Nadia heeft zichzelf immers "voor hem bewaard"quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian mag vast wel Nadia neuken voor backup. Vindt Nadia helemaal niet erg.
Ku Klux Klanquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef erwinbey het volgende:
Het enige wat Bogito kan zeggen is dat ze naar huis gaat
Is dit in scene gezet? is dit de verwachte waardige afscheid van natasia? stay tuned... for more monkey see monkey do.
Naaidieja is voor niemand te vertrouwenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Neeeee Nadia moet maagd blijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik geloof het hele verhaal niet. Er zijn geen beelden van en dat op zich is al vreemd. Het zijn verhalen, vooral van Nada en Natasja aangedikt door Jaap.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Ik had het helemaal niet verwacht van Brian. Het is nog steeds een donderslag bij heldere hemel bij mij. Wat een stoephoer zeg....
*geschokt is*
Jaapquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
Hoe is Adel erachter gekomen, brief?
Nadia heeft het haar zelf verteld, nadat duidelijk was geworden dat Jaap, Huub en Natasia Brian ermee wilden confronteren. Jaap dacht dat "iedereen" het al wist...... en dat was ook zo: iedereen behalve Amanda.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
Hoe is Adel erachter gekomen, brief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |