zegt Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
Tas lult uit haar hoofd, zij probeert het steeds bij mij, zij probeert elke dag haar tong in mijn focking schjmoel te steken, ze moet oprotten.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Deze is dus eerder.
Ja, helaas wel... vooral omdat jij in de vorige COS al aangekondigd had er mee bezig te gaan... inclusief een fatsoenlijke OP waar het hele verhaal duidelijk in zou zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Deze is dus eerder.
Wat een loederquote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft alweer aan Natasia doorgebrieft wat Brian heeft gezegd.
Soooo die is snel!
Dat is belangrijker dan praten met Amanda.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef StephanL het volgende:
Brian luistert Natasia af.
Betalenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Dennisfan het volgende:
Krijg nu wat, me hele computer loopt vast, ik kan van te voren nog alles volgen, moet ik nu ineens een licency ophalen ??? heeft iemand dit wel vaker gehad ?
Dat krijg je er vanquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Dennisfan het volgende:
Krijg nu wat, me hele computer loopt vast, ik kan van te voren nog alles volgen, moet ik nu ineens een licency ophalen ??? heeft iemand dit wel vaker gehad ?
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff wie het meeste hier fout zit is Natasia zeg, wat een kreng.
Volgens mij heb ik nog ff maar vooruit dan maar, de hele zooi maar weer opzoeken!!quote:
Hoe lang houdt ze het deze keer vol?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil niet langer verder met Brian.
Nee nee, het is Huub z'n schuld...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Brian en Nadia zoenen, en het is Natasja haar schuld?![]()
Bedankt, ik vroeg me ook al af...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleinzusje, hier staat nog wat over dat zoenen
[COS # 2103] Weer geen TerrorDennis
Inderdaad. Amanda zei dat het in de kapsalon ook kan en Brian zegt zoeiets van "we moeten naar de chill".quote:Op maandag 23 juli 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Haha er word zelfs bepaald waar ze praten moeten.Het moet niet gekker worden daar.
Wellicht legaal gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef Starlie het volgende:
Heeft iemand misschien streams die niet bufferen?! Anders wordt ik straks Para Starlie!
Moooooooiquote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian schijt nu bagger...Natasia straks naar huis en zijn enige andere backup kwijt
Brian mag vast wel Nadia neuken voor backup. Vindt Nadia helemaal niet erg.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian schijt nu bagger...Natasia straks naar huis en zijn enige andere backup kwijt
Nadia heeft zichzelf immers "voor hem bewaard"quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian mag vast wel Nadia neuken voor backup. Vindt Nadia helemaal niet erg.
Ku Klux Klanquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef erwinbey het volgende:
Het enige wat Bogito kan zeggen is dat ze naar huis gaat
Is dit in scene gezet? is dit de verwachte waardige afscheid van natasia? stay tuned... for more monkey see monkey do.
Naaidieja is voor niemand te vertrouwenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Neeeee Nadia moet maagd blijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik geloof het hele verhaal niet. Er zijn geen beelden van en dat op zich is al vreemd. Het zijn verhalen, vooral van Nada en Natasja aangedikt door Jaap.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Ik had het helemaal niet verwacht van Brian. Het is nog steeds een donderslag bij heldere hemel bij mij. Wat een stoephoer zeg....
*geschokt is*
Jaapquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
Hoe is Adel erachter gekomen, brief?
Nadia heeft het haar zelf verteld, nadat duidelijk was geworden dat Jaap, Huub en Natasia Brian ermee wilden confronteren. Jaap dacht dat "iedereen" het al wist...... en dat was ook zo: iedereen behalve Amanda.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
Hoe is Adel erachter gekomen, brief?
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil niet langer verder met Brian.
sorry ik post hier nooit, maar dit is wel zielig plaatjequote:
Kan daar 's een filmpje van op Youtube komen.. dat is me nou nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Eeeeeeew die schokken van Brians hoofd zijn echt eng![]()
geen enkel probleem hierquote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef Starlie het volgende:
Heeft iemand misschien streams die niet bufferen?! Anders wordt ik straks Para Starlie!
TYquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia heeft het haar zelf verteld, nadat duidelijk was geworden dat Jaap, Huub en Natasia Brian ermee wilden confronteren. Jaap dacht dat "iedereen" het al wist...... en dat was ook zo: iedereen behalve Amanda.
Zeg ik dat dan? Natasia is nu het slechts bezig , ze lult alleen maar slecht over Brian dat zogenaamde vriendinnetje , het is een jaloers kreng die Amanda & Brian uit elkaar wilt. En uiteraard zat Brian fout , maar vandaag vindt ik Natasia fouter.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Brian en Nadia zoenen, en het is Natasja haar schuld?![]()
Thx lieverdquote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleinzusje, hier staat nog wat over dat zoenen
[COS # 2103] Weer geen TerrorDennis
Breenless is cool hij zit rustig in de tuin te hopen dat het water ernstig gaat stijgenquote:
Werd echt een keer tijd.Hij moet ook maar eens wat weerstand krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian is de sjaak.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef noekje het volgende:
Brian zit in de stromende regen buiten. Hopelijk schokt die dadelijk zo de vijver in.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Hoop dat de zwakbegaafde Brian en atmando nu echt is langer dan 2 dgn ruzie hebben. Vrees toch weer dat er sprake is van een toneelstukje omdat de penosehoer te nepperig naar lucht hapt als ze praat terwijl ze huilt en niet weet te overtuigen. Vanavond wordt waarschijnlijk de Poolse knakworst weer in hur chocolatefactory gejaagd.
Brian is verre van onschuldig...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
Vraagje: Brian wordt nu toch gewoon ontzettend gefuckt of niet?
Ik weet helemaal niks van zoenen, behalve dat Nadia dat rondvertelde, maar die liegt alles bij elkaar
Ik snap er ook niks van maar hij gaf het toe.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
Ik weet helemaal niks van zoenen, behalve dat Nadia dat rondvertelde, maar die liegt alles bij elkaar
sttttttttquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof het hele verhaal niet. Er zijn geen beelden van en dat op zich is al vreemd. Het zijn verhalen, vooral van Nada en Natasja aangedikt door Jaap.
Zou me niks verbazen dat de verhaallijn verder gaat tussen Nada en Brian.
Of nog anders: Ome Fons wil de aso's eruit en nieuwe erin.
Hij heeft het net zelf toegegeven aan Amandaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
Hij heeft het toegegeven. En mocht het niet waar zijn dan is het ook goedquote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is verre van onschuldig...
Daarbij ontkent hij het volgens mij ook niet... hij is alleen maar kwaad dat Amanda het weet
Wanneer dan?? Wanneer dan? Jonguh!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van maar hij gaf het toe.
na een week saaie striems zit ik hier weer ouderwets te genietenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry maar ik geniet hier toch wel van hoor...![]()
Toch vind ik het vreemd dat er gen enkel beeld van is. Al die camera's en geen enkel shot?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is verre van onschuldig...
Daarbij ontkent hij het volgens mij ook niet... hij is alleen maar kwaad dat Amanda het weet
Ja shit he, moest net ook op het moment supreme mn licenty verlengen!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wanneer dan?? Wanneer dan? Jonguh!
Ik mis teveel![]()
Me too darling.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
na een week saaie striems zit ik hier weer ouderwets te genieten![]()
Hij gaf het net toe jonguh! Hij gaf het toe tegen Amanda.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wanneer dan?? Wanneer dan? Jonguh!
Ik mis teveel![]()
Toen hadden ze nog geen relatiequote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
goh ik schakel nét in wat een drama
![]()
brian heeft getongt met nadia
is amanda vergeten dat ze zich liet beffen door Huub
![]()
grappig
Behalve haar vriend van het eerste uur..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu neemt Natasia zelfs Naaidieja in bescherming![]()
doe je toch ook met je tongquote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
grappig
Tja we zullen kijken of het echt is of gescript.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het behoorlijk nep, ook mede dat ze in de Chill moesten praten.
neu het rammelt aan alle kanten maar ja maakt niets uit toch/.........wij streamers weten altijd hoe het zitquote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Me too darling.Al klopt er geen hout van het verhaal.
Vanavond si 't toch over.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu neemt Natasia zelfs Naaidieja in bescherming![]()
Ik wed van niet...het slipincident tussen Nadia en Huub is ook niet uitgezonden,quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Met wie had ik ook weer allemaal gewed om een fles wijn? Zojuist de preview van de tv uitzending van morgen gezien, en ik zeg: 99% kans dat ze de groepsaanranding wel uitzenden. Er werd een preview getoond van de voorbereiding in de master bedroom.
Maar dan wel in een mooi jasje gegoten alhoewel ik niet begrijp hoe ze dat willen doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Met wie had ik ook weer allemaal gewed om een fles wijn? Zojuist de preview van de tv uitzending van morgen gezien, en ik zeg: 99% kans dat ze de groepsaanranding wel uitzenden. Er werd een preview getoond van de voorbereiding in de master bedroom.
Amanda vond dat meer te vergelijken met elly en Brian onder de douche.........en je vergeet het belangrijkste voor Amanda: ze hadden toen geen relatiequote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
grappig
Ze kunnen er bijna niet omheen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wed van niet...het slipincident tussen Nadia en Huub is ook niet uitgezonden,
alleen het begin, toen het echt spannend werd kreeg je de voiceover en het zwembad in beeld..
al weet je het nooit..
![]()
lees de streams maar door!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van maar hij gaf het toe.
Bij mij is het echt vreselijk, heb het bijna nooitquote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Sabine16 het volgende:
mijn streams haperen erg ,en geluid valt dan weg, heeft iemand een oplossing![]()
Vreemdquote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
Het gekke vind ik dat dennix het blijkbaar geen probleem vindt dat nada tongen ontvangt
Moet ik nou echt je geheugen opfrissen met wie ze allemaal gezoend heeft?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik ben elke dag dronken maar ik zoen toch ook niemand.
Soms heeft het kind wel gelijk!
Eindelijk jaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
na een week saaie striems zit ik hier weer ouderwets te genieten![]()
Kunnen ze niet. Overigens werd alles van de dagen ervoor ook acceptabel in beeld gebracht, dwz. ik vond het waarheidsgetrouw. Er is niets overgeslagen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan wel in een mooi jasje gegoten alhoewel ik niet begrijp hoe ze dat willen doen.
0 buffersquote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij mij is het echt vreselijk, heb het bijna nooit![]()
Heb UPC![]()
Leandra zegt dat het op de 10 site staat![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
Boehoe, 'cry me a river' zou Natasia zeggen![]()
What's newquote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Zus_konijn het volgende:
Natasia die onschuld speelt.
[afbeelding]
Het was bij het keukenblok (geloof ik).quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij kwam het trouwens wel voor in die COS van de avond dat Nadia bij Brian en Amanda in bed zou slapen... Nadia heeft toen iig gezegd: "Als ik niet uitkijk word ik nog echt geil"
Daarbij kan het zomaar in bed zijn gebeurd die nacht??
Wat heeft het ook voor zin om het niet uit te zenden. Het stond in alle kranten en internet. Het heeft geen enkele nut om het te verzwijgen, dan kun je maar beter proberen om de kijkcijfers wat op te krikken.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Ik heb ze alle vier aanstaan en ik heb nergens last van, sterker nog er loopt nog een download naastquote:
Thanks !! De terror is nog niet begonnen begreep ik; des te harderquote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef Dennisfan het volgende:
Leuke nieuwe avatar dgk
Moook, toen hadden ze geen relatie!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet ik nou echt je geheugen opfrissen met wie ze allemaal gezoend heeft?
Noekje toch...![]()
jahaaaaa hij gaat brian slaan en is dan extitquote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Thanks !! De terror is nog niet begonnen begreep ik; des te harder
zal hij vanavond inslaan als een bom! Ze zullen in die kooi een Dennis leren kennen die ze
nog NOOIT hebben gekend..........![]()
Het 'Brian de grond inboren momentje' is dus nog lang niet afgelopenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
oh nadia ook in de chille ff een kussen in mijn rug doen![]()
nada: het kwam echt niet uit mij
dellie: het is uit nu en ik begrijp niet dat je het niet tegen mij gezegd
nada ik vond dat brian dat zelf moest zeggen
Het is uit nu? Echt uit? In de zin van ze gaan niet meer met elkaar?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
oh nadia ook in de chille ff een kussen in mijn rug doen![]()
nada: het kwam echt niet uit mij
dellie: het is uit nu en ik begrijp niet dat je het niet tegen mij gezegd
nada ik vond dat brian dat zelf moest zeggen
Ik denk dat de mensen die alleen tv kijken, erg zullen schrikken; maar ook die zullen er wel al iets over gehoord hebben. Wat ik goed vond is dat goed uit de verg kwam dat Natasia steeds voorop liep. Hopelijk krijgen ze straks nog meer spijt dat ze haar er niet uit gedonderd hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heeft het ook voor zin om het niet uit te zenden. Het stond in alle kranten en internet. Het heeft geen enkele nut om het te verzwijgen, dan kun je maar beter proberen om de kijkcijfers wat op te krikken.
Ze hebben er anders wel zo lang mogelijk mee gewacht... of loopt de TV uitzending inmiddels permanent 1½ week achter ipv 3 a 4 dagen??quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heeft het ook voor zin om het niet uit te zenden. Het stond in alle kranten en internet. Het heeft geen enkele nut om het te verzwijgen, dan kun je maar beter proberen om de kijkcijfers wat op te krikken.
Tja en waarschijnlijk zijn wij de enige die daarop voorbereid zijn!!!! (misschien Mokkum dan, maar die durft het nog niet toe te geven) Dus voor ons is het dubbelgenieten! Hoe was het werk vandaag ???quote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
zal hij vanavond inslaan als een bom! Ze zullen in die kooi een Dennis leren kennen die ze
en dat bekken met Lieke o.a.?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Moook, toen hadden ze geen relatie!
Toch?![]()
serieus deze maakte me aan t lachen hehequote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Borga het volgende:
Breeenless vraagt nu aan het paard: heb je het koud. Ik denk dat hij het paard nu gaat neuken voor back up
Geen enkele zin die daar wordt uitgesproken komt hier compleet binnen. Alle streams stotteren.quote:
Meestal een week of net iets meer dan een week tegenwoordigquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel zo lang mogelijk mee gewacht... of loopt de TV uitzending inmiddels permanent 1½ week achter ipv 3 a 4 dagen??
Volgens mij wilden ze het liever niet uitzenden maar kunnen ze er niet meer omheen
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Sabine16 het volgende:
kom op jongens waar volgen jullie die streams zonder haperingen ?????
Overal, het ligt aan je providerquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Sabine16 het volgende:
kom op jongens waar volgen jullie die streams zonder haperingen ?????
Oeps, dat klinkt nogal p0rn.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef Borga het volgende:
Breenless: dieren en kinderen alleen dat. dieren en kinderen
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef dgk_fan het volgende:
Brian"Dieren...en kinderen....alleen dat!......dieren en kinderen!"
Hier krijg ik toch HELE vreemde gedachten bij
Bestel maar alvast een hoer voor Brian.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Hij wil nu al met het paard kussen.Hij is echt in de war.
Ze lopen enorm achter. Maar de opbouw naar de escalatie van eerverleden zondag zat er vrijdag al goed in. Vandaag ging het helemaal over de terreur van de dagen ervoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel zo lang mogelijk mee gewacht... of loopt de TV uitzending inmiddels permanent 1½ week achter ipv 3 a 4 dagen??
Volgens mij wilden ze het liever niet uitzenden maar kunnen ze er niet meer omheen
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja het is echt uit, maar het verbaast me niets als ze toch weer met elkaar neuken.... net als voor ze een "relatie" haddenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is uit nu? Echt uit? In de zin van ze gaan niet meer met elkaar?
![]()
Wat is er met mij?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Tja en waarschijnlijk zijn wij de enige die daarop voorbereid zijn!!!! (misschien Mokkum dan, maar die durft het nog niet toe te geven) Dus voor ons is het dubbelgenieten! Hoe was het werk vandaag ???![]()
Als mijn vent zijn tong in iemand anders zijn mond zou steken, zou die toch ook echt een heel groot probleem hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Een tong in iemand bek steken is dat tegenwoordig al vreemdgaan? lekkere relatie heb je dan..
Hij zat ernaast! Alsjeblieft jonguh.quote:
Misschien gaat hij zijn 24 uur aanvragen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef Darklight het volgende:
Gaat niet goed met Brain
is dat ooit wel geweest dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef Darklight het volgende:
Gaat niet goed met Brain
Inderdaad, en dan doen ze moeilijk dat Jaapie een acteur zou zijn!!!! En ja inderdaad Nadia, je bent een kutvriendin, das nog niet alles, je bent gewoon een kutwijf!!! zo die agressie is er ook weer uitquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef F04 het volgende:
Nadia speelt weer alles hoor .:r
Maar dan nog is het geen genoegdoening voor eerverleden week zondag.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
en zo ging de groep van 6 zonder roem ten onder........en hadden wij streamers weer een leuke avond. Want beste medestreamers zeg nou zelf het beste vermaak is leedvermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |