ja en er staan 200 camera s op kan je nagaan in het echte levenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch doodeng dat die jongen zo zn best moet doen om controle te houden, dit is niet eens een heftige ruzie!![]()
Het is eng maar dat denk ik ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat zij het op de vrouw zou schuiven.
Huub en Lieke het liefst ...het is verder niet nodig dat ze wat zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Kan er niet iemand binnen lopen bij Brian?
O ja, da's waar ook, die heeft hij er bij zichzelf al uitgeslagen.quote:
ja huub met....HEY LOLO zou wel stoer zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Kan er niet iemand binnen lopen bij Brian?
inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch doodeng dat die jongen zo zn best moet doen om controle te houden, dit is niet eens een heftige ruzie!![]()
Voor haar was het echt... ze houdt van hemquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Moet ik nu gaan kijken hoeveel verdriet Amoebe heeft om die neprelatie ??
Ben er bijna van overtuigd dat Hupert dat wel wilde doen maar dat hij bij voorbaat al is tegen gehouden via het plasmaschermquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja huub met....HEY LOLO zou wel stoer zijn
Weet je het weer beter?quote:
Brian moet beschermt worden natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke ? en Jaap en Dennix ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |