Jawel hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 18:12 schreef cablegunmaster het volgende:
geen zin in een TTkan ik er ook geen Kut TT van maken
![]()
Ah ja, die is ook leukquote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef cablegunmaster het volgende:
echt niet remlof , het was beter dan de vorigemss moest hij iets langer , waar de meet zonder TT zit ofzoiets
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:
Ja hoi.
haal mij maar even uit de OP, ik heb een trouwerij of een begrafenis en als ik de laatste niet heb, zorg ik wel dat een begrafenis heb.![]()
Waaromquote:
You comin' as well?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef fraubitch het volgende:
tvp
zo letterlijk mijn TT erinquote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ja, die is ook leuk
Maar nu verander ik em niet meer hoor...
Omg, teveel Lost gekeken?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb nu al zo'n eng voorgevoel dat er dingen gaan gebeuren waarvan ik absoluut niet wil zien dat ze gebeuren. Dan kan ik het lot wel gaan tarten, maar dan neem ik liever het heft in eigen handen.
![]()
dan noteer je het hier voor inspiratiequote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb al een mooie voor een volgende TTMaar geen zin om een nieuw topic te openen
![]()
Nee, ik heb nog nooit naar Lost gekeken. Maar ik weet op welk een "feest" dit uitdraait, dus ik sla even een keer over.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, teveel Lost gekeken?
Maar ok, ik heb je in het onderste lijstje gezet.
Luciano komt toch niet deze keer?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit naar Lost gekeken. Maar ik weet op welk een "feest" dit uitdraait, dus ik sla even een keer over.![]()
Als er weer bullshit gaande is ballen wij onze vuisten en slaan er op los, broeder!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit naar Lost gekeken. Maar ik weet op welk een "feest" dit uitdraait, dus ik sla even een keer over.![]()
Als het op Lost uit zou draaien zou de boel vijf dagen lang inspiratieloos gerekt worden met kruiswoordpuzzels.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef RealZeus het volgende:
:quote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als er weer bullshit gaande is ballen wij onze vuisten en slaan er op los, broeder!![]()
maybequote:
Het peerd van ome Loeks.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
waar verzamelen we eigenlijk in groningen op het station?
bij de snack tent? de burger king ? of bij de bushalte?:P
Daarom, hier nog een aanmelding voor het FOK!KnockThemTheFuckDown team!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
:alsof de beveiliging ons dan tegen kan houden
![]()
paardjesquote:
kom je toch wat vroeger ?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef TheSorrow het volgende:
Whahaha de laatste trein gaat om 21:44!
schimmelquote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef nietzman het volgende:
Ti's wel een schimmel, als dat helpt?
IKKE IKKE IKKE!!quote:
omgquote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
Holy shit! Rond de 3¾ uur in de trein zitten
Ik blijf daar overnachtenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kom je toch wat vroeger ?
ik beloof je neit uit te lachen om jouw kapsel
quote:
Beter zit ik niet alleenquote:
Ik vertrek van DH CS en ik doe er fuckin 2 uur en een kwartier overquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
10:10 vertrekken, R'dam Centraal overstappen, op Amersfoort nog een keer, en om 13:53 aankomen, 3:43 reistijdPrecies mooie tijd om te verzamelen!
En beter dit x weer geen 20 mins vertraging op Zwijndrecht waardoor ik in R'dam mn trein mis en een half uur kan wachten om daarna alsnog de trein te pakken en naar Utrecht te gaan![]()
Wij stappen waarschijnlijk in Amersfoort inquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Beter zit ik niet alleenFOK!'ers, pak massaal de trein van 10:47 op R'dam Centraal spoor 13, richting Gouda
Keep me company
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik doe er fuckin 2 uur en een kwartier over
Maar dan hoef ik niet over te stappen![]()
Zal me iPod maar vast volgooien met Thrash en Death metal![]()
Oeh.. en dan met zn 3'en in een lege kabine en....quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef enter het volgende:
[..]
Wij stappen waarschijnlijk in Amersfoort in![]()
Slayer - Necrophiliacquote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef TheSorrow het volgende:
Na Vader - Hell Awaits (Slayer cover) ga ik maar eens eten!
Tot strax!![]()
![]()
eetze!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Tot strax dus!
* TheSorrow] mept zichzelf [afbeelding
Nee, maar ken jij Necrophagia ?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]![]()
Ik doe hetzelfde!Brute Death Metal ook uiteraard
Ken je Psycroptic?
bij SunChaser hield ik op met lezenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Is het goed als ik Sunchaser meeneem als date? (Inclusief Mirjam+ camera).
Als we nou allemaal de trein via Amersfoort nemenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik vertrek van DH CS en ik doe er fuckin 2 uur en een kwartier over
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
rechtstreeks vanuit den haag naar grunn wil niet, je meot een keer of 2 overstappenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:12 schreef enter het volgende:
[..]
Als we nou allemaal de trein via Amersfoort nemenwel gezellig enzo.
Of heb je er slechte ervaring mee![]()
Ja, want ik wil met M-M reizen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
rechtstreeks vanuit den haag naar grunn wil niet, je meot een keer of 2 overstappen
Meerijden? En drabsel er ook bij natuurlijk. En Le0. En K1P pikken we dan ook gelijk op. Beetje proppen, dan past het allemaal makkelijk.quote:
Nou enquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik vertrek van DH CS en ik doe er fuckin 2 uur en een kwartier over
Ik wil een keer zuipen zonder camera eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
dan hebben we tenminste een setjequote:Op maandag 23 juli 2007 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn!
Jij, Astrid en ik zijn tenslotte van het FOK! promotie team..
ik ing toen naar die ene theater in den haag voor The Lion King (quote:
Wiki aangepast.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:
Ja hoi.
haal mij maar even uit de OP, ik heb een trouwerij of een begrafenis en als ik de laatste niet heb, zorg ik wel dat een begrafenis heb.![]()
Ik heb al vervoer Joostquote:Op maandag 23 juli 2007 19:16 schreef juiced het volgende:
[..]
Meerijden? En drabsel er ook bij natuurlijk. En Le0. En K1P pikken we dan ook gelijk op. Beetje proppen, dan past het allemaal makkelijk.![]()
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Wiki aangepast.
Tevens tvp en een kusje voor alle leuke en/of lieve meisjes
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?
dat is precies zon vraag als bananen krom zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?
He sliljmjurkquote:
je moet je eens scherenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He sliljmjurk![]()
Ik ben veul toffer dan jij. Ik heb immers lang haar en een sik. Jij slechts lang haar.
Pff, ik ga gewoon tot de meet mijn kin niet meer scheren... Dan ben ik weer net zo geil en sexy en tof enzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He sliljmjurk![]()
Ik ben veul toffer dan jij. Ik heb immers lang haar en een sik. Jij slechts lang haar.
Ik reis wel mee als je het niet erg vindquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Beter zit ik niet alleenFOK!'ers, pak massaal de trein van 10:47 op R'dam Centraal spoor 13, richting Gouda
Keep me company
Shit. Hoe moet ik nou bewijzen dat ik toffer ben.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Pff, ik ga gewoon tot de meet mijn kin niet meer scheren... Dan ben ik weer net zo geil en sexy en tof enzo.
Je zak blauw verven !quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit. Hoe moet ik nou bewijzen dat ik toffer ben.
dit kies ik om niet ontwetend te zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon selectief onwetend.
quote:
It's nothing to be ashamed of...quote:
Hahaquote:
Je bent iig wel tofferquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Verf jij wel eens iets blauw?
Ik niet namelijk
Wie heeft er dan de oranje ballen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je bent iig wel toffer
Als jij ze nou rood verft, TheSorrow wit (die van mij zijn al blauw) dan hebben we de Nederlandse vlag !
Niets of niemand die ons overtreft
Erhm....quote:
quote:
Ja... jij komt in een hele leuke outfit zei jequote:
Hahahahaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ja... jij komt in een hele leuke outfit zei je
Anders had ik jou wel gevraagd hoor![]()
Da's wel chill idd.. je weet de tijdenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik reis wel mee als je het niet erg vind
kan je ook nog een kaartje met 40% korting halen![]()
3 half naakte mannen met gekleurde zakken is wel voldoende hoor. Hoeft er niet nog 1 bij.quote:
we spreken er dan vast nog wel overquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Da's wel chill idd.. je weet de tijden
Ik neem aan dat jij er dus voor in bent ?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 half naakte mannen met gekleurde zakken is wel voldoende hoor. Hoeft er niet nog 1 bij.
Nieuwe avaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij er dus voor in bent ?![]()
Nouja, zou wel een binnenkomer zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij er dus voor in bent ?![]()
Wrom zou t opeens veranderen? Doen ze dat vaak?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
we spreken er dan vast nog wel over
misschien zijn dan zelfs de treintijden veranderd...
ach.... dat zien we dan wel
je hebt alles al uitgeprint?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wrom zou t opeens veranderen? Doen ze dat vaak?
Indy Promo Wrestling FTW !!!1111quote:
soms is er opeens een nieuwe dienstregeling....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wrom zou t opeens veranderen? Doen ze dat vaak?
PM enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik wil Tom ophalen van het station! Potjantroisdubbeltjes!![]()
Iedereen gaat Tom halen, of meeten jullie eerst saampjesquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Je wilt de primeurquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee joh, doe niet zo gekquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je wilt de primeur![]()
Maar er stappen misschien al mensjes bij me in de trein...Maar dan kom je toch zowieso?
Drummer Itchy toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef WurM het volgende:
Maar met wie ga ik nou neuken dan?
We fixen wel een lekkere breezer voor je in Groningen!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mijn vraag herformuleren:
Maar met welk meisje ga ik nou neuken dan?
pardon ?quote:
mijn kast....?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds wanneer is je kast van slot af?
Ik vind alles goed hoor!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom sowieso wel Tom.
Maar ik ga j óók ophalen dan.
Zo goed?
quote:
sorry man....quote:
Wurmquote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mijn vraag herformuleren:
Maar met welk meisje ga ik nou neuken dan?
Dan moet je Chicken n00dle soup doen. Moet er wel iemand zingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef outsidr het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om met de auto te gaan
Dan neem ik me drumstel mee om ff in groningen een flinke pot teringherrie neer te zetten m/
Je mag bij mij op de kamer?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef outsidr het volgende:
Ik neuk iig met erhm...mezelf ?
Tenzij iemand mij een vriendendienst wilt verlenen
Sheep.exequote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wats dat eigs voor schaap, wurm?
Virusquote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Sheep.exe
Dat is zo'n ding dat vrolijk over je beeldscherm heen huppelt en lief en schattig doet enzo
edit: Screen Mate. Zo heet zo'n ding officieel...
Ik ken hem alquote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=MrJ94-dXRtA&NR=1
moet je dit eens zien >.< te ernstigvond hem grapsig.
Ik houd niet zo van blastenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je mag bij mij op de kamer?
Drumstel?Drum je?
If so, Dying Fetus nadoen, hoe gaat dat?
is er een keyboard ? dan ga ik mario spelenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van blasten
Ken het wel, maar vind het niet zo spannend
Ik speel liever Jesus Saves op volle snelheid![]()
Hij is wel tof.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Sheep.exe
Dat is zo'n ding dat vrolijk over je beeldscherm heen huppelt en lief en schattig doet enzo
edit: Screen Mate. Zo heet zo'n ding officieel...
dan is het een klein " kinderachtig:" expres tussen haakjes virusjequote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet. Virussen kun je niet uitschakelen door op alt+f4 te rammen
Slayer drumsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van blasten
Ken het wel, maar vind het niet zo spannend
Ik speel liever Jesus Saves op volle snelheid![]()
eeuhm zitten er nu 5 op mn bureau rond te dwarrelenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Hier staat-ie bovenaan, als iemand m wil hebben...
Dave == Kingquote:Op maandag 23 juli 2007 21:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Slayer drums!
Mja, maatjes van me zeggen van jaaaaa te sloom enzo.... Het heeft voor mij gewoon wat![]()
Ja, met veel zijn ze leuker dan alleenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuhm zitten er nu 5 op mn bureau rond te dwarrelengrapsig
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dan wil ik wel dat yvonne me mee uit eten neemt
Ja ik heb er nu ook 2quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer openen... Vinden ze veel gezelliger, worden ze grappiger enzo
En je daarna gewoon keihard uitwoont ?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dan wil ik wel dat yvonne me mee uit eten neemt
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
En je daarna gewoon keihard uitwoont ?
Ja ik zag dat joost kwamquote:
neequote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
En je daarna gewoon keihard uitwoont ?
Ga je me dan ook aaien ?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Martijn, wij moeten meeten.
Moet ik je uitwonen dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik zag dat joost kwam![]()
![]()
![]()
[..]
nee
[..]
Ga je me dan ook aaien ?
iexplorer.exe usertquote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07301/schaapjes.jpg]afbeelding][/url]
quote:
ctrl+alt+delquote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe krijg je eigs weer weg?
Die schaapjes?
Ja is al weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef WurM het volgende:
[..]
ctrl+alt+del
Toepassingen
Klikken op Screen Mate
Taak beeindigen
edit: Je kunt ze ook ff aanklikken en dan alt+f4
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Hier staat-ie bovenaan, als iemand m wil hebben...
Ik heb in je fobo gepost.quote:
Ga samen met mij worstelen kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik verveel me een beetje![]()
En heb een beetje buikpijn.
I`d love to.quote:
* TheSorrow wrijft over ChipsZak.'s buikje en geeft er een kusje opquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow wrijft over ChipsZak.'s buikje en geeft er een kusje op
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Zuchtquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I`d love to.
Moet je me wel even komen ophalen
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:09 schreef outsidr het volgende:
Geen kanaal... wordt niet uitgezonden op tv...
Lekker maken ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maak me niet eerst lekker om te gaan kijken , en daarna zeggen dat het niet op tv word uitgezonden....
Jouw drankje gaat nu naar mijquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:!
Ik krijg van jou toch ook een drankje zei je gister op msn?Of was dat nou vandaag?
lals.
Ohquote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Zij krijgt er ook 1En dat was gewoon in t topic gepost hoor
Nee.quote:Op 23 July 2007 22:15 schreef mart.S het volgende:
Ik zie jou wel zitten.
Had je wellicht tijd,zin om met mij iets te gaan drinken...
Groet.
Mart.
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan kijk ik liever worstelen want dan heb ik tenminste nog wat te doen
Anders kom je er gezellig bij?
Neuh. Wat pdl zegt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef mart.S het volgende:
Zeg stel onverlaten.
Drop mijn naam eens tussen de gegadigden.
een zuurpruim als je het mij vraagtquote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie is mat.s ? =
ik hoop dat je een spontaan gevoel krijgt om Goatse na te doenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef mart.S het volgende:
[..]
Je luisterd toch niet naar die ´´nietpmcheckendepmspreihoer´´...
HA! Lau?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Lau, je kloon is niet leuk..
*negeermodus aan*
Ik denk erover na, misschien dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
ga jij komen moemoe ?>
Tuurlijk kom jequote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat jij postte dat ik kwam.
Jij neukt toch alleen hele hele oude schaatsers ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef mart.S het volgende:
[..]
Je luisterd toch niet naar die ´´nietpmcheckendepmspreihoer´´...
Niet!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
ooh ja even huishoudelijke mededeling
de groningmeet wordt vanaf heden in utrecht gehouden
_!
kloptquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
_!
jawle vraag maar aan drib en boemquote:
Dat zie ik wel zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
_!
Enter regelt deze meet, dus enter bepaalt waar de meet gehouden wordt en toevallig weet ik dat enter Groningen wil zien dus de meet is in Groningenquote:
En enter.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen wil naar utrechten niemand naar groningen
behalve wurm
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
_!
ooh andere tomquote:
Als hij in Utrecht is kom ik nietquote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef outsidr het volgende:
In utrecht heb ik tenminste een slaapplekje
In groningen niet...
Regelt de meet ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Enter regelt deze meet, dus enter bepaalt waar de meet gehouden wordt en toevallig weet ik dat enter Groningen wil zien dus de meet is in Groningen
Die jankzakquote:
Mag ik niet bij jou slapen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als hij in Utrecht is kom ik niet![]()
Maarjaaa. Daar issie niet
Trouwens;
Ga je niet naar de jeugdherberg?![]()
En Deoquote:
Pff ik ga niet nóg eens op zo'n verrotte bank slapenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef remlof het volgende:
Jij bent de jankzak hier Dribbel_. Deze meet is in Groningen, als je dat te ver vindt kom je gewoon niet
kijk, dat is mooi geregeldquote:Op maandag 23 juli 2007 19:16 schreef juiced het volgende:
[..]
Meerijden? En drabsel er ook bij natuurlijk. En Le0. En K1P pikken we dan ook gelijk op. Beetje proppen, dan past het allemaal makkelijk.![]()
wie?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Regelt de meet ?er word een tijd en plaats afgesproken en je gaat bier drinken ?
regelen ?
[..]
Die jankzak
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef remlof het volgende:
Jij bent de jankzak hier Dribbel_. Deze meet is in Groningen, als je dat te ver vindt kom je gewoon niet
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kijk, dat is mooi geregeld
count me in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |