Er loopt een aardig Eva Mendes-topic in B&Hquote:
verder:quote:Perioden met regen. Plaatselijk veel neerslag, met name in het westen. Morgen aan zee tijdelijk harde tot stormachtige noordwestenwind en enkele buien met kans op onweer.
ja hallo, krijgen we nóg meer van dat kutvolk hier in Den Haag over de vloer, hou dat proces lekker ergens andersquote:VN willen Hariri-tribunaal in Nederland
goeie rumpa?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Er loopt een aardig Eva Mendes-topic in B&H [afbeelding]
quote:
Alles is belangrijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze heeft hier zo'n onwijs geile blik in die ogen. Dat vind ik eigenlijk veel belangrijker dan de vorm van kont en tieten.
mijn ideale vrouw heeft the rumpa van JLO, de tieten van Georgina tijdens haar hoogtijdagen, gezicht en stem van een vriendin van mij. Is onderdanig, gewillig, héééél lief, en ontzettend verliefd op mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze heeft hier zo'n onwijs geile blik in die ogen. Dat vind ik eigenlijk veel belangrijker dan de vorm van kont en tieten.
Dan zul je wel een saai seksleven hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mijn ideale vrouw heeft the rumpa van JLO, de tieten van Georgina tijdens haar hoogtijdagen, gezicht en stem van een vriendin van mij. Is onderdanig, gewillig, héééél lief, en ontzettend verliefd op mij.
de praktijk is anders![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan zul je wel een saai seksleven hebben. Of gewoon geen.
Het moet toch van 2 kanten komen? Als jij een meisje wil dat gewillig en onderdanig is zul je een weinig enerverend seksleven hebben kan ik je zo al voorspellen.quote:
whehehe, wat een naïvieteitquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het moet toch van 2 kanten komen? Als jij een meisje wil dat gewillig en onderdanig is zul je een weinig enerverend seksleven hebben kan ik je zo al voorspellen.
Ga nou niet roepen dat dit geen ryanisme is.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Je kan er om huillachen of lachhuilen, maar ik denk dat het vast een judge of character is voor de drie musketiers en sigme.
Nee PJO, dat heet toevalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga nou niet roepen dat dit geen ryanisme is.
Iemand die zichzelf graag vereenzelvigt met losers:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga nou niet roepen dat dit geen ryanisme is.
Waterstofballonnen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef Gabry het volgende:
Volgens mijn Napolitanen schijn je de integratieproblemen in Utrecht op te kunnen lossen door waterballonnen op niet-geintegreerde Moslims te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |