Waar kom jij toch vandaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat komt omdat je ajacieden alleen hoort als ze voorstaan...............da´s pas grappig
Te aanvallend?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef rubbereend het volgende:
ik zie weer waarom Colin niet meer in Eindhoven voetbalt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
de kraag bij ons vind ik juist mooi
[..]
en zo is het maar net
ik neem aan dat KJH zindelijk isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Huntelaar laat trouwens ook geen drol zien.
Omdat sommige mensen moeite hebben met Bakircioglu. Triest, maar waar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef leolinedance het volgende:
waarom kennedy?
Inderdaad, zo moeilijk is die naam niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:27 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen moeite hebben met Bakircioglu. Triest, maar waar.
nee..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:27 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen moeite hebben met Bakircioglu. Triest, maar waar.
Maar dan komt het wel doordat het een oefenpot is en farfan niet fit is enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat wij morgen ook verliezen van VVV![]()
Als Roorda opgesteld staat niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat wij morgen ook verliezen van VVV![]()
had je gezien hoe het begon?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:30 schreef Chivu het volgende:
Gatverdamme Ogararu, het is een oefenwedstrijd, trieste lul.
hij had niet mogen trappen, klaarquote:
Ja, die Darcheville kwam veel te hard hard in, maar dan trap je nog niet na. Dat doe je gewoon niet.quote:
Liever ook niet bij deze wedstrijden, dat fokt teams als de Rangers genoeg op en dan stap je straks weer van het veld met een paar zware blessures.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef BonJovi het volgende:
Had hij niet moeten doen ja, moet hij niet doen bij een andere wedstrijd
bijnaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Cheiron het volgende:
OOOOEEEEEEEHHHHH!
Het is meer iemand die je weg moet sturen ipv een aktie laten maken. Hij kan wel prachtig de bal om zijn man heen krullen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goosens komt ook zn man niet voorbij zeg
de bal om zijn man krullen? En danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het is meer iemand die je weg moet sturen ipv een aktie laten maken. Hij kan wel prachtig de bal om zijn man heen krullen!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef leolinedance het volgende:
Dat de Rangers Ajax nu van de mat spelen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef leolinedance het volgende:
Dat de Rangers Ajax nu van de mat spelen is ook niet meer dan logisch. De Rangers staan natuurlijk ook een trede hoger op de Europese ladder vergeleken met de Nederlandse top. Niks te vrezen voor jullie dus dit jaar![]()
alsof oefenwedstrijden zoveel zeggen, de voorbereidingen van PSV waren de afgelopen jaren ook een dramaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef leolinedance het volgende:
Dat de Rangers Ajax nu van de mat spelen is ook niet meer dan logisch. De Rangers staan natuurlijk ook een trede hoger op de Europese ladder vergeleken met de Nederlandse top. Niks te vrezen voor jullie dus dit jaar![]()
Net zoals die van Feyenoord, en dat seizoen verliep prima. Niks aan de hand dus!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof oefenwedstrijden zoveel zeggen, de voorbereidingen van PSV waren de afgelopen jaren ook een drama
1-0quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Sloggi het volgende:
Wat is de tussenstand?
Inderdaad, waar hééft ie het over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Derksen is Ajax 'moe.'
Het seizoen moet nog beginnen.![]()
was een garpjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof oefenwedstrijden zoveel zeggen, de voorbereidingen van PSV waren de afgelopen jaren ook een drama
dan weet je hoe ik me gevoeld hebquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Rommedah; in een Ajax shirt. Das ff wennen.
Wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |