Dennis vond het ook niet zwaar geschift als ze het zou doen om Brian en Amanda uit elkaar te halen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden Nadia dus ook niet zwaar geschift dat ze zoiets opzet om Dennis' 'gevoel te testen'.![]()
Vreemd he? Of het zegt iets over hoe serieus ze haar (niet) nemen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden Nadia dus ook niet zwaar geschift dat ze zoiets opzet om Dennis' 'gevoel te testen'.![]()
Ik zat ernaast!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:51 schreef blomst het volgende:
Dennix heeft weer en "sterk"verhaal voor op verjaardagen.
Als niemand er iets van snapt dan kan hij altijd nog zeggen je had er bij moeten zijn, jehad er echt bij moeten zijn weetje.
echt, je had er bij moeten zijn.
Nee, het is waarschijnlijk echt een lief watje...had ik niet verwacht nadat wat ik van hem tegen Huub zag.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Day het volgende:
Jaap zit Dennis maar te voeden, maar er komt echt niks uit.
domme vrouwtjes actie...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
Een op een Brian - Dennis.
Het was een domme actie van Nadia, een jaloers chick actie.
Dennis houdt erg van vrouwenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
domme vrouwtjes actie...
Valt me op dat Dennis het vaak over domme vrouwtjesacties heeft![]()
Dennis schijt bagger voor Brian.. dus hij zal hem te vriend willen houden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:53 schreef Day het volgende:
Dennis en Brian zijn dus weer vriendjes?
Hij likt zich echt weer omhoog bij Brian, ik hoop dat Brian een beetje snugger is en dit met een korreltje zout neemt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Dennis schijt bagger voor Brian.. dus hij zal hem te vriend willen houden.
Wat een contrast met die grote woorden van hem, he. Als het erop aan komt is hij allang blij dat hij verbaal niet wordt ondergesneeuwd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis helemaal blij, heeft er een goed gevoel aan over gehouden
lol ik zit net een aantal cossen door te spitten en heb alles behalve een goed gevoel van nonstop knaller Dennisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis helemaal blij, heeft er een goed gevoel aan over gehouden
Was het een volle fles?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:10 schreef Dark het volgende:
Nu begrijp ik de alcoholrestrictie een beetje.........
Brian schenkt uit 1 fles, precies 2 glazen witte wijn in![]()
Alweer een GENIAAL plan !! Dennis heeft nu al MEER plannen bedachtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:05 schreef wolferl het volgende:
Denniks gaat TV maken door panna knock outs te regelen.
Prachtig altijd die praatjes van hemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Alweer een GENIAAL plan !! Dennis heeft nu al MEER plannen bedacht
dan Huub, Lieke, Brian, Amanda en Natasja BIJ ELKAAR HEBBEN UITGEVOERD !!
Daar verbaas ik me ook iedere keer weer over!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef Katewalker het volgende:
Ik log in en wat zie ik? Amanda die de nagels van Lieke vijlt?![]()
Vanmorgen belde Natasia naar achter met de vraag hoe het zat met het dansen van vanavond maar degene wist het niet...dat geloofde ze niet.."zeg het nou maar" reageerde natasia.."of moet ik boos worden"!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:03 schreef neehe het volgende:
Volgens mij weten ze allang dat het uitje vanavond niet doorgaat, ze hebben het er helemaal niet over.
Ja wat een wereld he.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef Katewalker het volgende:
Ik log in en wat zie ik? Amanda die de nagels van Lieke vijlt?![]()
Nee, ik heb er niets meer over gehoort, en dat is toch vreemd, dus lijkt het mij dat ze het al weten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vanmorgen belde Natasia naar achter met de vraag hoe het zat met het dansen van vanavond maar degene wist het niet...dat geloofde ze niet.."zeg het nou maar" reageerde natasia.."of moet ik boos worden"!
Er stond ook niks op de agenda dat vond Natasia raar.
Maar er is dus de rest van de dag niks meer over gezegd begrijp ik?
Heb ik dus ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:52 schreef Starlie het volgende:
Ik schakel net weer in en zie dat Natasia er nog is.......![]()
![]()
Waren de bonbons nog niet klaar om mee te nemen voor haar kindjes??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |