Het 'Brian de grond inboren momentje' is dus nog lang niet afgelopenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
oh nadia ook in de chille ff een kussen in mijn rug doen![]()
nada: het kwam echt niet uit mij
dellie: het is uit nu en ik begrijp niet dat je het niet tegen mij gezegd
nada ik vond dat brian dat zelf moest zeggen
Het is uit nu? Echt uit? In de zin van ze gaan niet meer met elkaar?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
oh nadia ook in de chille ff een kussen in mijn rug doen![]()
nada: het kwam echt niet uit mij
dellie: het is uit nu en ik begrijp niet dat je het niet tegen mij gezegd
nada ik vond dat brian dat zelf moest zeggen
Ik denk dat de mensen die alleen tv kijken, erg zullen schrikken; maar ook die zullen er wel al iets over gehoord hebben. Wat ik goed vond is dat goed uit de verg kwam dat Natasia steeds voorop liep. Hopelijk krijgen ze straks nog meer spijt dat ze haar er niet uit gedonderd hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heeft het ook voor zin om het niet uit te zenden. Het stond in alle kranten en internet. Het heeft geen enkele nut om het te verzwijgen, dan kun je maar beter proberen om de kijkcijfers wat op te krikken.
Ze hebben er anders wel zo lang mogelijk mee gewacht... of loopt de TV uitzending inmiddels permanent 1½ week achter ipv 3 a 4 dagen??quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heeft het ook voor zin om het niet uit te zenden. Het stond in alle kranten en internet. Het heeft geen enkele nut om het te verzwijgen, dan kun je maar beter proberen om de kijkcijfers wat op te krikken.
Tja en waarschijnlijk zijn wij de enige die daarop voorbereid zijn!!!! (misschien Mokkum dan, maar die durft het nog niet toe te geven) Dus voor ons is het dubbelgenieten! Hoe was het werk vandaag ???quote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Thanks !! De terror is nog niet begonnen begreep ik; des te harder
zal hij vanavond inslaan als een bom! Ze zullen in die kooi een Dennis leren kennen die ze
nog NOOIT hebben gekend..........![]()
en dat bekken met Lieke o.a.?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Moook, toen hadden ze geen relatie!
Toch?![]()
serieus deze maakte me aan t lachen hehequote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Borga het volgende:
Breeenless vraagt nu aan het paard: heb je het koud. Ik denk dat hij het paard nu gaat neuken voor back up
Geen enkele zin die daar wordt uitgesproken komt hier compleet binnen. Alle streams stotteren.quote:
Meestal een week of net iets meer dan een week tegenwoordigquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel zo lang mogelijk mee gewacht... of loopt de TV uitzending inmiddels permanent 1½ week achter ipv 3 a 4 dagen??
Volgens mij wilden ze het liever niet uitzenden maar kunnen ze er niet meer omheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |