Nagel gescheurt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
waarom jankt nadia?
Nope, bij lange na niet...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan nog is het geen genoegdoening voor eerverleden week zondag.
En de eerste die hem stoort, gaat neer.quote:
Neeeee....... dat was het trio.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef tony38 het volgende:
kijken jullie niet dit waren ze toch van plan dit is nep
Zo'n goeie acteur is Brian niet, en Amanda helemaal niet... de enige die dit zou kunnen spelen is Nadia.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef tony38 het volgende:
kijken jullie niet dit waren ze toch van plan dit is nep
Is toch doodeng dat die jongen zo zn best moet doen om controle te houden, dit is niet eens een heftige ruzie!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Brian: Blijf bij jezelf, ga geen gesprekken aan met iemand, het heeft toch geen zin.
Kan makkelijk, maar ik zit me hier rot te lachen om de uitspraken van Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Soury het volgende:
Zei Amanda nou dat ze buikpijn in haar hoofd heeft
Neuh zal wel niet
Iemand vermoorden is exit.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
en ze gaan me niet gek maken nu niet zoals voorheen. het gesprek van de siegoloog was erg handig. Anders hebben we allemaal geen toekomst meer...........![]()
Hij heeft op dit moment geen back up meer, dat is voor Breenless reden genoegquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch doodeng dat die jongen zo zn best moet doen om controle te houden, dit is niet eens een heftige ruzie!![]()
ja en dat ze zin had in chocoladequote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Soury het volgende:
Zei Amanda nou dat ze buikpijn in haar hoofd heeft
Neuh zal wel niet
Hoezooooooooo, hij heeft een conflict met zn vriendinnetje! Dit is toch eng, die gozer is nu heel hard aan het werken om zichzelf in de hand te houden, om een klein conflict.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:
Wel knap las die zich kan inhouden
Dat is alleen bij Huub en Lieke, niet bij de Super Six.....quote:
Ik ben trouwens benieuwd hoe de psychologe dit verhaal zou draaienquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
en ze gaan me niet gek maken nu niet zoals voorheen. het gesprek van de siegoloog was erg handig. Anders hebben we allemaal geen toekomst meer...........![]()
Surequote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef tony38 het volgende:
voordat ze het over die trio hadden afgesproken hadden ze besproken dat ze net zouden doen dat brian met nadia had gezoend en dat nadia dat tegen dennis zou zeggen dit is dus fackkkkk
Ik heb een vaag vermoeden dat zij het op de vrouw zou schuiven.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe de psychologe dit verhaal zou draaien
OMG wat is dat mens doorzichtig.... Hoe lang zou ze wachten tot ze bij Brian in bed gaat liggen??quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo het lijkt Naaidieja verstandig als Amanda niet meer met Brian omgaat anders hebben ze een basis van niets
Nou moet eigelijk iedereen hem gaan pakken.Kijken of hij dan ook zo beheerst blijft.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezooooooooo, hij heeft een conflict met zn vriendinnetje! Dit is toch eng, die gozer is nu heel hard aan het werken om zichzelf in de hand te houden, om een klein conflict.![]()
één? Alles rammelt in die kop !quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Dementor het volgende:
Bij die Brian zit echt een schroefje los.
er zitten een paar woorden verkeerdom hier of er missen een paar. kom er niet uitquote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo het lijkt Naaidieja verstandig als Amanda niet meer met Brian omgaat anders hebben ze een basis van niets
Dus dat, 1 diss van Huub en hij flipt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou moet eigelijk iedereen hem gaan pakken.Kijken of hij dan ook zo beheerst blijft.
Over Huub had hij zo,n grote mond maar hij draait nu al door.Laat staan als iedereen tegen hem is.
Volgens mij zit er geen schroefje inquote:
Zo staffe taalquote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
Amanda wil niet meer met hem varen
ja en er staan 200 camera s op kan je nagaan in het echte levenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch doodeng dat die jongen zo zn best moet doen om controle te houden, dit is niet eens een heftige ruzie!![]()
Het is eng maar dat denk ik ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat zij het op de vrouw zou schuiven.
Huub en Lieke het liefst ...het is verder niet nodig dat ze wat zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Kan er niet iemand binnen lopen bij Brian?
O ja, da's waar ook, die heeft hij er bij zichzelf al uitgeslagen.quote:
ja huub met....HEY LOLO zou wel stoer zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Kan er niet iemand binnen lopen bij Brian?
inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor haar was het echt... ze houdt van hemquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Moet ik nu gaan kijken hoeveel verdriet Amoebe heeft om die neprelatie ??
Ben er bijna van overtuigd dat Hupert dat wel wilde doen maar dat hij bij voorbaat al is tegen gehouden via het plasmaschermquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja huub met....HEY LOLO zou wel stoer zijn
Weet je het weer beter?quote:
Brian moet beschermt worden natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke ? en Jaap en Dennix ?
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor haar was het echt... ze houdt van hem![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Het is net of ligt Brian aan de beademing, zo hoort het.
ah stem je ook mee? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zetquote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef ocmer het volgende:
ik log net in ole ol ole ole
Oh ja! Hij moet de boze Brian en de lieve Brian visualiseren en die boze Brian moet oplossen in de lieve Brian.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef NS het volgende:
Nou ja, als ik Brian nu zo zie (boksen) heeft ie wel wat opgestoken van de sessie angermanagement
ik heb even gestemd hoor bedankt voor de intresse lolquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah stem je ook mee? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zet
dat amanda nog met nadia praat!
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Wel kut dat Dennis zijn relavond moest uitstellen![]()
Ach we hebben morgen nog een dag !! De plannen zijn er in ieder geval !! VEEL plannen !!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Bij mij gaat er iets niet helemaal goed, geloof ik... de boze Disana zegt tegen de lieve Disana dat ze op moet hoepelenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja! Hij moet de boze Brian en de lieve Brian visualiseren en die boze Brian moet oplossen in de lieve Brian.
Misschien leuk dat we dit even nu met z'n alleen gaan proberen en dan gaan we later elkaar vertellen wat we zagen en voelden.
Ik voel Tupac! Hij wil me iets zeggen...![]()
Wanneer is het eerstvolgende feestje?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef ocmer het volgende:
hoe lang duurt he voor dat amandel met dennix zoent???????
het moet vanavond gebeuren want morgen moet ik werkenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ach we hebben morgen nog een dag !! De plannen zijn er in ieder geval !! VEEL plannen !!
Maak je niet druk, dat kom MORGEN, 100% zeker.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |