sttttttttquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof het hele verhaal niet. Er zijn geen beelden van en dat op zich is al vreemd. Het zijn verhalen, vooral van Nada en Natasja aangedikt door Jaap.
Zou me niks verbazen dat de verhaallijn verder gaat tussen Nada en Brian.
Of nog anders: Ome Fons wil de aso's eruit en nieuwe erin.
Hij heeft het net zelf toegegeven aan Amandaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
Vraagje: Brian wordt nu toch gewoon ontzettend gefuckt of niet?
Ik weet helemaal niks van zoenen, behalve dat Nadia dat rondvertelde, maar die liegt alles bij elkaar
Hij heeft het toegegeven. En mocht het niet waar zijn dan is het ook goedquote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is verre van onschuldig...
Daarbij ontkent hij het volgens mij ook niet... hij is alleen maar kwaad dat Amanda het weet
Wanneer dan?? Wanneer dan? Jonguh!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van maar hij gaf het toe.
na een week saaie striems zit ik hier weer ouderwets te genietenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry maar ik geniet hier toch wel van hoor...![]()
Toch vind ik het vreemd dat er gen enkel beeld van is. Al die camera's en geen enkel shot?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is verre van onschuldig...
Daarbij ontkent hij het volgens mij ook niet... hij is alleen maar kwaad dat Amanda het weet
Ja shit he, moest net ook op het moment supreme mn licenty verlengen!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wanneer dan?? Wanneer dan? Jonguh!
Ik mis teveel![]()
Me too darling.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
na een week saaie striems zit ik hier weer ouderwets te genieten![]()
Hij gaf het net toe jonguh! Hij gaf het toe tegen Amanda.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wanneer dan?? Wanneer dan? Jonguh!
Ik mis teveel![]()
Toen hadden ze nog geen relatiequote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
goh ik schakel nét in wat een drama
![]()
brian heeft getongt met nadia
is amanda vergeten dat ze zich liet beffen door Huub
![]()
grappig
Behalve haar vriend van het eerste uur..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu neemt Natasia zelfs Naaidieja in bescherming![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |