Wij stappen waarschijnlijk in Amersfoort inquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Beter zit ik niet alleenFOK!'ers, pak massaal de trein van 10:47 op R'dam Centraal spoor 13, richting Gouda
Keep me company
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik doe er fuckin 2 uur en een kwartier over
Maar dan hoef ik niet over te stappen![]()
Zal me iPod maar vast volgooien met Thrash en Death metal![]()
Oeh.. en dan met zn 3'en in een lege kabine en....quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef enter het volgende:
[..]
Wij stappen waarschijnlijk in Amersfoort in![]()
Slayer - Necrophiliacquote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef TheSorrow het volgende:
Na Vader - Hell Awaits (Slayer cover) ga ik maar eens eten!
Tot strax!![]()
![]()
eetze!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Tot strax dus!
* TheSorrow] mept zichzelf [afbeelding
Nee, maar ken jij Necrophagia ?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]![]()
Ik doe hetzelfde!Brute Death Metal ook uiteraard
Ken je Psycroptic?
bij SunChaser hield ik op met lezenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Is het goed als ik Sunchaser meeneem als date? (Inclusief Mirjam+ camera).
Als we nou allemaal de trein via Amersfoort nemenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik vertrek van DH CS en ik doe er fuckin 2 uur en een kwartier over
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
rechtstreeks vanuit den haag naar grunn wil niet, je meot een keer of 2 overstappenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:12 schreef enter het volgende:
[..]
Als we nou allemaal de trein via Amersfoort nemenwel gezellig enzo.
Of heb je er slechte ervaring mee![]()
Ja, want ik wil met M-M reizen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
rechtstreeks vanuit den haag naar grunn wil niet, je meot een keer of 2 overstappen
Meerijden? En drabsel er ook bij natuurlijk. En Le0. En K1P pikken we dan ook gelijk op. Beetje proppen, dan past het allemaal makkelijk.quote:
Nou enquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik vertrek van DH CS en ik doe er fuckin 2 uur en een kwartier over
Ik wil een keer zuipen zonder camera eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
dan hebben we tenminste een setjequote:Op maandag 23 juli 2007 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn!
Jij, Astrid en ik zijn tenslotte van het FOK! promotie team..
ik ing toen naar die ene theater in den haag voor The Lion King (quote:
Wiki aangepast.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:
Ja hoi.
haal mij maar even uit de OP, ik heb een trouwerij of een begrafenis en als ik de laatste niet heb, zorg ik wel dat een begrafenis heb.![]()
Ik heb al vervoer Joostquote:Op maandag 23 juli 2007 19:16 schreef juiced het volgende:
[..]
Meerijden? En drabsel er ook bij natuurlijk. En Le0. En K1P pikken we dan ook gelijk op. Beetje proppen, dan past het allemaal makkelijk.![]()
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Wiki aangepast.
Tevens tvp en een kusje voor alle leuke en/of lieve meisjes
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?
dat is precies zon vraag als bananen krom zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Behoor ik daar ook toe in jouw verbeelding?
He sliljmjurkquote:
je moet je eens scherenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He sliljmjurk![]()
Ik ben veul toffer dan jij. Ik heb immers lang haar en een sik. Jij slechts lang haar.
Pff, ik ga gewoon tot de meet mijn kin niet meer scheren... Dan ben ik weer net zo geil en sexy en tof enzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He sliljmjurk![]()
Ik ben veul toffer dan jij. Ik heb immers lang haar en een sik. Jij slechts lang haar.
Ik reis wel mee als je het niet erg vindquote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Beter zit ik niet alleenFOK!'ers, pak massaal de trein van 10:47 op R'dam Centraal spoor 13, richting Gouda
Keep me company
Shit. Hoe moet ik nou bewijzen dat ik toffer ben.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Pff, ik ga gewoon tot de meet mijn kin niet meer scheren... Dan ben ik weer net zo geil en sexy en tof enzo.
Je zak blauw verven !quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit. Hoe moet ik nou bewijzen dat ik toffer ben.
dit kies ik om niet ontwetend te zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon selectief onwetend.
quote:
It's nothing to be ashamed of...quote:
Hahaquote:
Je bent iig wel tofferquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Verf jij wel eens iets blauw?
Ik niet namelijk
Wie heeft er dan de oranje ballen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je bent iig wel toffer
Als jij ze nou rood verft, TheSorrow wit (die van mij zijn al blauw) dan hebben we de Nederlandse vlag !
Niets of niemand die ons overtreft
Erhm....quote:
quote:
Ja... jij komt in een hele leuke outfit zei jequote:
Hahahahaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ja... jij komt in een hele leuke outfit zei je
Anders had ik jou wel gevraagd hoor![]()
Da's wel chill idd.. je weet de tijdenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik reis wel mee als je het niet erg vind
kan je ook nog een kaartje met 40% korting halen![]()
3 half naakte mannen met gekleurde zakken is wel voldoende hoor. Hoeft er niet nog 1 bij.quote:
we spreken er dan vast nog wel overquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Da's wel chill idd.. je weet de tijden
Ik neem aan dat jij er dus voor in bent ?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 half naakte mannen met gekleurde zakken is wel voldoende hoor. Hoeft er niet nog 1 bij.
Nieuwe avaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij er dus voor in bent ?![]()
Nouja, zou wel een binnenkomer zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij er dus voor in bent ?![]()
Wrom zou t opeens veranderen? Doen ze dat vaak?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
we spreken er dan vast nog wel over
misschien zijn dan zelfs de treintijden veranderd...
ach.... dat zien we dan wel
je hebt alles al uitgeprint?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wrom zou t opeens veranderen? Doen ze dat vaak?
Indy Promo Wrestling FTW !!!1111quote:
soms is er opeens een nieuwe dienstregeling....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wrom zou t opeens veranderen? Doen ze dat vaak?
PM enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik wil Tom ophalen van het station! Potjantroisdubbeltjes!![]()
Iedereen gaat Tom halen, of meeten jullie eerst saampjesquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Je wilt de primeurquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |