De eerste officiele livewedstrijd van het seizoen op de Nederlandse TV. We trappen af met Glasgow - Ajax.quote:Oefenwedstrijd Glasgow Rangers - Ajax live op TV
In plaats van vandaag vertrekt Ajax morgenochtend naar Schotland. Het Schotse trainingskamp wordt begonnen met een oefenwedstrijd tussen Ajax en Glasgow Rangers. Deze wedstrijd wordt dinsdagavond live uitgezonden op RTL7. De uitzending begint om 20.30 uur, de wedstrijd begint om 20.45.
1.88 meter is niet bepaald klein te noemen!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:22 schreef Slaw het volgende:
Urziaz is toch geen grote aankoop?
Hoe bedoel je? Alsof daar sprake van zou zijn. GR speelt toch al jaren een nivootje hoger dan Ajax?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ben wel benieuwd, Glasgow Rangers moet je zeker niet onderschatten.
Nivootje hogerquote:Op maandag 23 juli 2007 19:38 schreef Slaw het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Alsof daar sprake van zou zijn. GR speelt toch al jaren een nivootje hoger dan Ajax?
Zeg dat maar tegen davids!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
En de spelers gewoon scheenbeschermers dragen.
hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken waar Ajax staat.
Marcel meijer...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:33 schreef borisz het volgende:
Wie gaat het presenteren ?
Babs ?
of Tan ofzo![]()
Die heeft duidelijk in de azijn gezeten de afgelopen wekenquote:
quote:
nopequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig kijk ik hier nog even, was het helemaal vergeten.
Is er al een opstelling bekend?
De snor weet hoe het zit hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
De Snor vindt Engelaar een logischere aankoop dan Ono
ik ook welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
En het zit wel snorquote:
Valt wel mee, is meer linksbuiten volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goossens, groot talent?
Nogal ja, de bekende stokpaardjes komen alweer uit de kast.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:37 schreef andre347 het volgende:
De Snor is wel zo'n sneue gast, die moet echt eens oprotten want hij wordt irritant
Ik ook. Wat moet je met Ono? Die gozer is van suikerglas.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Leukquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:37 schreef andre347 het volgende:
De Snor is wel zo'n sneue gast, die moet echt eens oprotten want hij wordt irritant
Kan zijn, maar hij heeft meer voetballende klasse dan Engelaar...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook. Wat moet je met Ono? Die gozer is van suikerglas.
ernstig hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Derksen, ben er nu al klaar mee voor dit seizoen
En dan een tikje en dan ben je hem weer kwijt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hij heeft meer voetballende klasse dan Engelaar...
Engelaar lijkt me echt een speler die goed genoeg is voor de subtop maar niet voor de topquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan een tikje en dan ben je hem weer kwijt.
Kan je beter een grote sterke speler als Engelaar nemen. Absoluut geen slechte speler, zou hem graag bij Ajax zien.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Doe dat Engelstalige commentaar eens weg.
Hey, je zegt best zinnige dingen somsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Sorry, maar dit soort wedstrijd live uitzenden is de teloorgang van het voetbal...
Hoezo, anders had ik niets te doen vanaafquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Sorry, maar dit soort wedstrijd live uitzenden is de teloorgang van het voetbal...
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
dan kijk je toch niet jodokusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Die zit gewoon met zijn aars in Hilversum.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Huh nu is het totaal stil op de achtergrond
Die Driessen zit daar gewoon niet
Waarom? Rangers is een aansprekende tegenstander. Dit soort oefenwedstrijden worden altijd uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |