De eerste officiele livewedstrijd van het seizoen op de Nederlandse TV. We trappen af met Glasgow - Ajax.quote:Oefenwedstrijd Glasgow Rangers - Ajax live op TV
In plaats van vandaag vertrekt Ajax morgenochtend naar Schotland. Het Schotse trainingskamp wordt begonnen met een oefenwedstrijd tussen Ajax en Glasgow Rangers. Deze wedstrijd wordt dinsdagavond live uitgezonden op RTL7. De uitzending begint om 20.30 uur, de wedstrijd begint om 20.45.
1.88 meter is niet bepaald klein te noemen!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:22 schreef Slaw het volgende:
Urziaz is toch geen grote aankoop?
Hoe bedoel je? Alsof daar sprake van zou zijn. GR speelt toch al jaren een nivootje hoger dan Ajax?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ben wel benieuwd, Glasgow Rangers moet je zeker niet onderschatten.
Nivootje hogerquote:Op maandag 23 juli 2007 19:38 schreef Slaw het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Alsof daar sprake van zou zijn. GR speelt toch al jaren een nivootje hoger dan Ajax?
Zeg dat maar tegen davids!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
En de spelers gewoon scheenbeschermers dragen.
hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken waar Ajax staat.
Marcel meijer...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:33 schreef borisz het volgende:
Wie gaat het presenteren ?
Babs ?
of Tan ofzo![]()
Die heeft duidelijk in de azijn gezeten de afgelopen wekenquote:
quote:
nopequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig kijk ik hier nog even, was het helemaal vergeten.
Is er al een opstelling bekend?
De snor weet hoe het zit hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
De Snor vindt Engelaar een logischere aankoop dan Ono
ik ook welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
En het zit wel snorquote:
Valt wel mee, is meer linksbuiten volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goossens, groot talent?
Nogal ja, de bekende stokpaardjes komen alweer uit de kast.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:37 schreef andre347 het volgende:
De Snor is wel zo'n sneue gast, die moet echt eens oprotten want hij wordt irritant
Ik ook. Wat moet je met Ono? Die gozer is van suikerglas.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Leukquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:37 schreef andre347 het volgende:
De Snor is wel zo'n sneue gast, die moet echt eens oprotten want hij wordt irritant
Kan zijn, maar hij heeft meer voetballende klasse dan Engelaar...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook. Wat moet je met Ono? Die gozer is van suikerglas.
ernstig hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Derksen, ben er nu al klaar mee voor dit seizoen
En dan een tikje en dan ben je hem weer kwijt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hij heeft meer voetballende klasse dan Engelaar...
Engelaar lijkt me echt een speler die goed genoeg is voor de subtop maar niet voor de topquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan een tikje en dan ben je hem weer kwijt.
Kan je beter een grote sterke speler als Engelaar nemen. Absoluut geen slechte speler, zou hem graag bij Ajax zien.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Doe dat Engelstalige commentaar eens weg.
Hey, je zegt best zinnige dingen somsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Sorry, maar dit soort wedstrijd live uitzenden is de teloorgang van het voetbal...
Hoezo, anders had ik niets te doen vanaafquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Sorry, maar dit soort wedstrijd live uitzenden is de teloorgang van het voetbal...
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
dan kijk je toch niet jodokusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Die zit gewoon met zijn aars in Hilversum.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Huh nu is het totaal stil op de achtergrond
Die Driessen zit daar gewoon niet
Waarom? Rangers is een aansprekende tegenstander. Dit soort oefenwedstrijden worden altijd uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Whehe...quote:
ik vind dit wel leukquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe...
Maar even serieus. Als het nu PSV of Ajax was geweest, daar gaat het ff niet om. Vroeger was er alleen Europacupvoetbal live op tv, en de hele oude klassiekers. Dat was wel die goeie ouwe tijd hoor.
hou die rustquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op man is alleen maar beter op zo een gare dag om te kijken hoe de nieuwe spelers spelen, en glasgow is niet fc frikandel ofzo
Heb wel een echt belangrijk topic geopend hoor in R& P - daar gaat het echt om in het leven, daarom ben ik ook zo opgefokt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij ook, ongetwijfeld. Ben ze alleen nog niet tegenkomen vandaag...![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op man is alleen maar beter op zo een gare dag om te kijken hoe de nieuwe spelers spelen, en glasgow is niet fc frikandel ofzo
Leuk waren ze he, die jaren 80quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Al was het Milan. Vroeger wist je gewoon als er live-voetbal is dan staat er iets te gebeuren. Grote wedstrijden waar men al dagen, zo niet weken naar uitkeek.
Nee dat waren de tijden. Dat je verdomme helemaal hongerig aan het wachten bent op een wedstrijd. Hoe meer voetbaldichtheid hoe beter het is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Al was het Milan. Vroeger wist je gewoon als er live-voetbal is dan staat er iets te gebeuren. Grote wedstrijden waar men al dagen, zo niet weken naar uitkeek.
Zeg, vlerk. Sla niet zo'n toon tegen me aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef BonJovi het volgende:
Dan kijk je niet, wat boeit jou het er zijn veel mensen die dat wel willen. En anders zitten we te zeiken dat ze het niet uitzenden.
Is ook nooit goed he
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeg, vlerk. Sla niet zo'n toon tegen me aan.
wacht nou evenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:53 schreef venomsnake het volgende:
Ajax nog niet gescoord? ....... matig.
Ik bedoelde meer de wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:57 schreef BonJovi het volgende:
Dit is een topic over voetbal en vooral over Ajax en Glasgow dus als het je niet bevalt ga je weg.
Jaren 90 zelf ook nog. Ik als PSV'er ging zelfs stiekem opblijven om de Europacup wedstrijden van Ajax in 92 te bekijken. Was toen 11 jaar.quote:
Daaar hebben we Rene vd Berg voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hopelijk gaat Derksen niet samenvattingen inspreken komend seizoen
Ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de wedstrijd.
Mwah nu even niet. Hij heeft een ban dus hij moet wat om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tong zou het ongetwijfeld met me eens zijn. Maar jullie veel plezier.
Serieus?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah nu even niet. Hij heeft een ban dus hij moet wat om naar uit te kijken.
En terecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Die schop kreeg ie nog tegoed vanwege die schwalbe..![]()
hij hoort me nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef Chivu het volgende:
Kan iemand tegen Colin zeggen dat we van links naar rechts spelen in plaats van andersom?
Hoezo? Jij bleef niet op om naar Ajax te kijken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:05 schreef TC03 het volgende:
Wat een bullshit lul je, Zwansen. Misplaatste nostalgie.
Steek, Colin, Heitinga, Maduro, Ogararu, Sneijder, Huntelaar, Goossens, Kennedy, Emanuelson, Vermaelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:05 schreef s0k het volgende:
opstelling ajax?
Toch is het wel een beetje zo. Er is zoveel voetbal op tv. Zelfs in de zomer gaan ze nu al live-oefenwedstrijden uitzenden. Maar goed, ik ben blijkbaar de enige die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:05 schreef TC03 het volgende:
Wat een bullshit lul je, Zwansen. Misplaatste nostalgie.
het kan nogquote:
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch is het wel een beetje zo. Er is zoveel voetbal op tv. Zelfs in de zomer gaan ze nu al live-oefenwedstrijden uitzenden. Maar goed, ik ben blijkbaar de enige die er zo over denkt.
quote:
Ajax zou een makkie hebben aan Rangers.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wie zou overwalken volgens hem dan ?
Ach, hij zei ook dat de competitie van de Rangers later zou beginnen, en dat ze van 't strand af kwamen om te voetballen. Even later blijkt dat ze al zo goed als een complete voorbereiding achter de rug hebben en twee weken eerder aan de competitie beginnen dan Ajaxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax zou een makkie hebben aan Rangers.![]()
dat weet ik jongenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ik bedoelde die 1-0 he. niet die bijna 2-0![]()
Gelukkig maar, ik had mezelf bijna verhangen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:11 schreef BonJovi het volgende:
Het is nog niet voorbij hoor
Dat bedoel ik.. waar heeft die man het over..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:12 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, hij zei ook dat de competitie van de Rangers later zou beginnen, en dat ze van 't strand af kwamen om te voetballen. Even later blijkt dat ze al zo goed als een complete voorbereiding achter de rug hebben en twee weken eerder aan de competitie beginnen dan Ajax
Of NAC, want voor Ajax is het niks: klein, doet niets met de bal als hij hem heeft en jaagt niet naar de bal. Weg dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:14 schreef VoreG het volgende:
Stuur die Colin maar terug naar Norwich
Nou inderdaad, de enige pass die hij vooruit heeft gegeven was hopeloos. Voor de rest schopt 'ie alles terug naar Maduro.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:14 schreef VoreG het volgende:
Stuur die Colin maar terug naar Norwich
Utrecht heeft nou wel een mooie hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:18 schreef Houniet het volgende:
wat is dat shirt van de rangers ontiegelijk lelijk trouwens
De waspoedervlekken ziten nog aan de zijkant.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:18 schreef Houniet het volgende:
wat is dat shirt van de rangers ontiegelijk lelijk shirt trouwens
frustiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:18 schreef Houniet het volgende:
Geen smoesjes, ze bakken er gewoon helemaal niks van..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Blijkbaar snappen ze het concept 'oefenwedstrijd' niet helemaal.
Dat lelijke fladderende kraagje bij Ajax is ook niet alles.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:18 schreef Houniet het volgende:
Ze zijn het beste, dat weet je tochquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen smoesjes, ze bakken er gewoon helemaal niks van..![]()
dat komt omdat je ajacieden alleen hoort als ze voorstaan...............da´s pas grappig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nou inderdaad, de enige pass die hij vooruit heeft gegeven was hopeloos. Voor de rest schopt 'ie alles terug naar Maduro.
Grappig dat anti-Ajacieden het leuker vinden dat Ajax achterstaat, dan dat Ajacieden het erg vinden. Blijkbaar snappen ze het concept 'oefenwedstrijd' niet helemaal.
Staat het al 1-2 dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat komt omdat je ajacieden alleen hoort als ze voorstaan...............da´s pas grappig
de kraag bij ons vind ik juist mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef TC03 het volgende:
Dat lelijke fladderende kraagje bij Ajax is ook niet alles.
Maar die van Glasgow is ook abominabel, vooral die lelijke sponsor.
en zo is het maar netquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat komt omdat je ajacieden alleen hoort als ze voorstaan...............da´s pas grappig
Waar kom jij toch vandaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Te aanvallend?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef rubbereend het volgende:
ik zie weer waarom Colin niet meer in Eindhoven voetbalt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
de kraag bij ons vind ik juist mooi
[..]
en zo is het maar net
ik neem aan dat KJH zindelijk isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Huntelaar laat trouwens ook geen drol zien.
Omdat sommige mensen moeite hebben met Bakircioglu. Triest, maar waar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef leolinedance het volgende:
waarom kennedy?
Inderdaad, zo moeilijk is die naam niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:27 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen moeite hebben met Bakircioglu. Triest, maar waar.
nee..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:27 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen moeite hebben met Bakircioglu. Triest, maar waar.
Maar dan komt het wel doordat het een oefenpot is en farfan niet fit is enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat wij morgen ook verliezen van VVV![]()
Als Roorda opgesteld staat niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat wij morgen ook verliezen van VVV![]()
had je gezien hoe het begon?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:30 schreef Chivu het volgende:
Gatverdamme Ogararu, het is een oefenwedstrijd, trieste lul.
hij had niet mogen trappen, klaarquote:
Ja, die Darcheville kwam veel te hard hard in, maar dan trap je nog niet na. Dat doe je gewoon niet.quote:
Liever ook niet bij deze wedstrijden, dat fokt teams als de Rangers genoeg op en dan stap je straks weer van het veld met een paar zware blessures.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef BonJovi het volgende:
Had hij niet moeten doen ja, moet hij niet doen bij een andere wedstrijd
bijnaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Cheiron het volgende:
OOOOEEEEEEEHHHHH!
Het is meer iemand die je weg moet sturen ipv een aktie laten maken. Hij kan wel prachtig de bal om zijn man heen krullen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goosens komt ook zn man niet voorbij zeg
de bal om zijn man krullen? En danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het is meer iemand die je weg moet sturen ipv een aktie laten maken. Hij kan wel prachtig de bal om zijn man heen krullen!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef leolinedance het volgende:
Dat de Rangers Ajax nu van de mat spelen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef leolinedance het volgende:
Dat de Rangers Ajax nu van de mat spelen is ook niet meer dan logisch. De Rangers staan natuurlijk ook een trede hoger op de Europese ladder vergeleken met de Nederlandse top. Niks te vrezen voor jullie dus dit jaar![]()
alsof oefenwedstrijden zoveel zeggen, de voorbereidingen van PSV waren de afgelopen jaren ook een dramaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef leolinedance het volgende:
Dat de Rangers Ajax nu van de mat spelen is ook niet meer dan logisch. De Rangers staan natuurlijk ook een trede hoger op de Europese ladder vergeleken met de Nederlandse top. Niks te vrezen voor jullie dus dit jaar![]()
Net zoals die van Feyenoord, en dat seizoen verliep prima. Niks aan de hand dus!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof oefenwedstrijden zoveel zeggen, de voorbereidingen van PSV waren de afgelopen jaren ook een drama
1-0quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Sloggi het volgende:
Wat is de tussenstand?
Inderdaad, waar hééft ie het over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Derksen is Ajax 'moe.'
Het seizoen moet nog beginnen.![]()
was een garpjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof oefenwedstrijden zoveel zeggen, de voorbereidingen van PSV waren de afgelopen jaren ook een drama
dan weet je hoe ik me gevoeld hebquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Rommedah; in een Ajax shirt. Das ff wennen.
Wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |