Waarom Fransen?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Sidekick het volgende:
Present.
Oh nee, ik ga wat Fransen uitmoorden en eten.
Omdat het mietjes zijn.quote:
Ze mogen wat vaker douchen, maar mietjes zijn het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef Sidekick het volgende:
Omdat het mietjes zijn.
Jij bent helemaal geen good boyquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Present.
Oh nee, ik ga wat Fransen uitmoorden en eten.
Sommige jongetjes roepen dat in me op, als ze duidelijk wat opvoeding nodig hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij aan het oefenen voor het moederschap?
Ik snap. Dominatrix dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:23 schreef Elseetje het volgende:
Sommige jongetjes roepen dat in me op, als ze duidelijk wat opvoeding nodig hebben
Vooraankondiging: ik raak die webspace binnenkort kwijt, dus dan ben ik de popjeslijst kwijt. En jullie dus ookquote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef PJORourke het volgende:denken
![]()
Neeeequote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Vooraankondiging: ik raak die webspace binnenkort kwijt, dus dan ben ik de popjeslijst kwijt. En jullie dus ook.
Iemand een suggestie waar ik ze kan onderbrengen?
Abonnement verlengen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef sigme het volgende:
Dat is een antwoord op een niet-gestelde vraag.quote:
Weet ik niet, ik weet niet of PJO toen alweer terug was. Maar als hij dat toen zei had hij toen gelijk. Beinvloedt het de waarde van zijn huidige standpunt?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Elseetje het volgende:
Heeft PJO weer iets om over te zeuren in de FB? Laat me raden, als het over Wilders en z'n vrouw ging, dan was het niet politiek relevant
We hadden net geconstateerd dat het gezellig was in de SCquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En, is iedereen braaf geweest?
http://aaahikwordgek.separatist.nl/quote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Vooraankondiging: ik raak die webspace binnenkort kwijt, dus dan ben ik de popjeslijst kwijt. En jullie dus ook.
Krijg je bij je nieuwe abo geen webspace?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
Dat is een antwoord op een niet-gestelde vraag.
Nee, wel met se en e-ten.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand ervaring met telefoons van LG
Ja, het zou 'm nu een beetje ongeloofwaardig maken, als hij stelt dat de man van Anja Meulenbelt wél politieke relevantie heeft...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet niet of PJO toen alweer terug was. Maar als hij dat toen zei had hij toen gelijk. Beinvloedt het de waarde van zijn huidige standpunt?
Anja is met hem getrouwd omdat die zo goed kan koken en goed in bed is?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, het zou 'm nu een beetje ongeloofwaardig maken, als hij stelt dat de man van Anja Meulenbelt wél politieke relevantie heeft...
En wat bedoel je met terug? En toen?
Nee, KPN ADSL-only, daarbij krijg je niet eens een emailadres.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Krijg je bij je nieuwe abo geen webspace?
Ik weet niet waarom ze met 'm getrouwd isquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Anja is met hem getrouwd omdat die zo goed kan koken en goed in bed is?
Waarom is er dan geen politieke relevantie als je het nu niet weet?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ze met 'm getrouwd isIk zou zeggen, ga het haar vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |