Jawel hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 18:12 schreef cablegunmaster het volgende:
geen zin in een TTkan ik er ook geen Kut TT van maken
![]()
Ah ja, die is ook leukquote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef cablegunmaster het volgende:
echt niet remlof , het was beter dan de vorigemss moest hij iets langer , waar de meet zonder TT zit ofzoiets
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:
Ja hoi.
haal mij maar even uit de OP, ik heb een trouwerij of een begrafenis en als ik de laatste niet heb, zorg ik wel dat een begrafenis heb.![]()
Waaromquote:
You comin' as well?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef fraubitch het volgende:
tvp
zo letterlijk mijn TT erinquote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ja, die is ook leuk
Maar nu verander ik em niet meer hoor...
Omg, teveel Lost gekeken?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb nu al zo'n eng voorgevoel dat er dingen gaan gebeuren waarvan ik absoluut niet wil zien dat ze gebeuren. Dan kan ik het lot wel gaan tarten, maar dan neem ik liever het heft in eigen handen.
![]()
dan noteer je het hier voor inspiratiequote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb al een mooie voor een volgende TTMaar geen zin om een nieuw topic te openen
![]()
Nee, ik heb nog nooit naar Lost gekeken. Maar ik weet op welk een "feest" dit uitdraait, dus ik sla even een keer over.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, teveel Lost gekeken?
Maar ok, ik heb je in het onderste lijstje gezet.
Luciano komt toch niet deze keer?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit naar Lost gekeken. Maar ik weet op welk een "feest" dit uitdraait, dus ik sla even een keer over.![]()
Als er weer bullshit gaande is ballen wij onze vuisten en slaan er op los, broeder!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit naar Lost gekeken. Maar ik weet op welk een "feest" dit uitdraait, dus ik sla even een keer over.![]()
Als het op Lost uit zou draaien zou de boel vijf dagen lang inspiratieloos gerekt worden met kruiswoordpuzzels.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef RealZeus het volgende:
:quote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als er weer bullshit gaande is ballen wij onze vuisten en slaan er op los, broeder!![]()
maybequote:
Het peerd van ome Loeks.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
waar verzamelen we eigenlijk in groningen op het station?
bij de snack tent? de burger king ? of bij de bushalte?:P
Daarom, hier nog een aanmelding voor het FOK!KnockThemTheFuckDown team!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
:alsof de beveiliging ons dan tegen kan houden
![]()
paardjesquote:
kom je toch wat vroeger ?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef TheSorrow het volgende:
Whahaha de laatste trein gaat om 21:44!
schimmelquote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef nietzman het volgende:
Ti's wel een schimmel, als dat helpt?
IKKE IKKE IKKE!!quote:
omgquote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
Holy shit! Rond de 3¾ uur in de trein zitten
Ik blijf daar overnachtenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kom je toch wat vroeger ?
ik beloof je neit uit te lachen om jouw kapsel
quote:
Beter zit ik niet alleenquote:
Ik vertrek van DH CS en ik doe er fuckin 2 uur en een kwartier overquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
10:10 vertrekken, R'dam Centraal overstappen, op Amersfoort nog een keer, en om 13:53 aankomen, 3:43 reistijdPrecies mooie tijd om te verzamelen!
En beter dit x weer geen 20 mins vertraging op Zwijndrecht waardoor ik in R'dam mn trein mis en een half uur kan wachten om daarna alsnog de trein te pakken en naar Utrecht te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |