Dank je.quote:
ben ik ook mee eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook. Dan ben je meteen een 'slet' enzo. In dat opzicht vind ik seks behoorlijk overgewaardeerd eigenlijk.
nee komt er op neer dat je ergens moet in geloven ook al is het je geluks pen zodt je in jezelf kan geloven meer nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:19 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik heb net een docu gekeken. Ging over universele krachten en als je je maar focust op positieve dingen, krijg je waar je op focust en als je je focust op negatieve dingen, komt er alleen maar meer ellende op je pad. Yeah right. Ik ben daar iets te nuchter voor.
en al had je dat wel? wat dan nog?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je.. Met zóveel mannen heb ik niet seks gehad.
.
alleen als je me op de meet pakt dan vind ik het van welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij vindt van wel?
Ik ben Tineke dus hè.
ja, dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee komt er op neer dat je ergens moet in geloven ook al is het je geluks pen zodt je in jezelf kan geloven meer niet![]()
* is jaloers als ik dit hoor *quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en al had je dat wel? wat dan nog?
Ik zou me bij een buitenkansje niet laten tegenhouden door de gedachte dat ik al zoveel seks had gehad en nu maar eens rustig aan moest doen.
Goede handen, hè.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je bent een en al goedheid. En daarin schuilt nu juist het gevaar, lief.
Ik 'pak' helemaal niemand, op welke meet dan ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen als je me op de meet pakt dan vind ik het van wel![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* is jaloers als ik dit hoor *
ik zei toch dat je me niet moest pakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik 'pak' helemaal niemand, op welke meet dan ook.
Wat heeft iemand anders er mee te maken dat je bijna theorie examen rijbewijs hebt? Net zo gewoon toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat heeft iemand anders in godsnaam eigenlijk met mijn seksleven te maken?.
Lijkt me welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat heeft iemand anders er mee te maken dat je bijna theorie examen rijbewijs hebt? Net zo gewoon toch?
Ik focus me op positive dingen, dus ik ben soms ff dankbaar voor al die ellende op mn padquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:19 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik heb net een docu gekeken. Ging over universele krachten en als je je maar focust op positieve dingen, krijg je waar je op focust en als je je focust op negatieve dingen, komt er alleen maar meer ellende op je pad. Yeah right. Ik ben daar iets te nuchter voor.
Jij zegt dat je me een slet zou vinden als ik je zou pakken. Ik zeg meteen maar even dat dat niet zal gebeuren. Welke gedeelte heb ik verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zei toch dat je me niet moest pakken![]()
Lees beter![]()
Je mag in je MSN zetten wat je wilt, ik vond het alleen nogal opvallendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Mag ik dat niet in m'n MSN zetten dan?.
Meh, dan haal ik het wel weer weg, hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je mag in je MSN zetten wat je wilt, ik vond het alleen nogal opvallend
ik heb het er meer over dat we dezelfde songtext in de naam hadden, maar dan in een andere taal?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, dan haal ik het wel weer weg, hoor. Ik vind het gewoon leuk om in m'n MSN-naam te zetten wat me bezig houdt. Het gaat een ander ook geen donder aan dat ik naar Walibi ben geweest, m'goed
.
Het gaat ook niet om een verandering vd één op de andere dag. Het kan een paar dagen, een paar weken, een paar maanden of zelfs een paar jaar duren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Dangel het volgende:
Maar ja, werken doet het niet, ik werd vanochtend alleen wakker, en jij ook dnek ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |