Ik heb al vervoer Joostquote:Op maandag 23 juli 2007 19:16 schreef juiced het volgende:
[..]
Meerijden? En drabsel er ook bij natuurlijk. En Le0. En K1P pikken we dan ook gelijk op. Beetje proppen, dan past het allemaal makkelijk.![]()
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Wiki aangepast.
Tevens tvp en een kusje voor alle leuke en/of lieve meisjes
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?
dat is precies zon vraag als bananen krom zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?
He sliljmjurkquote:
je moet je eens scherenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He sliljmjurk![]()
Ik ben veul toffer dan jij. Ik heb immers lang haar en een sik. Jij slechts lang haar.
Pff, ik ga gewoon tot de meet mijn kin niet meer scheren... Dan ben ik weer net zo geil en sexy en tof enzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He sliljmjurk![]()
Ik ben veul toffer dan jij. Ik heb immers lang haar en een sik. Jij slechts lang haar.
Ik reis wel mee als je het niet erg vindquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Beter zit ik niet alleenFOK!'ers, pak massaal de trein van 10:47 op R'dam Centraal spoor 13, richting Gouda
Keep me company
Shit. Hoe moet ik nou bewijzen dat ik toffer ben.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Pff, ik ga gewoon tot de meet mijn kin niet meer scheren... Dan ben ik weer net zo geil en sexy en tof enzo.
Je zak blauw verven !quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit. Hoe moet ik nou bewijzen dat ik toffer ben.
dit kies ik om niet ontwetend te zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon selectief onwetend.
quote:
It's nothing to be ashamed of...quote:
Hahaquote:
Je bent iig wel tofferquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Verf jij wel eens iets blauw?
Ik niet namelijk
Wie heeft er dan de oranje ballen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je bent iig wel toffer
Als jij ze nou rood verft, TheSorrow wit (die van mij zijn al blauw) dan hebben we de Nederlandse vlag !
Niets of niemand die ons overtreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |