quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Het is net of ligt Brian aan de beademing, zo hoort het.
ah stem je ook mee? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zetquote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef ocmer het volgende:
ik log net in ole ol ole ole
Oh ja! Hij moet de boze Brian en de lieve Brian visualiseren en die boze Brian moet oplossen in de lieve Brian.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef NS het volgende:
Nou ja, als ik Brian nu zo zie (boksen) heeft ie wel wat opgestoken van de sessie angermanagement
ik heb even gestemd hoor bedankt voor de intresse lolquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah stem je ook mee? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zet
dat amanda nog met nadia praat!
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Wel kut dat Dennis zijn relavond moest uitstellen![]()
Ach we hebben morgen nog een dag !! De plannen zijn er in ieder geval !! VEEL plannen !!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Bij mij gaat er iets niet helemaal goed, geloof ik... de boze Disana zegt tegen de lieve Disana dat ze op moet hoepelenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja! Hij moet de boze Brian en de lieve Brian visualiseren en die boze Brian moet oplossen in de lieve Brian.
Misschien leuk dat we dit even nu met z'n alleen gaan proberen en dan gaan we later elkaar vertellen wat we zagen en voelden.
Ik voel Tupac! Hij wil me iets zeggen...![]()
Wanneer is het eerstvolgende feestje?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef ocmer het volgende:
hoe lang duurt he voor dat amandel met dennix zoent???????
het moet vanavond gebeuren want morgen moet ik werkenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ach we hebben morgen nog een dag !! De plannen zijn er in ieder geval !! VEEL plannen !!
Maak je niet druk, dat kom MORGEN, 100% zeker.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |