Seks wordt pas belangrijk als het niet goed is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nog? Dan kies je dus iemand mede uit, omdat de seks goed is.
Als er bij ons in onze relatie iets mocht gebeuren waardoor we geen seks meer kunnen hebben, ongeluk oid, dan weten wij dat onze relatie dat aankan. Dat is ook wat waard
Dat is mijn ervaring in ieder geval wel ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb met maar één persoon sex gehad (voor, tijdens en na de relatie met deze dame), en de ene keer was toch wel lekekrder dan de andere keer, dus ik kan me voortsllen dat het bij andere personen flink scheelt?
Dat klopt, maar onze relatie kan "geen seks" dus aan, dat is vervelender dan "slechte seks" m.i.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Seks wordt pas belangrijk als het niet goed is.
Géén ideequote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb met maar één persoon sex gehad (voor, tijdens en na de relatie met deze dame), en de ene keer was toch wel lekekrder dan de andere keer, dus ik kan me voortsllen dat het bij andere personen flink scheelt?
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, dat is één kant. Aan de andere kant: je hebt geen vergelijkingsmateriaal.
Volgens mij ga je pas over mensen die goed en slecht zijn in bed praten als je er meerdere hebt gehad. Als er maar één is, is er geen sprake van beter of slechter.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.
Je hebt geen vergelijkingsmateriaal nodig om dan tot die conclusie te kunnen komen.
Ha, dát probeerde ik te zeggen. En dan is seks wel degelijk een issue.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.
Je hebt geen vergelijkingsmateriaal nodig om dan tot die conclusie te kunnen komen.
Zeker. Ik heb het bij/ met/ door een kennis samengesteld en nog redelijk binnen beperken weten te houden met 550 E.quote:
vind het best knap hele nieuwe pc voor 550 eu ? met kast en beeldschermquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb het bij/ met/ door een kennis samengesteld en nog redelijk binnen beperken weten te houden met 550 E.
Met kast toetsenbord en muis, maar... zonder beeldbuis helaasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vind het best knap hele nieuwe pc voor 550 eu ? met kast en beeldscherm?
De mijne niet. Ook daar word je niet blij van.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
mn ex had iig nog het fatsoen het met me uit te maken voor ze met een ander het bed in dook, maar daar word je alsnog niet blij van
heej, wat een goed moment om wakker te worden van je... Ik heb net Harry Potter uit...quote:
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat je slecht bent als je vrij met seks omgaat..
Leuk, weer iemand om mee te discussiëren!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
[..]
heej, wat een goed moment om wakker te worden van je... Ik heb net Harry Potter uit...
Ik vind seks geweldig, en ik ben enorm monogaam, maar ik vind het niet 'heilig'. Sinds m'n 16e heb ik nooit langer dan 3 weken zonder seks gedaan, inclusief een one night stand, en dat vind ik geen probleem eigenlijk. Als ik iemand tegenkom waar ik gevoelens voor heb, en die ander heeft dat ook voor mij (of eigenlijk moet ik zeggen: lijkt dat ook te hebben, want m'n bedriegende ex heeft waarschijnlijk nooit een tel van mij als persoon gehouden), dan zie ik niet in waarom ik geen seks met die man zou kunnen hebben.quote:
Niets vertellen, niets vertellen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:58 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Leuk, weer iemand om mee te discussiëren!
'Faster than Snape confronted with shampoo'![]()
enigzins kan ik je begrijpen , en vind ik dat je moet doen wat je goeddunktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind seks geweldig, en ik ben enorm monogaam, maar ik vind het niet 'heilig'. Sinds m'n 16e heb ik nooit langer dan 3 weken zonder seks gedaan, inclusief een one night stand, en dat vind ik geen probleem eigenlijk. Als ik iemand tegenkom waar ik gevoelens voor heb, en die ander heeft dat ook voor mij (of eigenlijk moet ik zeggen: lijkt dat ook te hebben, want m'n bedriegende ex heeft waarschijnlijk nooit een tel van mij als persoon gehouden), dan zie ik niet in waarom ik geen seks met die man zou kunnen hebben.
Maar dan ben ik toch niet slecht?.
Nah, als je alle details wilt weten, kijk je maar in het spoilertopic in TTK, geniale OPquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niets vertellen, niets vertellen!
edit: voel me er toch niet helemaal lekker bij wat hier stond, dus toch maar weer even weg...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind seks geweldig, en ik ben enorm monogaam, maar ik vind het niet 'heilig'. Sinds m'n 16e heb ik nooit langer dan 3 weken zonder seks gedaan, inclusief een one night stand, en dat vind ik geen probleem eigenlijk. Als ik iemand tegenkom waar ik gevoelens voor heb, en die ander heeft dat ook voor mij (of eigenlijk moet ik zeggen: lijkt dat ook te hebben, want m'n bedriegende ex heeft waarschijnlijk nooit een tel van mij als persoon gehouden), dan zie ik niet in waarom ik geen seks met die man zou kunnen hebben.
Ja dat wil ik dus juist niet. 't Schiet maar niet op bij mij, elke keer als ik begin met lezen val ik in slaap.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:11 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nah, als je alle details wilt weten, kijk je maar in het spoilertopic in TTK, geniale OP
Daar moets ik meteen toen ik het postte al aan denken jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De mijne niet. Ook daar word je niet blij van.
Ja, dat idee heb ik ook. Dan ben je meteen een 'slet' enzo. In dat opzicht vind ik seks behoorlijk overgewaardeerd eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat je slecht bent als je vrij met seks omgaat..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Daar moets ik meteen toen ik het postte al aan denken ja
Je bent een en al goedheid. En daarin schuilt nu juist het gevaar, lief.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je.quote:
ben ik ook mee eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook. Dan ben je meteen een 'slet' enzo. In dat opzicht vind ik seks behoorlijk overgewaardeerd eigenlijk.
nee komt er op neer dat je ergens moet in geloven ook al is het je geluks pen zodt je in jezelf kan geloven meer nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:19 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik heb net een docu gekeken. Ging over universele krachten en als je je maar focust op positieve dingen, krijg je waar je op focust en als je je focust op negatieve dingen, komt er alleen maar meer ellende op je pad. Yeah right. Ik ben daar iets te nuchter voor.
en al had je dat wel? wat dan nog?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je.. Met zóveel mannen heb ik niet seks gehad.
.
alleen als je me op de meet pakt dan vind ik het van welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij vindt van wel?
Ik ben Tineke dus hè.
ja, dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee komt er op neer dat je ergens moet in geloven ook al is het je geluks pen zodt je in jezelf kan geloven meer niet![]()
* is jaloers als ik dit hoor *quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en al had je dat wel? wat dan nog?
Ik zou me bij een buitenkansje niet laten tegenhouden door de gedachte dat ik al zoveel seks had gehad en nu maar eens rustig aan moest doen.
Goede handen, hè.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je bent een en al goedheid. En daarin schuilt nu juist het gevaar, lief.
Ik 'pak' helemaal niemand, op welke meet dan ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen als je me op de meet pakt dan vind ik het van wel![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* is jaloers als ik dit hoor *
ik zei toch dat je me niet moest pakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik 'pak' helemaal niemand, op welke meet dan ook.
Wat heeft iemand anders er mee te maken dat je bijna theorie examen rijbewijs hebt? Net zo gewoon toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat heeft iemand anders in godsnaam eigenlijk met mijn seksleven te maken?.
Lijkt me welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat heeft iemand anders er mee te maken dat je bijna theorie examen rijbewijs hebt? Net zo gewoon toch?
Ik focus me op positive dingen, dus ik ben soms ff dankbaar voor al die ellende op mn padquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:19 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik heb net een docu gekeken. Ging over universele krachten en als je je maar focust op positieve dingen, krijg je waar je op focust en als je je focust op negatieve dingen, komt er alleen maar meer ellende op je pad. Yeah right. Ik ben daar iets te nuchter voor.
Jij zegt dat je me een slet zou vinden als ik je zou pakken. Ik zeg meteen maar even dat dat niet zal gebeuren. Welke gedeelte heb ik verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zei toch dat je me niet moest pakken![]()
Lees beter![]()
Je mag in je MSN zetten wat je wilt, ik vond het alleen nogal opvallendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Mag ik dat niet in m'n MSN zetten dan?.
Meh, dan haal ik het wel weer weg, hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je mag in je MSN zetten wat je wilt, ik vond het alleen nogal opvallend
ik heb het er meer over dat we dezelfde songtext in de naam hadden, maar dan in een andere taal?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, dan haal ik het wel weer weg, hoor. Ik vind het gewoon leuk om in m'n MSN-naam te zetten wat me bezig houdt. Het gaat een ander ook geen donder aan dat ik naar Walibi ben geweest, m'goed
.
Het gaat ook niet om een verandering vd één op de andere dag. Het kan een paar dagen, een paar weken, een paar maanden of zelfs een paar jaar duren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Dangel het volgende:
Maar ja, werken doet het niet, ik werd vanochtend alleen wakker, en jij ook dnek ik
Ja, maar ik verengelsde jouw naam, dus geen bizarre dingen ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb het er meer over dat we dezelfde songtext in de naam hadden, maar dan in een andere taal?
Pak van mn hartquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik verengelsde jouw naam, dus geen bizarre dingen ofzo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:29 schreef teigan het volgende:
Heej, volgens de buienradar hoort het hier niet te regenen....![]()
Ik keek gsiteren mijn oude rapporten door, het enige waar ik nog wel eens matig op scoorde was op tekenen...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef Dangel het volgende:
mn leraar schiekunde keek erg vreemd op toen ik mn grafische rekenmachine ging gebruiken voor een toets zonder sommen. gelukkig kwam deze diginoob er achter dat je daar texten in kunt zetten NADAT ik het vak had laten vallen
Periodiek systeem heb ik wel uit mn hoofd gekend, zit op zich best wel systeem in
waar heeft zij het overquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ligt het aan mij of zit iedereen nu een beetje wazig te lullen in dit topic?. Ik heb het idee dat iedereen langs elkaar heen praat.
Ik heb weinig slaap gehad + een lichte kater, dus ik ben al niet helemaal helder.
Noh, ik heb nooit last van hoofdpijn als ik teveel gedronken heb (al drink ik naar jullie maatstaven al niet veel ws, ben gewoon niks gewend). Heb alleen een wazig gevoel en ik ben snel geïrriteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar heeft zij het overminder drinken dus
![]()
Kater komt laterMaar sterkte ermee joh
Katers zuigen....
ik weet. Ik zag al wat liggen namelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:39 schreef teigan het volgende:
bij de boekenvoordeel hebben ze meestal wel boeken over tekenen van dingen viking..
ik ga straks ook nog ff naar de stad, even wat spul halen op de markt..
Tangarine gaat ook mee, die herken je wel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik weet. Ik zag al wat liggen namelijk.
Oh ja, ik moet ook naar de markt voor rode besjes en ander fruit. Misschien kom ik je wel tegen. Al denk ik niet dat ik je zou herkennen
.
Dat mag ik hopen dan, want ik heb hem ook al een hele tijd niet gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:40 schreef teigan het volgende:
[..]
Tangarine gaat ook mee, die herken je wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |