Die beelden zijn er niet omdat het ook niet gebeurt is, het is weer een fijn script van de redactie omdat er teveel stelletjes zijn en dan moet het eerste stelletje maar uit elkaar omdat het saaie tv oplevertquote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of de redactie wel de beelden van een zoenende Nadia en Brian hebben.
Als ik het hier zo een beetje gevolgd heb de laatste tijd, heeft echt helemaal niemand van ons het gezien. Da's toch bijzonder.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of de redactie wel de beelden van een zoenende Nadia en Brian hebben.
Is er eindelijk wat drama is het nog niet goed?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Godverdomme Naaidieja sterf met je gejank![]()
![]()
Niet met je vriendje alleen laten. Maar dat geldt voor Amanda ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
nadia is gewoon een kutvriendin!!
Oooh, dat is de geest van Tupac. Die moet je negeren. Wel kans dat je lampen springen want Tupac kan er niet goed tegen als je hem negeert. Ook al zo'n aandachtshoergeest, net Brian met z'n schokjes.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij gaat er iets niet helemaal goed, geloof ik... de boze Disana zegt tegen de lieve Disana dat ze op moet hoepelen![]()
Inderdaad, te veel verdriet nu bij iedereen, maar jah, niet te voorzien dit he!!!! maar wees niet ongerust!!! Dennis is van het uitstellen, absoluut niet afstellen!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Wel kut dat Dennis zijn relavond moest uitstellen![]()
Gelukkig. Kon je toch niet horen met die keiharde muziekquote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef ericahysterica het volgende:
gatver nou draaien ze elly de pp weg
Precies. je was me net voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet met je vriendje alleen laten. Maar dat geldt voor Amanda ook.
Laat ik (en velen met mij ) nou denken dat het net andersom wasquote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, te veel verdriet nu bij iedereen, maar jah, niet te voorzien dit he!!!! maar wees niet ongerust!!! Dennis is van het uitstellen, absoluut niet afstellen!!!
eerst zien dan geloven voorlopig heb ik nix nog nix zien doen blijft perfect in zijn rolquote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, te veel verdriet nu bij iedereen, maar jah, niet te voorzien dit he!!!! maar wees niet ongerust!!! Dennis is van het uitstellen, absoluut niet afstellen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |