ja en er staan 200 camera s op kan je nagaan in het echte levenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch doodeng dat die jongen zo zn best moet doen om controle te houden, dit is niet eens een heftige ruzie!![]()
Het is eng maar dat denk ik ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat zij het op de vrouw zou schuiven.
Huub en Lieke het liefst ...het is verder niet nodig dat ze wat zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Kan er niet iemand binnen lopen bij Brian?
O ja, da's waar ook, die heeft hij er bij zichzelf al uitgeslagen.quote:
ja huub met....HEY LOLO zou wel stoer zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Kan er niet iemand binnen lopen bij Brian?
inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch doodeng dat die jongen zo zn best moet doen om controle te houden, dit is niet eens een heftige ruzie!![]()
Voor haar was het echt... ze houdt van hemquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Moet ik nu gaan kijken hoeveel verdriet Amoebe heeft om die neprelatie ??
Ben er bijna van overtuigd dat Hupert dat wel wilde doen maar dat hij bij voorbaat al is tegen gehouden via het plasmaschermquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja huub met....HEY LOLO zou wel stoer zijn
Weet je het weer beter?quote:
Brian moet beschermt worden natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke ? en Jaap en Dennix ?
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor haar was het echt... ze houdt van hem![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Het is net of ligt Brian aan de beademing, zo hoort het.
ah stem je ook mee? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zetquote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef ocmer het volgende:
ik log net in ole ol ole ole
Oh ja! Hij moet de boze Brian en de lieve Brian visualiseren en die boze Brian moet oplossen in de lieve Brian.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef NS het volgende:
Nou ja, als ik Brian nu zo zie (boksen) heeft ie wel wat opgestoken van de sessie angermanagement
ik heb even gestemd hoor bedankt voor de intresse lolquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah stem je ook mee? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zet
dat amanda nog met nadia praat!
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Wel kut dat Dennis zijn relavond moest uitstellen![]()
Ach we hebben morgen nog een dag !! De plannen zijn er in ieder geval !! VEEL plannen !!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Bij mij gaat er iets niet helemaal goed, geloof ik... de boze Disana zegt tegen de lieve Disana dat ze op moet hoepelenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja! Hij moet de boze Brian en de lieve Brian visualiseren en die boze Brian moet oplossen in de lieve Brian.
Misschien leuk dat we dit even nu met z'n alleen gaan proberen en dan gaan we later elkaar vertellen wat we zagen en voelden.
Ik voel Tupac! Hij wil me iets zeggen...![]()
Wanneer is het eerstvolgende feestje?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef ocmer het volgende:
hoe lang duurt he voor dat amandel met dennix zoent???????
het moet vanavond gebeuren want morgen moet ik werkenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ach we hebben morgen nog een dag !! De plannen zijn er in ieder geval !! VEEL plannen !!
Maak je niet druk, dat kom MORGEN, 100% zeker.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Die beelden zijn er niet omdat het ook niet gebeurt is, het is weer een fijn script van de redactie omdat er teveel stelletjes zijn en dan moet het eerste stelletje maar uit elkaar omdat het saaie tv oplevertquote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of de redactie wel de beelden van een zoenende Nadia en Brian hebben.
Als ik het hier zo een beetje gevolgd heb de laatste tijd, heeft echt helemaal niemand van ons het gezien. Da's toch bijzonder.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of de redactie wel de beelden van een zoenende Nadia en Brian hebben.
Is er eindelijk wat drama is het nog niet goed?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Godverdomme Naaidieja sterf met je gejank![]()
![]()
Niet met je vriendje alleen laten. Maar dat geldt voor Amanda ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
nadia is gewoon een kutvriendin!!
Oooh, dat is de geest van Tupac. Die moet je negeren. Wel kans dat je lampen springen want Tupac kan er niet goed tegen als je hem negeert. Ook al zo'n aandachtshoergeest, net Brian met z'n schokjes.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij gaat er iets niet helemaal goed, geloof ik... de boze Disana zegt tegen de lieve Disana dat ze op moet hoepelen![]()
Inderdaad, te veel verdriet nu bij iedereen, maar jah, niet te voorzien dit he!!!! maar wees niet ongerust!!! Dennis is van het uitstellen, absoluut niet afstellen!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Gelukkig. Kon je toch niet horen met die keiharde muziekquote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef ericahysterica het volgende:
gatver nou draaien ze elly de pp weg
Precies. je was me net voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet met je vriendje alleen laten. Maar dat geldt voor Amanda ook.
Laat ik (en velen met mij ) nou denken dat het net andersom wasquote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, te veel verdriet nu bij iedereen, maar jah, niet te voorzien dit he!!!! maar wees niet ongerust!!! Dennis is van het uitstellen, absoluut niet afstellen!!!
eerst zien dan geloven voorlopig heb ik nix nog nix zien doen blijft perfect in zijn rolquote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, te veel verdriet nu bij iedereen, maar jah, niet te voorzien dit he!!!! maar wees niet ongerust!!! Dennis is van het uitstellen, absoluut niet afstellen!!!
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooh, dat is de geest van Tupac. Die moet je negeren. Wel kans dat je lampen springen want Tupac kan er niet goed tegen als je hem negeert. Ook al zo'n aandachtshoergeest, net Brian met z'n schokjes.
Ik geloof trouwens ook dat Tupac bezit van Brian heeft genomen. Die schokjes is Tupac die eruit wil. Hij wil nu in iemand die wel kan dichten.
Goh, dat is nou jammer..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godnondeju.Het is niet te volgen met die stotterende streams.
![]()
Precies. Het verhaal is gegaan via via en begonnen bij Nada. Nada vertelde het tegen Jaap, Jaap tegen Huub en Lieke, Natasja hangt er ergens tussenin. De ene keer zegt ze tegen Jaap: Zelfs ik weet het niet dat mijn beste vriendje haar gekust heeft. Tegen Brian en Amanda zegt ze: Ik heb het zelf gezien en hij heeft mij ook gekust.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het hier zo een beetje gevolgd heb de laatste tijd, heeft echt helemaal niemand van ons het gezien. Da's toch bijzonder.
Ik las 'snotterende'.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Brian zou dit script echt niet uitvoeren als dat impliceert dat hij daarmee zijn backup verliestquote:Op maandag 23 juli 2007 21:04 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Die beelden zijn er niet omdat het ook niet gebeurt is, het is weer een fijn script van de redactie omdat er teveel stelletjes zijn en dan moet het eerste stelletje maar uit elkaar omdat het saaie tv oplevert![]()
Zeg dat wel ik word er echt schijtziek vanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
deze doet het de hele dag al prima
ik heb er geen last vanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:10 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Zeg dat wel ik word er echt schijtziek van![]()
![]()
Is haar make-up al uitgelopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Wel jammer dat Nadia dit moment zo naar zich toe aan het trekken is. Als Natasia haar nu een spiegel geeft dan is ze zo weer afgeleid.
Nee, ik kon het gisteren ook al niet volgen. Maar ik blijf het gewoon zo raar vinden dat niemand van ons iets heeft gezien. Pas nu weten we zeker dat het wel is gebeurd... zelfs dat was voor mij nog de vraag.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Het verhaal is gegaan via via en begonnen bij Nada. Nada vertelde het tegen Jaap, Jaap tegen Huub en Lieke, Natasja hangt er ergens tussenin. De ene keer zegt ze tegen Jaap: Zelfs ik weet het niet dat mijn beste vriendje haar gekust heeft. Tegen Brian en Amanda zegt ze: Ik heb het zelf gezien en hij heeft mij ook gekust.
Volgt U het nog?
waarschijnlijk als die oud en bejaard isquote:Op maandag 23 juli 2007 21:10 schreef the_judge het volgende:
wanneer begint die denniks nou??
maandag was toch zijn dag???
Ik ben nu alleen nog maar de boze dgk_fan en ikquote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu alleen nog maar de boze Disana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |