Ja, maar ik verengelsde jouw naam, dus geen bizarre dingen ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb het er meer over dat we dezelfde songtext in de naam hadden, maar dan in een andere taal?
Pak van mn hartquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik verengelsde jouw naam, dus geen bizarre dingen ofzo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:29 schreef teigan het volgende:
Heej, volgens de buienradar hoort het hier niet te regenen....![]()
Ik keek gsiteren mijn oude rapporten door, het enige waar ik nog wel eens matig op scoorde was op tekenen...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef Dangel het volgende:
mn leraar schiekunde keek erg vreemd op toen ik mn grafische rekenmachine ging gebruiken voor een toets zonder sommen. gelukkig kwam deze diginoob er achter dat je daar texten in kunt zetten NADAT ik het vak had laten vallen
Periodiek systeem heb ik wel uit mn hoofd gekend, zit op zich best wel systeem in
waar heeft zij het overquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ligt het aan mij of zit iedereen nu een beetje wazig te lullen in dit topic?. Ik heb het idee dat iedereen langs elkaar heen praat.
Ik heb weinig slaap gehad + een lichte kater, dus ik ben al niet helemaal helder.
Noh, ik heb nooit last van hoofdpijn als ik teveel gedronken heb (al drink ik naar jullie maatstaven al niet veel ws, ben gewoon niks gewend). Heb alleen een wazig gevoel en ik ben snel geïrriteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar heeft zij het overminder drinken dus
![]()
Kater komt laterMaar sterkte ermee joh
Katers zuigen....
ik weet. Ik zag al wat liggen namelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:39 schreef teigan het volgende:
bij de boekenvoordeel hebben ze meestal wel boeken over tekenen van dingen viking..
ik ga straks ook nog ff naar de stad, even wat spul halen op de markt..
Tangarine gaat ook mee, die herken je wel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik weet. Ik zag al wat liggen namelijk.
Oh ja, ik moet ook naar de markt voor rode besjes en ander fruit. Misschien kom ik je wel tegen. Al denk ik niet dat ik je zou herkennen
.
Dat mag ik hopen dan, want ik heb hem ook al een hele tijd niet gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:40 schreef teigan het volgende:
[..]
Tangarine gaat ook mee, die herken je wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |