Je hoeft je niet te schamen hoor, er kijken wel meer mensen naar.quote:
waarom kan binding enkel een doos zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, jijzelf, meestal. Maar corrigeer het als je wil. Een doosje versierd met je strandklare goddelijk lichaam?
Waarom denk je dat een suggestie de enige mogelijkheid bevat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
waarom kan binding enkel een doos zijn?
Hapert. (* Hapt ).quote:En het goddelijke lichaam happert wat momenteel waardoor de strandvoorbereiding ernstige vertraging heeft opgelopen.
Het aantal comments neemt wel sterk af natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor, er kijken wel meer mensen naar.
Ik ga maar eens aan de vino.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het aantal comments neemt wel sterk af natuurlijk![]()
Was jij nog op zoek naar de opmerking "burg... in oorlogstijd"?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het aantal comments neemt wel sterk af natuurlijk![]()
Ik vond het wel grappig dat Ryan zich zo makkelijk liet ontmaskeren, alleen al door z'n username.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was jij nog op zoek naar de opmerking "burg... in oorlogstijd"?
Vino springt morgen van de Mont Ventoux af.quote:
Die vuile hond moesten ze anders een handje helpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vino springt morgen van de Mont Ventoux af.
Meneer heeft hulp nodig, en dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik vond het wel grappig dat Ryan zich zo makkelijk liet ontmaskeren, alleen al door z'n username.
Ik ben niet zo'n dijenkletser maar gisteren stonden de tranen toch in m'n ogen. Vooral die aangepaste schrijfstijl deed het hem. Denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meneer heeft hulp nodig, en dat meen ik serieus.
Hoe weet jij dat, ben je een psycholoog?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meneer heeft hulp nodig, en dat meen ik serieus.
Nu weet ik ook wie jij bent.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n dijenkletser maar gisteren stonden de tranen toch in m'n ogen. Vooral die aangepaste schrijfstijl deed het hem. Denk ik.
Deze snap ik eigenlijk niet zoquote:
Hoe weet jij dat, ben je een handschriftdeskundige?quote:
ik word niet betaald om hier te denken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een suggestie de enige mogelijkheid bevat?
ik kan enkel blind typen op het numpad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Hapert. (* Hapt ).
Gelukkig heeft het strandweer ook enige vertraging, zo te zien.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik word niet betaald om hier te denken.
Dat heb ik ook ooit gekund.quote:[..]
ik kan enkel blind typen op het numpad.
Jarenlange ervaring. Zwaarvisch is een insider die zich nieuw voordoet. Ik zeg een kloon van iemand die allang unbanned is. Ik weet ook dat jij hem erg mag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, ben je een handschriftdeskundige?
Ik dacht dat je een hekel aan kloontjes had, voor de draad er mee, dan kan we 'm nsb'enquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring. Zwaarvisch is een insider die zich nieuw voordoet. Ik zeg een kloon van iemand die allang unbanned is. Ik weet ook dat jij hem erg mag.![]()
![]()
Oh, die. Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring. Zwaarvisch is een insider die zich nieuw voordoet. Ik zeg een kloon van iemand die allang unbanned is. Ik weet ook dat jij hem erg mag.![]()
![]()
Ik heb ook een hekel aan kloontjes, het zijn laffe kleffe eikels.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel aan kloontjes had, voor de draad er mee, dan kan we 'm nsb'en![]()
Ik denk dat deze al afvalt: Hoogbegaafdheid, deel 3...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan kloontjes, het zijn laffe kleffe eikels.
Die is het niet, maar het zou nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat deze al afvalt: Hoogbegaafdheid, deel 3...
mn baas denkt er heel anders over. Al zie ik het nog niet genoeg terug in het werkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
![]()
(Ik bezig die zegswijze ongeveer 10 x per dag, op kantoor)
2 dozen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
Maar waarom denk je dan dat een doosje de enige binding zou zijn? Durft toch eens gróót te denken.
binding.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
De vraag was eigenlijk waarom je niet vertrekt, of waarom je terug bent.
net als fietsen.quote:
als je daarin post bewijs je dat je het iig niet bent..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat deze al afvalt: Hoogbegaafdheid, deel 3...
[Pol Feedback] Voor al uw klachten na een blanco stem ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die is het niet, maar het zou nog wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |