]()
What's the use of knowing this?quote:
Ohja, student hè?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
DIt is echt filmweer.Ik ga even een David Lynch doen.
Al weer een tijdjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |